Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › tr corsa:(23-01-2013) Gaat in onderdelen weg, zie te koop!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 september 2008 om 16:06 #17374760
:jerry
zomaar een klein beetje hoor, hij is maar 6 kuub 30
23 september 2008 om 16:51 #17374761origineel gepost door Corsa16V
EddyReuneker die avatar mag wel een stuk kleiner.Sorry, heb tijdens mijn nachtdienst zitten kl*ten en dan is dat het resultaat,mijn excuses. heb nu weer gewoon géén avatar,is toch beter voor de layout van dit forum ;)
@sylvester: sorry voor het -offtopic gaan
29 september 2008 om 17:54 #17374762he mensen
ik heb de motor al in mekaar zitten,ben nu de kabelboom aan het inkorten,dus alles los knippen en solderen,dit doe ik zo dat hij mooi op maat is,verder ook wat dingen aangepast,ook heeft een vriend van mij de nokkenas poelie een special paint gegeven:).
meer foto’s komen zo snel mogelijk,maar ik wil alles wer perfect hebben, dus gaat een hoop tijd in zitten:thumbup
29 september 2008 om 19:28 #17374763He sylvester,
Lekker bezig weer,je gaat nu echt op beker jacht zeker:wors:P
2 oktober 2008 om 08:52 #17374764ben zo jaloers op jouw perfectionisme (en je auto :afro), echt helemaal super dit project!
2 oktober 2008 om 19:48 #17374765He mensen
na 3 drukke avonden solderen, heb ik de kabelboom ruim 40cm ingekort. dit omdat ik dan geen gat hoef te boren en alles netjes in de motorruimte kan houden, het was wel kut werk, maar geslaagd:)
Hier het resultaat:
Voor:
Tijdens:
Nu:
2 oktober 2008 om 19:55 #17374766Netjes gedaan, ik wordt zwaar gek als ik draadjes zie…..
Van het weekend weer bezig met al die draadjes:thumbdown3 oktober 2008 om 18:17 #17374767netjes sylvester,
Je auto ook al weer laten lopen of moet je de rest nog inbouwen?
5 oktober 2008 om 10:00 #17374768kijk is aan sylvester je ben weer goed bezig:D
ik wacht op nieuwe foto’s haha en een vermogens uitdraai dalijk ben benieuwt5 oktober 2008 om 19:29 #17374769Je lambdasensor zit in een envelop, voor de zekerheid 2 postzegels aan gedaan.
Morgenvroeg gaat die op de post:afro10 oktober 2008 om 21:11 #17374770he mensen
Heb de lambda sensor binnen, verder even wat foto’s van hoe de motor er nu bij staat, morgen ga ik hem verder afbouwen. Wil hem zondag proberen start klaar te hebben, anders maar paar dagen later:thumbup
Als alles klaar is,dan komen er weer nieuwe foto’s:)
10 oktober 2008 om 21:21 #17374771Dat ziet er erg goed uit:thumbup
10 oktober 2008 om 21:27 #17374772Ziet er netjes uit Sylvester!
Ben benieuwd wat ie straks gaat doen.
Filmpje na het weekend?11 oktober 2008 om 15:54 #17374773he mensen
Kreeg net van een maat van mij de nieuwe carterpan terug, heeft even zijn geest los gelaten op de pan, de karper staat voor geluk.
11 oktober 2008 om 17:12 #17374774Cool. Dat is eens iets aparts.
11 oktober 2008 om 17:24 #17374775Dat blauwe potje naast jou soldeerwerkje is toch geen S-39 hè?
11 oktober 2008 om 17:28 #17374776he dirk
dat is wel s39:)
top spul
11 oktober 2008 om 17:33 #17374777Nee! absoluut geen top spul :cry
Dat spul vreet je bedrading weg!
Voor elektronica is er tin met hars kern dat is er speciaal voor gemaakt.S-39 is vroeger ooit bedoelt voor soldeerverbindingen in koperleidingen, maar dat mag nu niet meer gebruikt worden omdat het koper aantast. Tegenwoordig moet je een speciale soldeerpasta gebruiken daarvoor.
11 oktober 2008 om 17:38 #17374778he dirk,
Ik tip de draden ligt aan,om ze te vertinnen,doe dit al jaren en werkt netjes, al die regels van tegenwoordig is ook niks,want alles is wel schadelijk of iets:puke. maar weer on-topic.
grt sylvester
11 oktober 2008 om 17:40 #17374779Smeer het maar eens lichtjes op een stukje koper dan zie je het vanzelf wel ;)
12 oktober 2008 om 20:15 #17374780–Off topic–
Het spul vreet zo hard dat je verbindingen, op termijn, met minimale mechanische belasting af kunnen breken.
S39 op waterleiding buizen is lange termijn vergiftiging.
Ik soldeer al 35 jaar alle mogelijke zaken aan elkaar maar ben nog nooit S39 nodig geweest.
–On topic–
Grappig de tattoo op de carterpan! Het enige punt is dat je hem alleen maar ziet met olieverversen e.d.13 oktober 2008 om 14:51 #17374781he mensen
Even over het s39, dit gebruik ik alleen om de draden te vertinnen, dus niet verder met solderen of iets, dus heel ligt een tipje, dit doe ik al jaren en gaat goed, nooit problemen mee gehad, dus we kunnen weer on-topic en geen s39 vragen of iets meer, anders had het wel het http://www.s39-forum.nl geheten, maar ik snap julie reacties
ja de paint op de carterpan, zie je niet, maar onder de auto moet het ook netjes zijn
grt sylvester
15 oktober 2008 om 07:40 #17374782Lekker bezig hoor.
Probeer dat blauwe verloopstukje voor je luchtaanzuigbuis te vervangen voor een zwarte. Zo ziet het er een beetje erg autostyle/halfords uit. Blok is verder netjes opgebouwd.
S-39 werkt prima bij ijzerdraad, daarna alleen alles goed afwassen met soda, dat verwijdert S-39.
15 oktober 2008 om 14:58 #17374783he max
ik wilde ook een zwarte verloop slang,maar kon ik zo gauw niet vinden,maar komt er nog zeker op:)
grt
15 oktober 2008 om 18:31 #17374784heej sylvester ziet er netjes uit kerel me meissie heeft algelopen week ‘n kooi op haar boven been laten tattoëren en jij laat hem op je Carterpan painte :D neem je de komende meetings ‘n spiegeltje mee..!? ;)
ik wil niet vervelend doen maar voor het S39 verhaal is er ook soldeer tin met vloeihars in 1 maar ja.. ieder zijn manier dus discusie S39 sluiten en gewoon naar leuke meiden en opeltjes fluiten.. ;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.