Forumindex › Forums › Modellen › Grandland X › Topic voor @hans glx @jopsa en @quandor en degene die mee willen doen
- Dit onderwerp bevat 88 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 november 2024om 15:15 door quandor.
-
AuteurBerichten
-
12 juli 2024 om 14:02 #18554070
@matta : het bericht is inmiddels verstuurd. Het bleek ‘m te zitten in de hoeveelheid tekens. Ik heb het bericht nu in drie delen gesplitst.
De reactie(s) van @Wappie1 / Hopsie hierboven ondersteunen het e.e.a. wel denk ik…………….
12 juli 2024 om 14:20 #18554071Ja hoor Matta
Juist hoor Matta
Je begrijpt wel 1 en ander he Matta
Zie je wel matta
Ik zei het toch matta
Ik verzond een berichtje matta
Enz Enz
Kan jij niks alleen dan ?
Zegt heeel veel over u.
Stuur nog es berichtje naar uw alter ego Floki. Misschien doemt die plots ook weer op.
Je zou fantastische sprookjes kunnen schrijven.
12 juli 2024 om 14:25 #18554072Ik ben blij dat het je zo geweldig dwarszit. Ik schreef ergens al een keer dat ik beide Wappies net zoals de Snollebollekes dat in hun plaatje doen, van links naar rechts etc. kan sturen. Ze doen en reageren precies zoals ik verwacht, herstel : Wappie1 reageert precies zoals ik verwacht en begeeft zich in de richtingen waarin ik ‘m wel hebben. Wappie2 is inmiddels vertrokken. Wellicht horen we wel weer wat van ‘m als Anoniem.
12 juli 2024 om 14:33 #18554073dwarszit ? Aaah. Dat is uw bedoeling.
Blij toe te geven dat dit uw bedoeling is.
Iedereen kan dit eindelijk lezen.
Maar je zit me niet dwars. Je bent Een studieobject qua geestelijke gesteldheid en qua onderzoek naar narcisme.
Waar haal je nu dat je me dwarszit ? Je bent mijn ontspanning , waarvoor dank. Je laat me tenminste nog eens goed lachen.
Maar goed.
Ik laat je vanaf nu uw monoloog voeren op dit topic.
Groeten aan Matta.
12 juli 2024 om 14:34 #18554074Muchos gracias, maar,
we wachten wel weer op een of meerdere vraagtekentjes………..
12 juli 2024 om 18:35 #18554079@Wappie1 / Hopsi : heel veel succes met je premium Chinese Geely product. Ben je al lid geworden van de club van XC40 rijders op het XC40 forum? Zo nee, dan graag dit snel doen en hier verdwijnen, maaaaar, daar ga je niet aan voldoen, sterker nog, voordat de klok +/- X(C)40-uur verder is heb je hier al weer gereageerd. Wedden?
1 augustus 2024 om 11:47 #18554341@Matta : in dit topic kan en mag het, daarom ga ik nog even de Wappies 1 en 2 kietelen……
Oh, wat is het hier heerlijk rustig nu Wappie2 / sektelid / Hans braadworst GLX / Anoniem, na zijn profielwijziging zich hier helemaal niet meer vertoont en dat Wappie1 eindelijk terug in zijn hok is gekropen.
Daarnaast, je zou voor de grap eens tijdens een regenachtige dag op een ander autoforum moeten kijken : Wappie2 komt daar niet veel verder dan het posten van berichten over het aantal liters dan zijn schoenendoosje rijdt en het wegpraten van de belabberde veren van het achterdeksel van de auto. Daar waar hij continue het woord ‘premium’ in zijn berichten opnam. Welnu, hoe premium is het dat héél veel rijders van dat merk en type achterklep problemen hebben (naast o.a. de veel voorkomende ellende met de volumeregeling van het audiogebeuren)
De volumeregelingproblematiek kletste hij eerder weg door te stellen dat door de auto stop zetten, even te wachten en daarna opnieuw starten, het probleem oploste. Welnu, gewéldig dat je een auto tot stilstand moet brengen en daarna weer te starten om de volumeregeling weer te laten functioneren.
