Forumindex › Forums › Overige › Feedback en mededelingen › topic verwijderd?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 januari 2010 om 20:54 #17578231
maar wel een optie.
Topic meteen op slot zodat er niet geupped kan worden, en 1 topic per aanbieder..Denk dat het een mooie tussenoplossing is..
3 januari 2010 om 21:04 #17578232origineel gepost door Arjen
Hier nog eentje………. Wel vreemd dat Eric Romijn regelmatig met een fotoreportage van zijn bedrijf, inclusief jaar meeting, zijn bedrijf mag promoten……….. Ik vind het best, vind het wel leuk, maar het is en blijft een commercieel topic. ;)tja maar is toch ook een liefhebber, ook met schuur vol onderdelen. de ze verkopen om de mede liefhebber er mee te helpen.
eigenlijk net als jou, want jij zit hier niet enkel met de reden om onderdelen of plaatwerk te verkopen.
maar ook omdat je het liefst zoveel mogelijk opeltjes blijft zien rijden.en tuurlijk gaat het gepaard met een bedrijf/verkoop of winsten.
maar op zo’n manier worden jullie weggepest, omdat jullie niks mogen verkopen of over verkoop mogen posten.
en dat is iets wat ik op een ander forum nog nooooooit ben tegen gekomen (mits het geen eerlijke handel is)
(want waar gaat het om? denk dat jullie met die Mtech banner echt wel het forum kunnen runnen kwa kosten)
3 januari 2010 om 21:17 #17578233Zo’n dienstentopic is een goed idee, dan heb je als lid meteen een beeld van het aanbod (stel, je zoekt iemand die kan lassen)
Maar aan de andere kant, het wordt wel heel snel commercieel. Bedrijven kunnen ook een account maken en dan krijg je weer mensen die met 1 post meteen wat aanbieden…
3 januari 2010 om 21:18 #17578234ja, geef arjen een hoekkie, doet hij opel-forum leden korting, iedereen happy :D
3 januari 2010 om 21:37 #17578235origineel gepost door robbywag
origineel gepost door 14XE
Er worden restauraties gepost,ze laten zien wat ze doen,dat mag .als jij een topic maakt over hoe je motorkappies last dan blijft dat gewoon staan.
zolang er niks te koop word aan geboden is er niks aan de hand.
wat hij wel doet is spullen verkopen,heb al wat voorbij zien schuiven.
daar gaan we het binnenkort nog eens over hebben met ze.
dus wees maar niet bang,we houden het heus wel in de gaten
Misschien is een subrubriek “diensten” oid een idee?
origineel gepost door 14XE
dan krijg je weer de vraag wat daar wel en niet onder valt.het blijft altijd moeilijk.
nee, alles wat een kvk nummer kan overleggen via u2u mag daar posten.
maar dan kom je dus uit in het gedeele clubs en bedrijfen.met andere woorden….. tis allang rond :)
3 januari 2010 om 22:45 #17578236je kunt ook diensten aanbeden zoals robby,
die heb geen kvk nummer nodig voor die kapjes…maar zoals al eerder gezegd..
robby doe ff een u2u naar danny en regel het gewoon ff..voor een paar tientjes per jaar zal er vast wat te regelen zijn..
iedereen blij, toch?
3 januari 2010 om 22:52 #17578237Ja, maar t heibel punt is WAAROM die paar tientjes…..
we zijn liefhebbers onderling?!?! ze proberen ons alleen maar te helpen om relatief goedkoop aan delen te komen. wat het is doet er niet toe…maar daar zijn al tal topics aan besteeds destijds…. om precies het zelfde punt.
en nu met de grote mtech banner hier boven. zou het bijna niet eens meer nodig zijn. want dat is de HOOFDSPONSOR en zou de serve/forum kosten dekken werd verteld.
naast die paar bedrijven die wel gemeld zijn voor x bedrag per jaar…….:hmmz:hmmz:hmmzforum runnen kost geen duizenden euros per jaar ofzo
maargoed ik ga op bed.
