traag terugkomen naar normaal stationair toerental

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum traag terugkomen naar normaal stationair toerental

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    melliw

Goede avond

De gasklep is schoongemaakt van mijn vectra b x18xe uit 1999 maar nu komt hij als ik ergens stop heel traag terug naar het normale stationair toerental. Heel traag wil zeggen een seconde of 4-6 en dan loopt die weer gewoon rustig. Kan dit met een kabel of zo te maken hebben.

Gr Willem

sw_reijnders
      Deelnemer

misschien
        kan ook valse lucht aanzuigen . . . weet je zeker dat je al je slangen opnieuw hebt aangesloten en of dat er geen scheuren in zitten?

pieterrademakers
        Deelnemer

Heb je de boel al gereset door de accupool er even af te halen? Vaak duurt het ook even voor dat ie weer is ingeleerd (moet wel binnen een dag zijn).

arjontje
          Deelnemer

Heeft idd met in leren te maken.
            Als er een paar kilometer mee gereden is dan moet het weer goed zijn.

melliw

@pieterrademakers wrote:

Heb je de boel al gereset door de accupool er even af te halen? Vaak duurt het ook even voor dat ie weer is ingeleerd (moet wel binnen een dag zijn).

Jip , accupool er even afgehad en probleem is opgelost en dat binnen de minuut , daar hou ik van.

Bedankt Pieter en anderen.

Gr Willem

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.