Tel dit op bij de achterklep veerproblematiek en het geeft inderdaad géén premium indruk. Als het een film zou betreffen zouden we het een B-film noemen…………….
2 augustus 2024 om 21:36 #18554359@quantor het is hier zo rustig dat ik soms vergeet om wat te posten.
15 augustus 2024 om 12:22 #18554527lijkt mij leuk als jullie een nieuw forum gaan verblijden met jullie aanwezigheid. Ik ben hier gekomen om te kijken naar oplossingen tips en trics en niet naar een persoonlijkheidsshow
15 augustus 2024 om 16:15 #1855453116 augustus 2024 om 14:52 #18554543Laat dát (eigen forum) door een aantal mensen hier de voorbije jaren vrij regelmatig aan de forumleden @Jopsa en @Hans GLX zijn geadviseerd. Beiden werden op forum de laatste tijd Wappie1 en Wappie2 genoemd. (Waarom Wappies? Mocht je het niet direct meer weten, raadpleeg desgewenst even Wiki……….)
Zo is de in België woonachtige Belg Jopsa / Wappie1 al sinds eind 2023 of daaromtrent geen Grandland X rijder meer, maar net zoals Wappie2, die overigens al een paar jaar geen Grandland X meer rijdt, bleven en blijven ze hier maar negatief over de Grandland X posten. Op enig moment een jaar of wat terug had een 18-tal forumleden de buik wel een beetje vol van al die negatieve postings van de Wappies en is men begonnen met de Wappies te adviseren uit te wijken naar een ander forum. Nuance aanbrengende : Wappie2 was eigenlijk helemaal niet zo ontevreden over zijn Grandland X, maar toen Wappie1 zijn gal begon uit te spuwen over zijn auto, probeerde Wappie2 in de uitlaatpijp van de auto van Wappie1 te kruipen en alles te onderschrijven en mee te beleven………
En idd. na bijna 6 jaar uiterst trouwe dienst van mijn geweldige Grandland X Innovation 1.6 diesel, heb ik deze ingeruild voor een ander merk auto. Om het gezever van Wappie1 maar alvast op de voorhand te neutraliseren: jazeker, was ik super tevreden over de 2 Opels die ik sinds 1212 gereden heb, maar een mens ziet wel eens auto’s van een ander merk en type voorbij komen die ook erg mooi zijn. Daarnaast heb ik nooit meer dan 2 types van een merk achter elkaar gereden.
16 augustus 2024 om 16:07 #18554545.
10 oktober 2024 om 22:37 #18555215Dames en heren,
kijk even naar onderstaand linkje en lees het even door. Realiseer je daarbij dat het forumlid Hans Eilander, dezelfde is als de hieronder genoemde Hans GLX, Wappie2, Hans braadworst.
Het voormalig forumlid hier, bekend onder de volgende namen : Hans GLX, Wappie2, Hans Braadworst, wordt daar door mederijders van het merk dat hij sinds een jaar of 4 rijdt helemaal 100% juist op waarde ingeschat.
Voor degenen die de naam Hans GLX, Wappie1, Hans Braadwordt niet kennen: dat klopt, Hans GLX is een paar maanden geleden met de staart tussen de benen hier verdwenen (exit forumlid, nieuwe naam : @anoniem, door zijn weglopen hier.
Lees vooral even onderstaand linkje door :
13 oktober 2024 om 13:35 #18555245Het gaat wel snel met hansie daar word die ook al uitgekotst
13 oktober 2024 om 14:06 #18555247Je kan het ook anders zien…. Misschien zitten daar net zo’n kerels als jullie zelf…..
Lazen jullie alles wel door ?? Volgens mij krijgt die persoon daar ook wel steun….
13 oktober 2024 om 22:47 #18555252@Wappie1 : ja hoor, in 1 of 1,5 berichtje krijgt Wappie2 / Hans Braadworst een heel klein beetje sympathie. (Echter, iedereen mag fouten maken, toch?)
In de overige berichten heeft men hem net zo goed door als een aantal mensen hier ‘tig’ jaar geleden. Heeft hij jou via een PB al gemeld dat hij gedagvaard is voor ernstige bedreiging?
