Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Trekhaak Astra Coupé
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 februari 2012 om 14:36 #17247005
Nadat ik toch besloten de auto te houden ben ik toch ook opzoek naar een trekhaak voor m’n coupé.
Voordat ik mijn zoektocht begin hoop ik of jullie antwoorden op mijn vragen hebben.
Is een trekhaak van een hatchback of sedan toepasbaar op mijn coupe??
Ligt er voorbereiding voor het elektra gedeelte?
Wie heeft wellicht nog iets liggen in de schuur??Dank!!
25 februari 2012 om 14:57 #17998345Wil je een afneembare of een die tegen de chassisbalken aanzit. Waar je op zult moeten letten is dat je trekhaak onder je bumper past en eventueel je einddemper (voor coupe/sedan zijn meeste uitlaten niet geschikt voor trekhaak) ik heb een remus DTM eronder liggen MET trekhaak, en dit opgelost door een reep vloeibare pakking te plakken op de chassisbalk van de trekhaak, omdat deze anders aanloopt. Met de voorbereidingen van een coupe weet ik niet zeker, omdat ze fabrieks-af niet met trekhaak zijn geleverd (zover ik weet) maar je zult eens onder de wagen moeten kruipen of niet ergens kabels zijn weggetaped of tie-wrap.
En of ik iets heb liggen? Nee.. Ja… Nee.. Ik zit zelf te twijfelen om mijn trekhaak te demonteren, maar het is wel handig er een te hebben. Ik zie dat je ergens in limburg zit. mogelijk kun je eens kijken hoe het bij mij zit.
25 februari 2012 om 15:19 #17998346heb er pas ook een onder mijn coupe gezet de trekhaak van een hatchback past nie op een coupe dat is zeker ivm de lente van de kont en volgens mij anders geplaatste chassibalken ook maar ben ik niet zeker van
voor de elec ligt er geen voorbereiden moet je zelf aansluiten
en inderdaad mr t gaat meestal niet met de einddempers heb mijn remus einddemper en een stukje van de trekhaak aangepast zodat het toch samen op mijn wagen paste :)
maar heb dus ook een afneembare en zie je bijna niets van :)25 februari 2012 om 15:37 #17998347station gaat ook niet passen, alleen sedan :P
25 februari 2012 om 16:00 #17998348Als het goed is ligt er voorbereiding, achter de kunststof plaat in de koffer ligt een ronde plug.
25 februari 2012 om 16:11 #17998349ronde plug voor de kabels door te trekken dan of hoe ?
heb mijn kabels via het gat van de nummerplaat verlichting getrokken zo ook de parkeersensoren zitten ook door hetzelfde gat heen25 februari 2012 om 16:18 #17998350Nee waar de contra stekker van de trekhaak op aansluit. Het is een zwarrt/paarse plug. Zal er wel een foto van maken later.
25 februari 2012 om 16:28 #17998351@Baas J. wrote:
Als het goed is ligt er voorbereiding, achter de kunststof plaat in de koffer ligt een ronde plug.
Voorbereiding :wors Daarom hou ik van Opels :wub Wat niet is, kan zelf gemaakt worden.
25 februari 2012 om 17:58 #17998352Die zwart /paarse plug zit niet standaard bij alle auto s erin
En daar zit niet alles op wat je moet hebben zoals remlicht zit er niet bij.
Die moet je bij achterlicht halen.26 februari 2012 om 11:59 #17998353@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:
Wil je een afneembare of een die tegen de chassisbalken aanzit. Waar je op zult moeten letten is dat je trekhaak onder je bumper past en eventueel je einddemper (voor coupe/sedan zijn meeste uitlaten niet geschikt voor trekhaak) ik heb een remus DTM eronder liggen MET trekhaak, en dit opgelost door een reep vloeibare pakking te plakken op de chassisbalk van de trekhaak, omdat deze anders aanloopt. Met de voorbereidingen van een coupe weet ik niet zeker, omdat ze fabrieks-af niet met trekhaak zijn geleverd (zover ik weet) maar je zult eens onder de wagen moeten kruipen of niet ergens kabels zijn weggetaped of tie-wrap.
En of ik iets heb liggen? Nee.. Ja… Nee.. Ik zit zelf te twijfelen om mijn trekhaak te demonteren, maar het is wel handig er een te hebben. Ik zie dat je ergens in limburg zit. mogelijk kun je eens kijken hoe het bij mij zit.
Danke! Heb verder geen sportuitlaat, dus gewoon origineel. Ik heb ook een zoekertje gezet op MP en daar begint wel wat op binnen te stromen, dus ben benieuwd! Ik woon in het midden van Limburg dus wellicht doe ik een oproepje alvorens ik aan mijn projectje begin…
Ik ga vanmiddag eens checken of er iets van voorbereiding ligt!
Bedankt voor jullie reacties alvast.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.