PS. die banner van original car parts WTFFFFFFF
halve pagina scrollen tegenwoordig om maar iets van het forum te zien:(3 januari 2010 om 23:10 #17578238ik geloof dat dat 16 euro kost toch? en ze hebben het topic ook op slot gedaan:sleeping
edit: verplaats mijn fout :P
4 januari 2010 om 17:00 #17578239Originally posted by michiel026
ik geloof dat dat 16 euro kost toch? en ze hebben het topic ook op slot gedaan:sleepingedit: verplaats mijn fout :P
wat een forum draaiend houden??
dacht het niet.. jij hebt het over een domeinnaam..maar dan moet je de server nog hebben..
Kost wel iets meer per jaar4 januari 2010 om 17:03 #17578240@sw, die paar centen?
Zoals in de vorige post, dit is een vrij groot forum.
En om dat snel te houden zitten er meerdere kosten aan.aanschaf van de forum software (eventueel jaarlijks support), domeinnaam, servers met de juiste specs en voldoende bandbreedte..
Dat gaat aardig in de centen lopen…
4 januari 2010 om 17:34 #17578241origineel gepost door corsaboy
Originally posted by michiel026
ik geloof dat dat 16 euro kost toch? en ze hebben het topic ook op slot gedaan:sleepingedit: verplaats mijn fout :P
wat een forum draaiend houden??
dacht het niet.. jij hebt het over een domeinnaam..maar dan moet je de server nog hebben..
Kost wel iets meer per jaarnee marcel, een gedeelte op het forum, dacht ik ;)
4 januari 2010 om 18:02 #17578242owh so hahahahhaha
dacht al.. sorry, verkeerd begrepen… :angelprijzen weet ik daar niet van.. gaat geloof ik in overleg met danny
4 januari 2010 om 18:05 #17578243haha shit happens he :P
8 januari 2010 om 22:47 #17578244origineel gepost door sw16v
PS. die banner van original car parts WTFFFFFFF
halve pagina scrollen tegenwoordig om maar iets van het forum te zien:(Dit viel (lees: irriteerde) mij ook al, maar als daar kosten mee gedekt kunnen worden en vervolgens andere ‘beunhazen’ een eigen topic kunnen krijgen, zeg ik: doen.
sterker nog, ik hoop dat er nog een sponsor bij komt!
Verbeteringen of wat dan ook …13 januari 2010 om 11:01 #17578245tja handelaar of geen waar leg je de grens
heb div keren per jaar andere auto s meestal manta meestal verkoop ik hem ook hoger als aanschaf waarde,maar das geen winst want staat er dan weer niet bij dat er bijv 40 uur werk in zit
heb je dan 300 euro wist ??? of slecht betaalde hobbiekomt bij auto verkopen via mp gedeelte oop forum loopt nu ook niet echt hard
wordt vaak meer geouwehoerd dan verkocht
tja en als iemand kapjes last op motor kap pfffff wat gezeur wees blij dat iemand het wil doen ,denk idd dat mede forumers ook evt modjes blij mogen zijn met zo n jongenuit de verhalen vraagt ie niet teveel (denk dat als ie zaterdags voor een baas werkt meer verdiend)
13 januari 2010 om 11:51 #17578246amen:thumbup:wors
13 januari 2010 om 11:56 #17578247tja waneer ben je een handelaar he
maar waneer je gaat betalen voor een advertentie ben je ineens geen handelaar meer en is het wel toegestaan??????
dan zijn de modjes dus ook handelaren wand die verkopen dan ineens plekword langzamerhand beetje zat van het forum met al dat gezeik
goed dat er regels tegen dingen zijn snap ik ,maar wat boeit het als ik nu 1 auto of 10 aanbied
moet toch zelf weten hoe vaak ik van auto wissel per jaar
en deze liever weer bij een liefhebber terecht zie komen dan bij een trapper via MPmaar goed denk dat dit altijd wel een hot item zal blijven
zit er over te denken zelf eens een forum te beginnen waar dit soort gezeik niet voor komt:P
26 november 2010 om 14:15 #17578248origineel gepost door corsaboy
@sw, die paar centen?
En om dat snel te houden zitten er meerdere kosten aan.aanschaf van de forum software (eventueel jaarlijks support), domeinnaam, servers met de juiste specs en voldoende bandbreedte..
