Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › TR, voor de 3e keer wederopbouw. Update 15-09-2011
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 september 2009 om 15:29 #17373944
wordt wel weer mooi…
Laat dat maar aan max over..De plannen klinken mij weer als muziek in de oren :D
20 september 2009 om 13:39 #17373945Zo hee, das zonde! Heb je zelf niks? Succes met de wederopbouw!
greets21 september 2009 om 09:27 #17373946zonde,was echt dikke tr,maar zo te lezen gaat het helemaal goedkomen
29 september 2009 om 09:02 #17373947Zo afgelopen weekend de eerste delen alweer opgehaald.
Dankzij Basten een nieuw front voor mij en voor Tobi een set nieuwe voorspatborden, thanks ziet er allemaal prima uit.
Verder in Friesland een set andere velgen. Zit wel behoorlijk wat stoeprand schade aan maar deze passen erg mooi in de wielkasten.
Velgen gaan snel naar een velgendokter om je weer in een goede staat te brengen.Als de tijd het toe laat maar eens aan het front beginnen met hakken, zagen, slijpen en lassen. Komende weken helaas eerst nog te druk met andere zaken :(
16 oktober 2009 om 22:38 #17373948Strakke auto en erg leuk om het hele traject te zien.
Blijf steeds ff wat posten, is erg leuk om het te volgen.1 mei 2010 om 14:33 #17373949heb ik iets gemist? ik ben wel erg benieuwd hoe het met de TR staat… :D
of is er iets wat ik heb gemist en de rest niet?:hmmz
groeten jens
1 mei 2010 om 14:39 #17373950wat ik ervan begreep zit al het plaatwerk op zijn plaatst en dient te auto nog gespoten te worden.
Maar max is erg druk.. Komt wel weer goed met de TR en weer beter dan de vorige versie..1 mei 2010 om 14:49 #17373951Hij is ook druk bezig met de moter op te bouwen.
Gaat helemaal goedkomen :thumbup
2 mei 2010 om 06:34 #17373952Ik ben heel erg benieuwd! :thumbup
2 mei 2010 om 08:01 #17373953en nou maar hopen dat de foto’s “snel” komen…. dit vind ik nog steeds de dikste TR :jerry:jerry
5 mei 2010 om 13:15 #17373954Op dit moment staat de auto in de spuiterij maar moeten we nog met het schuren beginnen.
Tijd is het grootste probleem.
Kleur wordt helemaal wat anders en ook de voorkant gaat er wat anders uitzien maar geen A3, echter weer een echte A1.Verder komt er ook een andere motor in en dit keer geen big block. Moet echter nog kompleet opgebouwd worden.
Al met al wordt het een andere auto dan wat het was.
7 mei 2010 om 13:55 #17373955mooi om te horen dat je ermee verder gaat!
maare zijn er ook al :kewlpics???
31 augustus 2010 om 09:54 #17373956Maar eens een beetje tijd voor een update.
Heel erg veel heb ik de laatste tijd niet gedaan. Simpelweg door het werk en prive geen tijd kunnen vinden om te sleutelen.
Intussen een andere sleutelhal en die helemaal ingericht, oude smedereij helemaal leeg gehaalt en daar lag heeeeeel erg veel zooi.
Verder nog veel met het raceteam onderweggeweest en nu alles aan het voorbereiden voor de finale in de UK 10-11-12 September.Kleur van de auto staat bijna vast, dit moet het ongeveer gaan worden icm zwarte bumpers, grille en velgen (14″ of 15″ ben ik nog niet uit).
Imperial is nog een punt waar ik nog niet uit ben net als de motor.
De oude C20XE gaat het niet meer worden want die is verkocht.
31 augustus 2010 om 10:22 #17373957Dacht dat je met webertjes ging rijden op een kleiner blok? Zit je toch weer te twijfelen om er een c20xe oid in te hangen?
Ben benieuwd. Zal in ieder geval weer een vette wagen gaan worden daar ben ik niet bang voor!
31 augustus 2010 om 11:52 #17373958Webers, compressor, turbo.
Heb nog een C20XE staan en 3 small blokjes.
Mogelijkheden genoeg, nu nog het mooiste eruit kiezen :) Blijkt toch erg lastig….31 augustus 2010 om 14:25 #17373959ook dat loopt wel weer los.
Gaan maar weer eens brainstormen binnekort :)31 augustus 2010 om 15:52 #17373960als je echt op de retro toer wilt, lijkt een gecleande bay met een 1600 8v op webers me wel erg dik ;)
lekker retro.
edit:
beetje spp_dev achtig, maar dan met dikkere wielen ;)
31 augustus 2010 om 17:35 #17373961Heb nog een Irmscher Einspritzung setje liggen :P
31 augustus 2010 om 17:43 #17373962origineel gepost door max
Webers, compressor, turbo.Heb nog een C20XE staan en 3 small blokjes.
Mogelijkheden genoeg, nu nog het mooiste eruit kiezen :) Blijkt toch erg lastig….Dan toch maar C20XE met webers/compressor/turbo :D;)
:jerry:jerry
31 augustus 2010 om 17:48 #17373963Originally posted by Corsa_GSi
Heb nog een Irmscher Einspritzung setje liggen :Pwaarmee wij een deal hebben :vertag:P:afro
31 augustus 2010 om 18:27 #17373964Dat Irmscher kleppendeksel ziet er echt wel vet uit :wors!!
21 januari 2011 om 12:00 #17373965Carroserie is opgebouwd, nu nog een goede set velgen, verlaging en een passende motor. Komt later dit jaar, eerst wat andere zaken die voorrang hebben.
21 januari 2011 om 12:11 #17373966:thumbup
Goed bezig, word hij weer zo laag als eerst ?
21 januari 2011 om 12:35 #17373967de nieuwe kleur is wel ff wennen :)
leuke kentekenplaat :o
21 januari 2011 om 12:39 #17373968mooi onopvallend:thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.