tractie control lampje

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen tractie control lampje

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    danny2410

hoi ik was naar eds geweest om de auto te laten afstellen , maar nu brand continu het lampje van de asr , was bij de opel dealer geweest om hem uit te lezen , conclusie hij heeft geen rijsnelheid aan en ze kunnen hem ook niet uit zetten . Heeft iemand hier ook ervaring mee , of een oplossing .

mvg danny2410

tijgetje57
      Deelnemer

Als het daarvoor nog niet zo was dan is de conclusie vrij eenvoudig.

EDS heeft iets verkeerd gedaan dus in dit geval.

Basgsi
        Deelnemer

gewoon ff contact met ze opnemen, is denk ik het beste

DEEF
          Deelnemer

heb je een blow-off ventiel erop?zo ja welke?gaf bij mij ook problemen na het afstellen.blaast lucht af die al gemeten is.daardoor valt ie op storing (TC lampje aan)

danny2410

hoi deef alles goed , ik was bij eds geweest na meeting 245 pk en 392 nm , auto rijd goed enkel het lampje van de asr brande , en ze zeiden bij eds dat die na 7 minuten uit moest gaan . Ik was gelijk langs de dealer geweest om uit te lezen , en de computer vond geen rijsnelheid en ze konden hem niet uitzetten , maar ik heb er geen blow of op . wel was mijn luchtmassa meter stuk omdat de auto begon te schokken ,maar dat was al voordat ik naar eds ging . dat gaf de computer wel aan want mijn motormanagment lampje brande al een tijdje , maar ik dat dat dat kwam omdat ik andere injectoren had geplaatst .
              dus ik heb ook net eds gemailt om te kijken wat ze daarop zeggen . komt wel goed .

mvg danny2410

DEEF
              Deelnemer

succes ermee,en we horen het wel… :thumb

danny2410

Na het vervangen van de luchtmassa meter is het lampje ook uit gegaan , enkel nu schokt de auto nog een beetje ,licht het aan de bougies ik heb er nu bosch f5dpor in zitten of licht het aan de nieuwe injectoren 470 ccm .

mvg danny2410

tijgetje57
                  Deelnemer

Dan is er toch iets niet goed afgesteld. Ieder blok is anders, wellicht map niet goed?

of was het een Custom map??

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.