Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › tr achter verlagen met vw spul????
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 februari 2011 om 05:59 #17232110
heren ik wil mijn tr achter toch wel graag iets dieper hebben.
nu kan ik wel veren bij gaz uk bestellen maar u vroeg ik mij toch af of de schroef poten van een vw golf 1 of pole passen waardoor ik achter dus ook schroef poten heb.
heeft iemand hier al ervaring mee of het zelf gedaan of ooit gezien of ……..
zou helemaal mooi zijn als je een pic heb3 februari 2011 om 06:26 #17810133gaz heeft ook een speciale veerpoot (schroef) voor corsa.
VW spul gaat niet passen naar mijn weten.En met gaz veren ga je normaal toch aardig laag :D
3 februari 2011 om 11:21 #17810134Schroefpootje van een golfje achter wordt nog wel eens toegepast. Maar dan worden de wielbakken binnen in aangepast. Worden dan torens op gelast.
3 februari 2011 om 16:08 #17810135ok wist niet dat er bestonden voor corsa voor achter moet ik gaz eens benaderen
3 februari 2011 om 17:31 #17810136is voor TR het zelfde al een andere A corsa, ik heb een FK schroefset met rondom pootjes van een corsa 1.4i strada past dat ook onder een TR?
3 februari 2011 om 18:06 #17810137ja kan je gewoon uitwissellen
TR, Hatchback, Corsa B of Tigra
3 februari 2011 om 18:45 #17810138je kunt de vw passat toch verlagen met corsa a en b achterveren dus waarom zou het andersom niet lukken
3 februari 2011 om 19:22 #17810139[rquote=1859327&tid=141864&author=opel-motorsport]je kunt de vw passat toch verlagen met corsa a en b achterveren dus waarom zou het andersom niet lukken [/rquote]
gaat de ts niet om de veren maar om schokdempers met veren erom heen welke instelbaar zijn.
13 maart 2011 om 12:33 #17810140heb gaz uk benaderd die poten achter zijn best prijzig(160) euro.
dus vroeg ik mij af of dat van vw spul veel aanpassen vereist.
iemand misschien een foto van.
van die torens is met gaz poten niet nodig waarom dan wel met vw poten.13 maart 2011 om 13:07 #17810141Mij Tr staat voor op een v-maxx schroefsetje, en achter op v-maxx schokkers en op nageperste veren ding is aardig tieff (op 14” vebrede gt’s..
13 maart 2011 om 13:10 #17810142dat is zowel nodig bij golf spul als bij gaz poten.
normaal zit in die veerdome enkel je schokbreker, en vangt je chassisbalk de klappen op van de veer.
dat ben je dan kwijt, dus als jij t volle veergewicht op een 3mm plaatje met 4 puntlasjes wilt zetten…
13 maart 2011 om 16:32 #17810143volgens mij is alles pasent te maken.
mijn maatje rijd een nissan micra uit 91, met een schroefset van een ibiza14 maart 2011 om 05:48 #17810144[rquote=1890177&tid=141864&author=mayhem]dat is zowel nodig bij golf spul als bij gaz poten.
normaal zit in die veerdome enkel je schokbreker, en vangt je chassisbalk de klappen op van de veer.
dat ben je dan kwijt, dus als jij t volle veergewicht op een 3mm plaatje met 4 puntlasjes wilt zetten…[/rquote]
volgens de heren van gaz is het zo monteren zonder aanpassingen14 maart 2011 om 12:06 #17810145[rquote=1890739&tid=141864&author=hanskadett][rquote=1890177&tid=141864&author=mayhem]dat is zowel nodig bij golf spul als bij gaz poten.
normaal zit in die veerdome enkel je schokbreker, en vangt je chassisbalk de klappen op van de veer.
dat ben je dan kwijt, dus als jij t volle veergewicht op een 3mm plaatje met 4 puntlasjes wilt zetten…[/rquote]
volgens de heren van gaz is het zo monteren zonder aanpassingen[/rquote]boeit geen reet wat ze zeggen, denk is logisch na:vertag
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.