Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › tr corsa:(23-01-2013) Gaat in onderdelen weg, zie te koop!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 juni 2010 om 15:37 #17375085
volgens mag je binnen een straal van 10cm vauit het midden van een veerschotel niet lassen.
dacht ik tenminste.
14 juni 2010 om 18:22 #17375086Ziet er weer uit zo als we gewend zijn, sylvester:thumbup
En ik vraag me af of deze auto ooit nog voor de apk gaat, is namelijk voor het circuit:P14 juni 2010 om 18:32 #17375087AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door peturrr
volgens mag je binnen een straal van 10cm vauit het midden van een veerschotel niet lassen.dacht ik tenminste.
Hoe wil jij een veerpoot lassen welke verrot is dan?
RDW doet niet moeilijk over lassen, zolang dit degelijk gebeurt is.14 juni 2010 om 18:33 #17375088ik heb bij mijn kadett e ook de veerschotels voor en achter afgelast, en daar is bij de apk nog nooit iets van gezegd.
hoe wil je anders ooit een nieuwe veerschotel er in lassen.groeten.
14 juni 2010 om 22:00 #17375089He mensen,
Volgens de rdw mag je dit wel, als het netjes en degelijk gedaan wordt. Hier heb ik over gebelt;)
De auto gaat waarschijnlijk wel voor de RDW keuring, maar komt voor 99% alleen op het cirquit, dus niet als dagelijkse auto.3 juli 2010 om 20:56 #17375090Hallo mensen,
De motor ligt er eindelijk in, er moeten nog wel wat dingen gebeuren en dan kan hij straks de bank op, maar toch alvast wat foto’s!!!
3 juli 2010 om 21:04 #17375091:wub:wub:wub
3 juli 2010 om 21:20 #17375092ziet er erg gelikt uit,
de aan zuigslang licht wat raar, maar het lijkt me wel effectief om koude lucht aan te zuigen ipv naast het uitlaat spruitstuk :
3 juli 2010 om 21:43 #17375093He sebastiaan,
Dit was de enigste kant waar ik heen kon met het luchtfilter, op de originele plek heb ik niet genoeg ruimte, dus vandaar deze keuze.
3 juli 2010 om 21:47 #17375094toch nette oplossing zo:)
misschien nog een soort van box eromheen maken dat hij alleen maar koude lucht uit je parafaan pakt.
3 juli 2010 om 22:53 #17375095AnoniemLid sinds:
1 January 1970Damn, net werk man.
Wordt idd eens tijd dat ik langskom.
Keep it up:thumbup
3 juli 2010 om 23:52 #17375096Als ik me bedenk hoe de motor eruit zag toen je hem mee nam, dan heb je er wel wat leuks van gemaakt king:
Ik hoop dat je er ook een leuk vermogen uit gaat krijgen ;)
4 juli 2010 om 10:49 #17375097super netjes:thumbup
ik hoop m’n 8v ook nog eens zon overhauling te geven
grtz
4 juli 2010 om 10:56 #17375098origineel gepost door peturrr
volgens mag je binnen een straal van 10cm vauit het midden van een veerschotel niet lassen.dacht ik tenminste.
Het enige wat niet mag is een doorgeroeste veerschotel of draagarm repareren door middel van laswerk.
Voor de rest is voor wat betreft laswerk eigenlijk alles wel geoorloofd.
4 juli 2010 om 10:58 #17375099Waarom bouw jij zo’n uber kleine radiateur er voor met 2liter?
pak minimaal een van een c14nz, die staat iig niet op die pootjes, dan heb je groter koelblok.
die van een GSI is een stukkie dikker weer van c14nz!4 juli 2010 om 19:58 #17375100He sjoerd,
De standaard radiateur is groot zat, koeler goed gebruiken en andere thermostaat is al voldoende, maar er komt nog wel een gsi radiateur in maar deze heb ik nog niet, dit is even een maat meting:thumbup
5 juli 2010 om 13:56 #17375101Ziet er niet slecht uit, leg dat massa kabeltje van je dynamo alleen even aan de andere kant, nu kan hij een keer meegetrokken worden door de uitwendige fan.
Waarom doe je echter niet met je luchtinlaat, gasklep 90 gr slang, LMM, 90 gr slang en dan filter? Nu heb je een kleine vertraging bij het gasgeven.
Of neem een mooie met doorn gebogen uitlaatbocht van 180 gr als je geen scherpe hoeken wilt, dit vind ik er nu wat raar uit zien.Verder erg goed bezig!!!! :thumbup
5 juli 2010 om 16:08 #17375102He max,
Dat is misschien nog wel een optie qua luchtfilter;)
En massa kabel zit ruim 5 tot 10cm erboven, maar zou naar de andere kant kunnen ja.5 juli 2010 om 21:49 #17375103Ziet er lekker uit man, ben benieuwd hoe je het met je front aanpakt…je bumper enz
8 juli 2010 om 11:31 #17375104wat een gaafe corsa echt ziet er gelikt uit :wub:wors
8 juli 2010 om 14:03 #17375105ziet er netjes uit
maar ik zou nog een soort van airbox maken voor je filter
aangezien je de motorkap omhoog hebt staan om de warme lucht af te voeren en nu heb je precies daar je filter geplaatst
verder goed bezig ziet er netjes uit allemaal1 september 2010 om 18:49 #17375106Hoe gaat het hiermee ?
2 september 2010 om 04:38 #17375107He freek,
De eerste start en testrit is gebeurd:)
Heb wel al drie keer problemen gehad met de koeling, slangen lek en achterste kunstof buis gescheurd, maar dit is allemaal netjes opgelost. En natuurlijk het kabelboom probleem, deze heb ik nu vervangen voor een 3rijen en strarte meteen.
Ik maak zo snel mogelijk een filmpje en wat foto’s.Grt sylvester
2 september 2010 om 16:42 #17375108AnoniemLid sinds:
1 January 1970:o
Wordt wel wat sylvester!!!
14 oktober 2010 om 19:22 #17375110He mensen,
Toch weer een stuk verder met de auto, nieuwe gsi radiateur erin/verbreed staal eronder/uitlaat ingewikkeld. Verder is de motorruimte zo goed als klaar, alleen nog een plaat om maat buigen voor om het luchtfilter en dan kan hij de bank op. Ook moet ik nog even op zoek naar een goede spal fan?? Foto’s van binnen komen ook zo snel mogelijk, maar dit is nog niet helemaal klaar!!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.