trekhaak astra H Station 2007

Forumindex Forums Modellen Astra trekhaak astra H Station 2007

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    pionok
    Deelnemer

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag betreffende het zelf plaatsen van een trek haak op een opel astra h uit 2007 station.
      Zijn er hier mensen die dit zelf gedaan hebben? bestaan er setjes waar ik de complete stekker in de REC kan plaatsen of wordt het altijd zelf alles bedraden en in elkaar zetten? (is ook geen probleem, maar doe t liever origineel).

Iemand ervaringen met een bepaald merk / type?
      Ik zie op marktplaats veel types/merken maar de meeste worden dan zonder bedrading verkocht.
      Het is voor mij om het even of het een vaste of een afneembare is. Ik zag dat de vaste in prijs wel een stuk goedkoper waren.

Hoor graag van jullie.

mvg. rene

ps. als iemand een tip heeft betreffende een tweedehands setje of een bedrijfje weet waar ik tegen een redelijke prijs een kant en klare set kan kopen hoor ik het graag.

dockedmarc
      Deelnemer

de trekhaak zelf zou ik me niet druk om maken, nieuw of gebruikt.

de elektronica is sowieso een passende set die zo ingeplugd kan worden.
        losse draden bij de achterlichten knopen geeft storingen, correct me if i am wrong.

opel-mark
        Deelnemer

de lichten zijn canbus gestuurd, dus zo maar ergens wat bijknopen gaat inderdaad niet.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.