Touchpad intellilink nieuwe Opel Insignia

Forumindex Forums Modellen Insignia Touchpad intellilink nieuwe Opel Insignia

• Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Rohar

Een vraag, ik heb gisteren de nieuwe Opel Insignia opgehaald, bij uitleg over de wagen werd verteld dat Opel het intellilinksysteem niet meer met de touchpad uitvoert, teveel problemen?
      Ik heb nergens hierover kunnen lezen over dat de touchpad niet meer uitgevoerd wordt.

GM-Tuningparts
      Deelnemer

@Rohar wrote:

Een vraag, ik heb gisteren de nieuwe Opel Insignia opgehaald, bij uitleg over de wagen werd verteld dat Opel het intellilinksysteem niet meer met de touchpad uitvoert, teveel problemen?
        Ik heb nergens hierover kunnen lezen over dat de touchpad niet meer uitgevoerd wordt.

mis je ook niks aan is een bak ellende!

Rohar

Kan zo zijn, maar als ites besteld wordt en er veranderd aan de samenstelling, dan verwacht ik dat ik, als klant, op de hoogte gebracht word….je zou zeggen dat ook de prijs anders zal zijn.

duranduran
          Deelnemer

Is 2 maanden geleden al eens gemeld op Duitse forum van Opel.
            Jammer dat het niet verteld is door uw Opel dealer.

bert pitt
            Deelnemer

Het is wel enorm handig bij scrollen door contacten of muziek en bij het opvragen van favorieten. Ik heb mijn huis en werkadres en enkele radiostations als favoriet en deze zijn heel makkelijk te vinden.

Rohar

Eergisteren Opel Nederland gebeld, idd de touchpad is niet meer een onderdeel van Intellilink. Dat is al ong 1 jaar geleden bekend. Raar dat bij de aanschaf van de nwe wagen 4 mnd geleden, de dealer niet erover gehad heeft. Ik mis de draaiknop nu wel….

GerardH69
                Deelnemer

@Rohar wrote:

Eergisteren Opel Nederland gebeld, idd de touchpad is niet meer een onderdeel van Intellilink. Dat is al ong 1 jaar geleden bekend. Raar dat bij de aanschaf van de nwe wagen 4 mnd geleden, de dealer niet erover gehad heeft. Ik mis de draaiknop nu wel….

Sorry maar dat is dus niet waar. Mijn auto is nog geen jaar oud en heeft wel de touchpad. Dus ze kunnen nooit zeggen dat een jaar geleden al bekend was dat de touchpad niet meer geleverd wordt.

sig63
                  Deelnemer

Geen idee hoe het in Nederland zit, maar in België is die er wel nog hoor… in pakket of als afzonderlijke optie

Configurator:
                    Radio “Intellilink” RF900 Navi met 8″ Touchscreen kleurenscherm, navigatiesysteem (kaart Europa) met dubbele tuner , 4x20Watt, USB aansluiting, 7 luidsprekers, stuurwielbediening, Bluetooth , Audiostreaming, Voice Control , video playback, DAB (IO6) € 1.730,00
                    Bevat: Display Instrument Driver Info (Multi Color Graphic) (UDD) ; 7 luidsprekers, premium (U65) ; Dakantenne ‘shark fin’ (US3) ; Stuurwielbediening (W1Y) ; Touchpad infotainmentbediening op middenconsole (KOT) ; Digitale radio ontvangst (DAB) (U4D)

Touchpad infotainmentbediening op middenconsole (KOT) € 120,00

prijslijst 2015: http://nl.opel.be/content/dam/Opel/Europe/belgium/nscwebsite/nl_BE/11_Brochure_Library/Insignia/Insignia_prices.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;

Rohar

Per land verschillend? Ik heb zelf Opel Nederland gebeld, wordt niet meer geleverd met de touchpad….december 2014 is ook vorig jaar. Ik heb de nwe Insignia in nov 2014 besteld, miss toen nog met de touchpad als onderdeel vh intellilinksysteem….
                      Sig63, kun je de touchpad los bestellen voor 120 euro? Zoja, alleen in Belgie?

GerardH69
                      Deelnemer

Wat ze bij Opel wel telkens doen zijn de paketten/opties aanpassen. Dat doen ze meerdere keren per jaar. Daar liep ik ook tegenaan toen ik de auto bestelde. Ik had de optie DAB besteld, en die was plots verdwenen toen ze de bestelling echt gingen plaatsen.

Rohar

En nu zit DAB er wel…
                          De vorige wagen was ook een Opel Insignia Cosmo met OPC-line, 1.6T. Ik heb 4 jaar in gereden, totaal geen problemen gehad, hoop ook met deze nwe te hebben. Wel een paar minpunten tov de vorige, handschoenkastje heeft geen extra vak, map instructieboek past er niet in. Pasjes passen niet in de asbakruimte en de touchpad is afgeschaft, ik mis nu de draaiknop.
                          Reserve band is een thuiskomertje, hoort er ook niet in, door het Bose systeem kan alleen een reparatiekit erin, maar wel betaald voor de band. Bij de vorige is met een Infinity systeem, daar pas wel een 17″ reserve stalenband in. Je zou zeggen dat deze punten niet kunnen voorkomen voor een nieuwe model. Tov de vorige heeft de nwe een schuifkanteldak, zit in een pakket dat ik wilde hebben, echter de schuifkanteldak is geen prio voor mij (het zou 250 euro schelen voor een schuifkanteldak). Standaard vd vorige zijn 18” LM velgen, de nwe 17″LM velgen. De nwe motor is 10 pk minder, maar wel een hogere koppel….rijdt idd beter, soepeler en zuiniger. Door de OPC-line zitten er 2 uitlaten onder, anders ziet men geen uitlaat meer, is weggewerkt en alleen 1 uitlaat. De prijs vd wagen hetzelfde gebleven vergeleken met 4 jaar terug, maar toch bezuinigd op een paar opties, zodoende kunnen ze de prijs nagenoeg hetzelfde houden.

sig63
                          Deelnemer

@Rohar wrote:

Per land verschillend? Ik heb zelf Opel Nederland gebeld, wordt niet meer geleverd met de touchpad….december 2014 is ook vorig jaar. Ik heb de nwe Insignia in nov 2014 besteld, miss toen nog met de touchpad als onderdeel vh intellilinksysteem….
                            Sig63, kun je de touchpad los bestellen voor 120 euro? Zoja, alleen in Belgie?

ja maar alleen i.c.m. de RF700; hij zit al vervat in de RF900
                            elektronische handrem is natuurlijk ook noodzakelijk

ik heb snel eens gezocht op het Duitse forum en daar gelezen dat er begin 2014 een tijdje problemen waren, maar bij mijn weten was het daarna terug leverbaar

Rohar

11 dagen Opel Nederland hierover gebeld, toch vrij recent. Ik wacht wel af, mocht het systeem weer terug zijn in de vorm van een draaiknop of een touchpad, dan moeten zij alsnog
                              in de wagen gaan installeren. Bij de bestelling werd mij niets hier over gezegd….

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.