Tractiecontrole knop inbouwen

ricksmits

Post weleens wat
Goedemiddag ieder,

Ik heb een keer in een project een kabelsetje tegen het lijf gelopen.. die gene die had de orgineel ( ogende ) knop van het middenconsole gekocht met daarbij een kabelboompje om deze zelf aan te kunnen sluiten op de orginele bedrading.

Ik wil deze schakelaar ook graag maar weet mijn lieve god niet waar ik zo een setje op hoef te zoeken..

wie weet? :jerry

Heb hem een aantal maanden geleden ook gemonteerd was €80,- kwijt(dealer) voor de kabel set knop en het framepje waar die in hoort.

opeltje17 heb jij de onderdeel nrs nog?

want de opel dealer hiero weigert iets te bestellen omdat het niet orgineel in mijn auto zit en zodoende de kans bestaat op verkeerde onderdelen

alles is besteld.. alleen ontzettend hatelijk nieuwtje: het kapje is niet meer nieuw te krijgen..

dus mocht iemadn er een tegenkomen op de sloop.. be my guest.. vind t maar s.. zonder stoelverwarming..

@Baas J. wrote:Gelijk nieuw project, stoelverwarming inbouwen ;)

lijkt op me opzich niet het grootste probleem.. alles is voorbereid.. echter alleen de stoelen niet.. ik wil andere stoelen.. alleen nog geen tegen gekomen

Ook bij stoffen stoelen? maar kan er eens voor gaan kijken.. mag je als je wil ff meekijken met de stoelen dan haha

Lolwhut, net even gauw gekeken,, toen bleek dat die stekker onder de zekeringbox zit.. prima.. eruit getrokken.. alleen die stekker zit zo laag.. goeie 20 cm in een plek waar net men hand tussen past..

is dat bij alle astra's en stel ik me aan of wat"? ik ben wel wat gewend maar toch..

daarbij, voor de ervaren mensen,, is het gek dat ik enige schrik heb om die stekker los te trekken.. gezien t feit dat als er iets kapot gaat je flink de zak bent

Klopt stekker zit erg laag, zit bij de meeste astra's daar, en als je grote handen hebt wordt het idd wat lastig.

En met de stekker of stekker pootjes kan verder weinig gebeuren, gewoon een beetje voorzichtig te werk gaan.

jij bent goed bezig, heb m gelijk gemaild dat ik 20 betaal en dergelijke.. alleen nou het iemand anders al 25 geboden.. geezien t feit dat ik t knopje al heb en er wss 200 man zijn die denken dat als ze het knopje hebben alles werkend hebben gaan bieden.. laat maar hangen :P ik ga wel naar de sloop..

btw ook heel irritant dat er geen tel.nr bij staat

Terug
Naar boven