Topic voor @hans glx @jopsa en @quandor en degene die mee willen doen

Forumindex Forums Modellen Grandland X Topic voor @hans glx @jopsa en @quandor en degene die mee willen doen

16 berichten aan het bekijken - 51 tot 66 (van in totaal 66)
  • Auteur
    Berichten
  • #18554070
    quandor
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 November 2017

      @matta : het bericht is inmiddels verstuurd. Het bleek ‘m te zitten in de hoeveelheid tekens. Ik heb het bericht nu in drie delen gesplitst.

      De reactie(s) van @Wappie1 / Hopsie hierboven ondersteunen het e.e.a. wel denk ik…………….

      #18554071
      jopsa
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 May 2019

        Ja hoor Matta

        Juist hoor Matta

        Je begrijpt wel 1 en ander he Matta

        Zie je wel matta

        Ik zei het toch matta

        Ik verzond een berichtje matta

        Enz Enz

         

        Kan jij niks alleen dan ?

        Zegt heeel veel over u.

        Stuur nog es berichtje naar uw alter ego Floki.  Misschien doemt die plots ook weer op.

        Je zou fantastische sprookjes kunnen schrijven.

         

        #18554072
        quandor
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 November 2017

          Ik ben blij dat het je zo geweldig dwarszit. Ik schreef ergens al een keer dat ik beide Wappies net zoals de Snollebollekes dat in hun plaatje doen, van links naar rechts etc. kan sturen. Ze doen en reageren precies zoals ik verwacht, herstel : Wappie1 reageert precies zoals ik verwacht en begeeft zich in de richtingen waarin ik ‘m wel hebben. Wappie2 is inmiddels vertrokken. Wellicht horen we wel weer wat van ‘m als Anoniem.

          #18554073
          jopsa
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 May 2019

            dwarszit ?  Aaah.  Dat is uw bedoeling.

            Blij toe te geven dat dit uw bedoeling is.

            Iedereen kan dit eindelijk lezen.

            Maar je zit me niet dwars.  Je bent Een studieobject qua geestelijke gesteldheid en qua onderzoek naar narcisme.

             

            Waar haal je nu dat je me dwarszit ?  Je bent mijn ontspanning , waarvoor dank.  Je laat me tenminste nog eens goed lachen.

            Maar goed.

            Ik laat je vanaf nu uw monoloog voeren op dit topic.

            Groeten aan Matta.

            #18554074
            quandor
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 November 2017

              Muchos gracias, maar,

              we wachten wel weer op een of meerdere vraagtekentjes………..

              #18554079
              quandor
              Deelnemer
                Lid sinds:
                14 November 2017

                @Wappie1 / Hopsi : heel veel succes met je premium Chinese Geely product. Ben je al lid geworden van de club van XC40 rijders op het XC40 forum? Zo nee, dan graag dit snel doen en hier verdwijnen, maaaaar, daar ga je niet aan voldoen, sterker nog, voordat de klok +/- X(C)40-uur verder is heb je hier al weer gereageerd. Wedden?

                #18554341
                quandor
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  14 November 2017

                  @Matta : in dit topic kan en mag het, daarom ga ik nog even de Wappies 1 en 2 kietelen……

                  Oh, wat is het hier heerlijk rustig nu Wappie2 / sektelid / Hans braadworst GLX / Anoniem, na zijn profielwijziging zich hier helemaal niet meer vertoont en dat Wappie1 eindelijk terug in zijn hok is gekropen.

                  Daarnaast, je zou voor de grap eens tijdens een regenachtige dag op een ander autoforum moeten kijken : Wappie2 komt daar niet veel verder dan het posten van berichten over het aantal liters dan zijn schoenendoosje rijdt en het wegpraten van de belabberde veren van het achterdeksel van de auto. Daar waar hij continue het woord ‘premium’ in zijn berichten opnam. Welnu, hoe premium is het dat héél veel rijders van dat merk en type achterklep problemen hebben (naast o.a. de veel voorkomende ellende met de volumeregeling van het audiogebeuren)

                  De volumeregelingproblematiek kletste hij eerder weg door te stellen dat door de auto stop zetten, even te wachten en daarna opnieuw starten, het probleem oploste. Welnu, gewéldig dat je een auto tot stilstand moet brengen en daarna weer te starten om de volumeregeling weer te laten functioneren.

                  Tel dit op bij de achterklep veerproblematiek en het geeft inderdaad géén premium indruk. Als het een film zou betreffen zouden we het een B-film noemen…………….

                  #18554359
                  matta
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    23 June 2024

                    @quantor het is hier zo rustig dat ik soms vergeet om wat te posten.