Maar verdiep je eens in dat forum, dan zal je zien / lezen dat het niet tot dit topic blijft beperkt. In vele topics zijn ze wel een beetje klaar met hem.
@Wappie1 : waarom meld je je daar ook niet aan? Dan hebben wij ook weer een leuk jaar…………… zeker als we lezen hoe jij, net zoals Wappie2 / Hans Braadworst, terug in je hok wordt geschopt na je onzinnige postings.
19 oktober 2024 om 19:25 #18555330Stoere kerel hoor jij….
PB ? Doe ik niet aan mee zoals jij indertijd met uw clubje. Of met onder uw meerdere profielen conversaties voeren met jezelf en jezelf duimpjes toedienen… :) Dat weet je zelf ook nog wel he, jij deugnietje.
Wat betreft aanmelden. Geen problemen met de huidige wagen , dan hoef ik me ook nergens aan te melden. Dat deed ik hier indertijd wel, door tal van problemen waar de dealer noch Opel Be noch stellantis, geen oplossing voor hadden. Een tevergeefse aanmelding bleek al snel. Niks wordt hier opgelost, althans geen zware problemen.
Hun fout dat ik hier terecht kwam. geen spijt hoor. Ik kon ondertussen wel wat aflachen met uw reacties.
Maar euh, wat doe jij hier dan eigenlijk nog ? Voldoet de Ford niet meer ?
19 oktober 2024 om 20:07 #18555331Zojuist nog contact gehad met 11 van de oorspronkelijke leden uit het ‘clubje’.
Iedereen wacht nog steeds met grote spanning op het tromgeroffel en gejubel van jou in de vorm van een rechterlijke uitspraak waarin jij in je gelijk wordt gesteld in je rechtszaak tegen Opel, maar helaas, na vele jaren van dingen verzinnen heeft nu kennelijk ook de rechterlijke macht jou door gekregen.
19 oktober 2024 om 20:25 #18555333proficiat met uw contacten…. moet lukken dat je weer net contact had met de “leden”. Waarschijnlijk bedoel je uw alter ego’s.
Ik wacht inderdaad ook nog op tromgeroffel. Zoals reeds gezegd, maar je leest blijkbaar ook niks volledig . Opel BE of beter stellantis moest de rechtszaak overnemen daar OPELBE de geest gaf. Handig, zulke praktijken. Wordt alles weer uitgesteld en vooruitgeschoven.
Zaak verplaatst naar december (ik hoop dit jaar :)). Inderdaad , ik geloofde ook mijn oren niet. Onze justitie lijkt geen degelijke motor te hebben maar wel eentje van Stellantis….
Enne mij doorkrijgen ??? Denk je dat ik me de zaak aantrek ? Daar is een rechtsbijstandverzekering voor. Echter, video-opnames liegen niet , deugnietje.
19 oktober 2024 om 20:32 #18555334Ha, ha, ha, jammer dat jij niet in de buurt van Köln (Brühl) woont, want dan had je een jaarkaart voor Phantasialand kunnen kopen……..
19 oktober 2024 om 20:38 #18555335Hahahahhahhahah
20 oktober 2024 om 00:33 #18555343In een tijd van 20.11 uur tot 21.15 uur vandaag 8, ja je leest het goed ACHT (alleen maar negatieve) berichten posten, da’s 1 bericht per min of meer 7,5 minuut. Wow, wat een……………….. Een grootmeester is @Wappie1 (vroeger nog bekend onder Jopsa) in negatieve postings, daar hébben we allemaal wel wat aan.
zie : https://opel-forum.nl/forums/topic/problematiek-bij-de-grandland-wagens/page/11/
20 oktober 2024 om 15:24 #18555351nee hoor. Op uw aanraden maak ik het huiswerk voor anderen. gewoon feiten.
20 oktober 2024 om 15:30 #18555352@Wappie1, het is je ‘tig’ postings geleden al eens door een ander forumlid gevraagd: kennen ze in België ook TBS?
Ongelofelijk pathetic zoals jij post. Zo pathetic dat je je kennelijk nooit hebt afgevraagd (of kunnen afvragen) waaróm het aan je werd gevraagd (of men in België ook TBS kent)
20 oktober 2024 om 19:21 #18555357en maar schelden……..
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.