traction control!!

Forumindex Forums Modellen Omega traction control!!

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    ronald1981

Hallo allemaal!! ik heb een vraagje, ik heb een omega van 2001 (2.6l v6) en daar zit een traction control knop op en die staat gewoon uit maar op het moment dat ik een bocht neem en hij begint net lekker te driften (vind ik af en toe wel eens leuk!):P dan gooit ie zelf in eens weer de traction control erop!!:argue weet iemand of je dit ook helemaal uit kunt zetten?? groetjes!!

Mickel_MV6

Die knop is om hem uit te schakelen. Staat dus standaard aan!!!

dopke

origineel gepost door ronald1981
          Hallo allemaal!! ik heb een vraagje, ik heb een omega van 2001 (2.6l v6) en daar zit een traction control knop op en die staat gewoon uit maar op het moment dat ik een bocht neem en hij begint net lekker te driften (vind ik af en toe wel eens leuk!):P dan gooit ie zelf in eens weer de traction control erop!!:argue weet iemand of je dit ook helemaal uit kunt zetten?? groetjes!!

jezelf voorstellen met wat :kewlpics vinden wij ook leuk :P
          fijn weekend en drift ze (maar niet uit de bocht he ….) :jerry

gr ron

ronald1981

ok Mickel_MV6 tnx voor de info!!!! haha dopke komt goed!!!!! (is er een speciale plek op deze site waar je je voor kunt stellen en mooie foto’s kunt plaatsen?

Painless

Heb je de rubriek: stel hier je Omega voor, wel eens bekeken?
              Want daar zou het heel goed kunnen. Welkom bij de club, Ronald.

ronald1981

ok, ga ik daar ff een kijkje nemen! bedankt painless!! gr ronald!

wim-v6
                Deelnemer

Inderdaad, Knop van TC is juist om hem UIT te zetten.

Iedere keer als je je contact uit herbt gezet en weer aan zet staat te Traction control gewoon aan!!.

Wanneer je de schakelaar indrukt, zal het lampje op je teller gaan branden van de traction control, dan is deze UIT geschakeld.

Lampje op teller is om te vertellen of deze uit staat (lampje brand) Storing heeft (lampje brand, wanneer niet met de schakelaar uitgezet), of in werking is (lampje Knippert)

Willem

Jerremy
                  Deelnemer

yep, tc ook uitzetten als je vast zit in het grind ofzo, anders kom jeniet weg :angel
                    Heb ik een keer gehad. Reed bij een klant het terrein op waar het Hoveniertje net een tapijt van 10 cm. nieuw grind had gestort op P-terrein.. Er stonden auto’s al. Helemaal vol, ik rijd door tot aan achterzijde P-terrein, en vol me wagen steeds meer afremmen en zwaarder rollen, op moment dat ik dacht fout boel, was telaat.. Zet in achter, gewoon niet wegkomen. Die gasten lachen, en bijdehand lullen dat al diewagens die er stonden al paar x heen + weer waren gereden etc. (echt ALLEMAAL FWD auto’s die daar stonden overigens !) + excuses van hun dat ze het grind nog niet hadden aangewalst want hun wals was kapot en moest nog komen. Hun advies was minder gas geven.. Ohja, tuurlijk. uiteindelijk TC uitgezet, en toen lukkte het dus gewoon op eoa maner :wtf

Gelukkig geen lak schade.. Leek wel 80 Mitrailleurs achter me toen de wielen begonnen te spinnen… al dat grind natuurlijk in de wielkasten en tegen bodemplaat. :D

Ben echt blij dat geen lakschade heb daardoor.

Botho
                    Deelnemer

origineel gepost door ronald1981

Hmm driften, zou dat in de naam zitten?? Heet ook Ronald en ben er af en toe ook niet vies van….king:

ronald1981

hahaha!!! Ja mooi werk he!!!!:thumbup:wors:thumbup

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.