Trekhaak Corsa B

Forumindex Forums Modellen Corsa Trekhaak Corsa B

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    yoohan

Goedenavond heren & dames opel-rijders,

Ik ben nieuw hier en heb direct al een vraagje over mijn opel corsa b uit ’97. Ik wil hier graag een trekhaak onder monteren. Nu is het geval dat ik bij een kennis met eenzelfde corsa de trekhaak eronderuit kan halen. Het gaat hierbij om een vaste trekhaak.

Ik vroeg me af of er handleidingen zijn voor het monteren van een trekhaak, er zit geen type-plaatje meer op dus merk van de trekhaak is onbekend. De handleiding van Brink die ik via deze site als link had gevonden bestaat niet meer, dus misschien dat iemand me hieraan kan helpen?

Alvast bedankt voor de moeite.

Groeten,
      Johan

Vauxhall Corsa

Een trekhaak monteren van een Corsa B is niet zo heel moeilijk. Ik heb die ook niet lang geleden zelf geplaatst onder onze Vauxhall Corsa B (1998)
        Ook zonder handleiding. Een dag werk en hij kan klaar wezen.

De plek waar de gaten doorgeboord moeten worden zijn al licht ingedeukt (voorbereid)
        Ook zijn de gaten in de kokerbalk al aanwezig. Alleen door het blik doorboren.
        De trekhaak wordt overigens in de achterbak gemonteerd.
        De plek waar de trekhaakknop door de bumper gaat is ook al voorgetekend in de achterbumper.

funkycorsa

whaha :kewlpics

BlackDevil

En natuurlijk de electra niet vergeten. ;)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.