Forumindex › Forums › Modellen › Omega › traction control!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 oktober 2009 om 18:17 #17212902
Hallo allemaal!! ik heb een vraagje, ik heb een omega van 2001 (2.6l v6) en daar zit een traction control knop op en die staat gewoon uit maar op het moment dat ik een bocht neem en hij begint net lekker te driften (vind ik af en toe wel eens leuk!):P dan gooit ie zelf in eens weer de traction control erop!!:argue weet iemand of je dit ook helemaal uit kunt zetten?? groetjes!!
9 oktober 2009 om 18:31 #17534431Die knop is om hem uit te schakelen. Staat dus standaard aan!!!
9 oktober 2009 om 19:09 #17534432origineel gepost door ronald1981
Hallo allemaal!! ik heb een vraagje, ik heb een omega van 2001 (2.6l v6) en daar zit een traction control knop op en die staat gewoon uit maar op het moment dat ik een bocht neem en hij begint net lekker te driften (vind ik af en toe wel eens leuk!):P dan gooit ie zelf in eens weer de traction control erop!!:argue weet iemand of je dit ook helemaal uit kunt zetten?? groetjes!!jezelf voorstellen met wat :kewlpics vinden wij ook leuk :P
fijn weekend en drift ze (maar niet uit de bocht he ….) :jerrygr ron
9 oktober 2009 om 19:54 #17534433ok Mickel_MV6 tnx voor de info!!!! haha dopke komt goed!!!!! (is er een speciale plek op deze site waar je je voor kunt stellen en mooie foto’s kunt plaatsen?
10 oktober 2009 om 06:35 #17534434Heb je de rubriek: stel hier je Omega voor, wel eens bekeken?
Want daar zou het heel goed kunnen. Welkom bij de club, Ronald.10 oktober 2009 om 08:42 #17534435ok, ga ik daar ff een kijkje nemen! bedankt painless!! gr ronald!
10 oktober 2009 om 10:03 #17534436Inderdaad, Knop van TC is juist om hem UIT te zetten.
Iedere keer als je je contact uit herbt gezet en weer aan zet staat te Traction control gewoon aan!!.
Wanneer je de schakelaar indrukt, zal het lampje op je teller gaan branden van de traction control, dan is deze UIT geschakeld.
Lampje op teller is om te vertellen of deze uit staat (lampje brand) Storing heeft (lampje brand, wanneer niet met de schakelaar uitgezet), of in werking is (lampje Knippert)
Willem
10 oktober 2009 om 15:34 #17534437yep, tc ook uitzetten als je vast zit in het grind ofzo, anders kom jeniet weg :angel
Heb ik een keer gehad. Reed bij een klant het terrein op waar het Hoveniertje net een tapijt van 10 cm. nieuw grind had gestort op P-terrein.. Er stonden auto’s al. Helemaal vol, ik rijd door tot aan achterzijde P-terrein, en vol me wagen steeds meer afremmen en zwaarder rollen, op moment dat ik dacht fout boel, was telaat.. Zet in achter, gewoon niet wegkomen. Die gasten lachen, en bijdehand lullen dat al diewagens die er stonden al paar x heen + weer waren gereden etc. (echt ALLEMAAL FWD auto’s die daar stonden overigens !) + excuses van hun dat ze het grind nog niet hadden aangewalst want hun wals was kapot en moest nog komen. Hun advies was minder gas geven.. Ohja, tuurlijk. uiteindelijk TC uitgezet, en toen lukkte het dus gewoon op eoa maner :wtfGelukkig geen lak schade.. Leek wel 80 Mitrailleurs achter me toen de wielen begonnen te spinnen… al dat grind natuurlijk in de wielkasten en tegen bodemplaat. :D
Ben echt blij dat geen lakschade heb daardoor.
12 oktober 2009 om 22:10 #17534438origineel gepost door ronald1981
Hallo allemaal!! ik heb een vraagje, ik heb een omega van 2001 (2.6l v6) en daar zit een traction control knop op en die staat gewoon uit maar op het moment dat ik een bocht neem en hij begint net lekker te driften (vind ik af en toe wel eens leuk!):P dan gooit ie zelf in eens weer de traction control erop!!:argue weet iemand of je dit ook helemaal uit kunt zetten?? groetjes!!Hmm driften, zou dat in de naam zitten?? Heet ook Ronald en ben er af en toe ook niet vies van….king:
13 oktober 2009 om 06:34 #17534439hahaha!!! Ja mooi werk he!!!!:thumbup:wors:thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.