                    #18554527
                    Robert Heinsbroek
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      15 August 2024

                      lijkt mij leuk als jullie een nieuw forum gaan verblijden met jullie aanwezigheid. Ik ben hier gekomen om te kijken naar oplossingen tips en trics en niet naar een persoonlijkheidsshow :cry:

                      #18554531
                      jopsa
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        3 May 2019

                        @Robert

                        daar geef ik je de volle 100% gelijk in.

                        Eindelijk nog iemand die het ook zo ziet.

                        #18554543
                        quandor
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          14 November 2017

                          @Robert

                          Laat dát (eigen forum) door een aantal mensen hier de voorbije jaren vrij regelmatig aan de forumleden @Jopsa en @Hans GLX zijn geadviseerd. Beiden werden op forum de laatste tijd Wappie1 en Wappie2 genoemd. (Waarom Wappies? Mocht je het niet direct meer weten, raadpleeg desgewenst even Wiki……….)

                          Zo is de in België woonachtige Belg Jopsa / Wappie1 al sinds eind 2023  of daaromtrent geen Grandland X rijder meer, maar net zoals Wappie2, die overigens al een paar jaar geen Grandland X meer rijdt, bleven en blijven ze hier maar negatief over de Grandland X posten. Op enig  moment een jaar of wat terug had een 18-tal forumleden de buik wel een beetje vol van al die negatieve postings van de Wappies en is men begonnen met de Wappies te adviseren uit te wijken naar een ander forum. Nuance aanbrengende : Wappie2 was eigenlijk helemaal niet zo ontevreden over zijn Grandland X, maar toen Wappie1 zijn gal begon uit te spuwen over zijn auto, probeerde Wappie2 in de uitlaatpijp van de auto van Wappie1 te kruipen en alles te onderschrijven en mee te beleven………

                          En idd. na bijna 6 jaar uiterst trouwe dienst van mijn geweldige Grandland X Innovation 1.6 diesel, heb ik deze ingeruild voor een ander merk auto. Om het gezever van Wappie1 maar alvast op de voorhand te neutraliseren: jazeker, was ik super tevreden over de 2 Opels die ik sinds 1212 gereden heb, maar een mens ziet wel eens auto’s van een ander merk en type voorbij komen die ook erg mooi zijn. Daarnaast heb ik nooit meer dan 2 types van een merk achter elkaar gereden.

                          #18554545
                          quandor
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            14 November 2017

                            .

                            #18555215
                            quandor
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              14 November 2017

                              Dames en heren,

                              kijk even naar onderstaand linkje en lees het even door. Realiseer je daarbij dat het forumlid Hans Eilander, dezelfde is als de hieronder genoemde Hans GLX, Wappie2, Hans braadworst.

                              Het voormalig forumlid hier, bekend onder de volgende namen : Hans GLX, Wappie2, Hans Braadworst, wordt daar door mederijders van het merk dat hij sinds een jaar of 4 rijdt helemaal 100% juist op waarde ingeschat.

                              Voor degenen die de naam Hans GLX, Wappie1, Hans Braadwordt niet kennen: dat klopt, Hans GLX is een paar maanden geleden met de staart tussen de benen hier verdwenen (exit forumlid, nieuwe naam : @anoniem, door zijn weglopen hier.

                              Lees vooral even onderstaand linkje door :

                              https://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=96188

                              #18555245
                              matta
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                23 June 2024

                                Het gaat wel snel met hansie daar word die ook al uitgekotst

                                #18555247
                                jopsa
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  3 May 2019

                                  Je kan het ook anders zien….  Misschien zitten daar net zo’n kerels als jullie zelf…..

                                  Lazen jullie alles wel door ??  Volgens mij krijgt die persoon daar ook wel steun….

                                  #18555252
                                  quandor
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    14 November 2017

                                    @Wappie1 : ja hoor, in 1 of 1,5 berichtje krijgt Wappie2 / Hans Braadworst een heel klein beetje sympathie. (Echter, iedereen mag fouten maken, toch?)

                                    In de overige berichten heeft men hem net zo goed door als een aantal mensen hier ‘tig’ jaar geleden. Heeft hij jou via een PB al gemeld dat hij gedagvaard is voor ernstige bedreiging?

                                    Maar verdiep je eens in dat forum, dan zal je zien / lezen dat het niet tot dit topic blijft beperkt. In vele topics zijn ze wel een beetje klaar met hem.

                                    @Wappie1 : waarom meld je je daar ook niet aan? Dan hebben wij ook weer een leuk jaar…………… zeker als we lezen hoe jij, net zoals Wappie2 / Hans Braadworst, terug in je hok wordt geschopt na je onzinnige postings.

                                  16 berichten aan het bekijken - 51 tot 66 (van in totaal 66)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.