Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Trage gasreactie Corsa B X16XE
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 augustus 2012 om 09:18 #17874766
Zeker weten helemaal los? Geen moertjes nog onder de inlaatbuizen verstopt?
30 augustus 2012 om 09:54 #17874767als je dit doet om beter bij je egr klep te kunnen
had je beter linksvoor je motorsteun losgemaakt
en het blok laten zakken op het subframe ;)30 augustus 2012 om 10:20 #17874768Voor zover ik kan zien heb ik alle moeren los, en ik haald dit los, omdat ik d’r iets in heb laten flikkeren :cry
Ik heb ook zitten denken om d’r drekt een mantzel op te gooien, maar op de 1 of andere manier denkt mijn portomonee er anders over…Wie koopt mijn Derbi Senda ff dan? koop ik een Mantzel!
De egr is dr al af, heb ik trouwens nog niet echt schoongemaakt, gasklephuis licht ook al te wachten totdat-ie terug mag op z’n plek :P
30 augustus 2012 om 10:25 #17874769Subframe bij een corsa b?
Die inlaat moet je er toch zo af kunnen trekken, de voorkant zit los dus met de inlaat als hefboom naar boven trekken.
30 augustus 2012 om 10:28 #17874770is dit niks dan om je gaspendaalsnelheid te verhogen?
http://www.mantzel.de/tuning-shop/Gaspedal-Tuning-Astra-Sportluftfilter” onclick=”window.open(this.href);return false;
30 augustus 2012 om 10:30 #17874771Dus het 1e deel moet er weer op? of moet ik het 2e deel naar boven trekken?
Het gaat niet om de gaspedaalsnelheid, 106 pk is wel genoeg op m’n achttiende (eerst).
K moet dat 2e gedeelte van de inlaat dr afslopen, maar dat lukt niet…30 augustus 2012 om 10:32 #17874772Corsa B heeft geen elektronisch gaspedaal.
Deel van de foto zit aan de voorkant boven je kleppendeksel vast met 2 boutjes. Als alles los is daar naar boven trekken, bij mij zat die ook vast maar zo moet je hem loskrijgen.
30 augustus 2012 om 10:41 #17874773Ja dat gedeelte had ik zo los, ik bedoel het 2e gedeelte,
Dat gedeelte wat jij beschrijft is het 1e gedeelte van de inlaat.30 augustus 2012 om 11:00 #17874774@joop1970 wrote:
Subframe bij een corsa b?
Die inlaat moet je er toch zo af kunnen trekken, de voorkant zit los dus met de inlaat als hefboom naar boven trekken.
je hebt gelijk corsa b heeft geen subframe als de astra
op die plaats loopt er wel een asje naar de voorzijde
desalniettemin kun je wel makkelijker bij de egr als je het blok laat zakken ;)
maar daar ging het niet om :Dmantzel heb je al voor ongeveer 300 eutjes
30 augustus 2012 om 11:21 #17874775Ah, aan de foto te zien dacht ik inderdaad het bovenste gedeelte. Dat ding kan inderdaad vastzitten. Heb er op de sloop 1 afgetikt met een hamer. Stukje hout ertussen en voorzichting slaan zou ik zeggen.
30 augustus 2012 om 12:58 #17874776Okee, zal het wel weer even proberen vanavond/morgen bedankt in ieder geval weer!
31 augustus 2012 om 13:14 #17874777HIJ IS LOS, AMEN! :jerry
En ik heb mijn lieftallige boutje ook gevonden :D
eindelijk!
31 augustus 2012 om 13:23 #17874778Tadaaa, mijn vriend ligt daar al een tijdje op mij te wachten haha!!
31 augustus 2012 om 13:56 #17874779Ach die was er anders ook wel uitgekomen ooit hoor :jerry
31 augustus 2012 om 21:34 #17874780Ja, vast wel, met de revisie ofzo :jerry
1 september 2012 om 07:19 #17874781;) http://link.marktplaats.nl/587400051″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Kwam ik tegen king:1 september 2012 om 08:26 #17874782Koop jij mijn brommer even dan? mijn geld is op :cry
1 september 2012 om 08:58 #17874783Ik vind het een koopje, vandaar
je derbi is toch wel meer waard?7 september 2012 om 18:40 #17874784@trashmetal wrote:
Ik vind het een koopje, vandaar
je derbi is toch wel meer waard?Ja mijn derbi is zeker meer waard daarom moet ie ook weg!
En ik heb een probleem, krijg mijn multiriem niet meer op zijn plek…Edit:
Die spanner kregen we niet klaar, bleek achteraf wat anders te werken als we dachten, ik al klaar.7 september 2012 om 20:51 #17874785Hij startte! Geen stekkers over, en alle slangetjes zitten op hun plek (volgens mij)
Maar toch even een probleem:
Hij knalt direkt na het starten naar de 4000 toeren hoe kan dit?
We hebben hem eerst een paar keer proberen te starten, maar het bleek dat de stekker van de bobine niet aangesloten zat. :oops:
De gasklep sluit, alles zit aangesloten en goed vast, waardoor kan het dat hij drekt omhoog schiet, na 4x deed ie het nog steeds. :wtfBedankt!
8 september 2012 om 07:20 #17874786Temperatuurr sensor aangesloten? Was ik een keer vergeten, draait hij ook veel toeren stationair (die onderop je radiateur)
8 september 2012 om 15:46 #17874787Hmm… ik zal straks even kijken, kan me niet heugen dat ik die los heb gehad maar k zal effe kijken ;)
8 september 2012 om 16:45 #17874788Of valse lucht, gaskabel te strak?
8 september 2012 om 17:11 #17874789Nou volgens mij staat je gaskabel wel erg strak als hij 4000 toeren loopt :P
8 september 2012 om 18:16 #17874790Volgens mij zat mijn gasklephuis-inlaat verbinding rubber niet goed maar dat weet ik niet 100% zeker, nu wel goed in ieder geval.
heb ook mijn tempsensor losgehad en weer vastgezet.
Ook nog een slangetje gechekt, zat los en nu vast :P hij doet het nu netjes rond de 800 toeren!Bedankt allemaal.
Heb trouwens op de sloop een vrij nette originele grijze ecotec kap gescoord, ziet er netter uit vind ik…
Originele grijze ipv die lelleke gespoten kap… -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.