Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › TR, voor de 3e keer wederopbouw. Update 15-09-2011
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 maart 2008 om 14:39 #17373769
Alles is een beetje stoffig maar het glanst allemaal wel. Rode L wordt nog een andere kleur.
13 maart 2008 om 15:05 #17373770nice work max. idd altijd handig een pistoolschilder bij de hand te hebben.
Hebben jullie nooit problemen met de oliefilter die tegen de spoorstangen slaat. Ik monteer telekens een oliefilter van een citroen. die zijn een stuk lager en raakt de spoorstang niet
greetz
13 maart 2008 om 15:22 #17373771Originally posted by CORSA2L16VALVE
idd altijd handig een pistoolschilder bij de hand te hebben.Hebben jullie nooit problemen met de oliefilter die tegen de spoorstangen slaat. Ik monteer telekens een oliefilter van een citroen. die zijn een stuk lager en raakt de spoorstang niet
Is inderdaad heel erg handig zulke mensen te kennen :)
Nee nog nooit een probleem mee gehad. Maar dan moet die van jou er we vreemd in liggen want die van mij komt daar niet in de buurt.
Ik rij ook zonder koeler misschien dat dat wat scheelt t.o.v. die van jou.13 maart 2008 om 15:52 #17373772dat scheelt idd de afstand van de koeler ring al, als je met koeler rijdt wil het wel is gebeuren idd.
moet je een oliefilter van een 1.7soft turbo diesel (motorcode weet ik zo niet) er op zetten. die zijn zo’n 2cm korter dan de originele c20xe filters13 maart 2008 om 16:21 #17373773idd ik rij met een oliekoeler. is wel wa nodig mee denk mee men specs.
die van een citroen zijn ook 2cm korter. Maar of i nu van een opel, citroen, peugot of weet ik veel zijn. ze zijn allemaal van FRAM :afrogreetz
13 maart 2008 om 17:50 #17373774origineel gepost door freek corsa
Zou je de SFI vervanger die je zelf gaat maken willen fotograveren ?Ik ben ook al een tijdje zoiets van plan :P ik kan beter goed jatten dan slecht bedenken :P
Ik verlang nu al naar de :kewlpics van je vorderingen :D :thumbup
inlaat hoetje van een let een idee?
13 maart 2008 om 22:52 #17373775bedankt voor het mee denken, maar die heeft een te kleine doorlaat.
13 maart 2008 om 23:13 #17373776max je maakt er weer een puike TR van
lekker hoor die retro stijl !14 maart 2008 om 07:31 #17373777dat kleppendeksel staat wel heel vet max..
Netjes.. wordt zeker een hele gave combinatie met de motorruimte :agent25 april 2008 om 08:34 #17373778ben de laatste tijd wel bezig geweest maar voornamelijk met projecten van anderen.
Gisteren weer verder gegaan met de TR motorruimte voorbereid en ontvet. Het vet en olie zat echt overal en tot 2 cm dik heb ik het eraf kunnen halen. Ik was uiteindelijk zwart. Grootste voordeel was wel dat er nergens roest te vinden was :)
Vanavond dan wat gaten dichtlassen voor een opgeruimdere look, schutbord blijft echter erin staan.
De gaten voor de motorkap opener en verlichtingsbedrading buiten omleggen zijn ook al geboord. Nu alleen nog voor de bedrading van de ruitenwisser/remvloeistofnivosensor een gaatje boren.
Daarna kan hij na het lassen in semi glanzende Steenslaglak/Unterbodenschutz gezet worden (is wat anders maar we hebben dit al bij een andere Corsa gedaan en ik vind het er gaaf uitzien). Ook de kofferbak wordt er uiteindelijk mee gedaan.25 april 2008 om 08:46 #17373779Lekker bezig:D
25 april 2008 om 11:41 #17373780:thumbup:thumbup
En dat semi glanzende Steenslaglak/Unterbodenschutz staat echt vet..:angel:angel
5 mei 2008 om 08:13 #17373781Lekker in de weer geweest van het weekend :)
5 mei 2008 om 08:38 #17373782Flink bezig geweest! :D
Mooie B Corsa ook :thumbup5 mei 2008 om 09:32 #17373783nog een paar van die B dan :)
5 mei 2008 om 09:35 #17373784:D
5 mei 2008 om 17:57 #17373785super geil de TR.
En dat imperial, is wel super vet. Die koffer maakt het ook af..
:wors:wors
5 mei 2008 om 18:12 #17373786lachgas er op max?:afro
6 mei 2008 om 09:34 #17373787ja, heb de keuze uit een 25-50-75 PK shot, meer voor de show en een beetje voor de gein.
6 mei 2008 om 10:44 #17373788Ga je dat ook op testbank controleren of het echt zoveel winst levert ?
Dan ben ik wel nieuwschierig naar de uitdraai :P
6 mei 2008 om 12:27 #17373789Ik moet eerst zien wat een testbankrun kost. Echter als dat ding er sneller vandoor gaat als zonder N2O weet ik eigenlijk al wel genoeg.
NX levert zijn spullen normaal met een goede kwaliteit af en claimen dat de opgegeven waardes altijd binnen 2% tollerantie liggen.Voorbeeldje van een motor met en zonder N2O.
14 mei 2008 om 08:23 #17373790Laatst de velgen laten stralen en nu met het mooie weer de velgen in de primer laten zetten :)
Zelf gemaakte koelwatertankjes voor een maat van me en een voor mezelf, klaar om gelast te worden. Met dank aan Tiger voor het gedraaide schroefdraad gedeelte!
14 mei 2008 om 16:05 #17373791nice max.. die tankjes zijn wel erg vet :wors
Ben benieuwd hoe die velgen straks worden :agent14 mei 2008 om 16:33 #17373792de velgen, daar ben ik ook wel benieuwd naar :D
welke maten zijn ze ?
14 mei 2008 om 16:55 #17373793Uber geile TR.
B corsa is ook vet bytheway. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.