Dit zijn echt geen honderden euro’s per jaar.. Althans; bij een goede hoster niet. Maar vaak is er van oudsher ergens voor gekozen, daar betalen ze de hoofdprijs voor, en overstappen is vaak ‘lastig’ als de benodigde kennis er bijna niet is, of de hoster werkt hier niet aan mee. Dan zitten veel fora al met het handen in het haar, dus betalen ze maar..
Als de hoster fatsoenlijke servers heeft staan, kun je gewoon op een shared server. Anders ga je deticated draaien, maar dat kost idd flink wat geld. Die server zal terugverdiend moeten worden. Maar als jij gewoon een shared server hebt (zoals 9 van de 10 websites) zal dat normaal gesproken geen probleem mogen zijn. Is de zooi traag, dient je hoster het op te lossen en niet jij..
XMB software is gratis, support is via het originele forum goed te doen. 9 van de 10 problemen kun je zelf oplossen mits je de kennis hebt.
Maargoed, persoonlijk ben ik van mening dat je niet eens aan een forum moet beginnen als je geen kennis van zaken hebt, of de juiste connecties daarvoor hebt (of je moet mensen willen betalen bij problemen of voor onderhouden)
Maar ach, zo is het altijd wat met die fora :P
26 november 2010 om 14:15 #17578249origineel gepost door corsaboy
@sw, die paar centen?
Dit zijn echt geen honderden euro’s per jaar.. Althans; bij een goede hoster niet. Maar vaak is er van oudsher ergens voor gekozen, daar betalen ze de hoofdprijs voor, en overstappen is vaak ‘lastig’ als de benodigde kennis er bijna niet is, of de hoster werkt hier niet aan mee. Dan zitten veel fora al met het handen in het haar, dus betalen ze maar..
Als de hoster fatsoenlijke servers heeft staan, kun je gewoon op een shared server. Anders ga je deticated draaien, maar dat kost idd flink wat geld. Die server zal terugverdiend moeten worden. Maar als jij gewoon een shared server hebt (zoals 9 van de 10 websites) zal dat normaal gesproken geen probleem mogen zijn. Is de zooi traag, dient je hoster het op te lossen en niet jij..
XMB software is gratis, support is via het originele forum goed te doen. 9 van de 10 problemen kun je zelf oplossen mits je de kennis hebt.
Maargoed, persoonlijk ben ik van mening dat je niet eens aan een forum moet beginnen als je geen kennis van zaken hebt, of de juiste connecties daarvoor hebt (of je moet mensen willen betalen bij problemen of voor onderhouden)
Maar ach, zo is het altijd wat met die fora :P
26 november 2010 om 15:06 #17578250wat kan een mens toch ouwehoeren,al dat bovenstaande om
dat iemand tegen een kleine vergoeding wat las werk doet
comercieel nou nou,zet je het toch anders neer bvb.
halo opel lief hebbers heb je laswerk en geen las apparaat
stuur dan even u2u tje.
staat er niks bijzonders en kan je je gang gaan.
er wordt gewoon gevraagt om het zo te doen anders wordt je
er uit gewipt.
ik zwerf nog al rond over het hele form,nou,dan is er nog wel meer
wat dan niet kan,er wordt erg veel tekoop aangeboden,er zijn mensen die ivb ruimte gebrek spullen op kopen van anderen,en dit dan weer
tegen een iets hogere prijs verkopen,is toch normaal
het moet opgehaald worden ,na kijken brandstof enz.
dus ja ben je dan handelaar of liefhebber ik vindt het laatste
ook ik heb mijn garage vol met onderdelen verkocht
zo ook staat er bij mij een manta tekoop.
zo ook heb ik mijn andere opel omega hier verkocht
alles in een jaar tijd ben ik nu handelaar,nee ik probeer
of mijn opeltjes en of onderdelen toch weer bij een liefhebber
terecht te laten komen.
ik vindt laat lekker gaan het komt ons met zijn alle ten goede.
maar al met al is dit mijn mening
een ander zal er anders over denken:sleeping:sleeping
vgr tonsr. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.