Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › topic ken dicht
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 augustus 2011 om 08:52 #17238676
hoi nou is m,n katalisator volgens mij stuk maak echt een hoop herrie en geen power meer iemand ervaring met dit ? nog iemand iets in de aanbieding ga so efe de auto op de brug zetten efe kijken of m,n vermoedens kloppen gr baboe
24 augustus 2011 om 09:07 #17890428doet ie rammelen, dan ligt het binnenwerk los dan is ie inderdaad stuk.
op de brug zetten, de kab met de vuist een paar beuken geven en als je dan hoort rammelen is de kat kapot.
Willem
24 augustus 2011 om 10:09 #17890429jep lijkt net op knarsende tandwielen die lost liggen
25 augustus 2011 om 11:08 #17890430jep inderdaad katalisator is helaas overleden iemand nog wat in de aanbieding 2 de hands of nieuw voor een normale prijs gr baboe
25 augustus 2011 om 16:41 #17890431hoi
ik heb er nog wel een paar in de aanbieding.gr berry
25 augustus 2011 om 17:19 #17890432pm gestuurdt
25 augustus 2011 om 17:59 #17890433Die Calibra hoeft toch geen kat meer te hebben voor de APK?
25 augustus 2011 om 19:01 #17890434dan krijg je het co 2 niet goed voor de apk volgens mij
25 augustus 2011 om 19:01 #17890435Van welk jaar is je Calibra dan??
25 augustus 2011 om 19:09 #17890436bj is 1997 of ik slijp hem open haal alles er uit alleen weet niet zeker van die co gr baboe
25 augustus 2011 om 19:09 #17890437of jij ken er 1 vinden zit wel in de buurt bij jou
25 augustus 2011 om 19:51 #17890438Je moet een kat….. anders word die afgekeurd let maar op, staat zelfs op de kenteken papiere. Er is vanaf een bouwjaar dat het moet.
25 augustus 2011 om 19:57 #17890439dat snap ik ook wel maar ken hem open slijpen luikje in maken dan alles er uit halen weer dicht lassen en niemand die wat ziet alleen het c0 vraag ik me af of dat goed voor de apk
25 augustus 2011 om 20:08 #17890440sommige auto is ie wel gewoon goed, hij moet toch ook nog lamba waarde halen
25 augustus 2011 om 20:10 #17890441De calibra is van 97
In 97 werden de APK eisen een stuk strenger, 4gastest, met leeggeklopte kat kom je daar niet doorheen…
Het blok is X20XEV? Dan zouden de kats van een Omega en Vectra ook moeten passen denk ik?26 augustus 2011 om 23:13 #17890442heb een V6 1996 gehad die met een leeggehaalde kat door de 4gas meting is gekomen van een vrij streng keuringsstation.
ik geloofde het ook niet, had de kat voor nood leeg gehaald (leeg geslagen met een stuk ijzer en grote hamer, scheelt en hoop laswerk)
de eigenaar heeft het gewoon geprobeert, en werd goedgekeurd.
willem
27 augustus 2011 om 10:49 #17890443gister kat leeg gemaakt luikje in gemaakt alles er uitgehaald voor nood en weer dicht gelast moet zeggen dat hij vele maal beter rijdt en wat feller is maar als ik een ander ken vinden zet ik weer tereug maar eerst een ander vinden gr baboe
29 augustus 2011 om 18:59 #17890444niemand een katalisator over ? gr baboe
29 augustus 2011 om 19:02 #17890445Ik dacht dat je die van Corsaracer overnam??
29 augustus 2011 om 19:32 #17890446ik hoor niks meer van hem ?
29 augustus 2011 om 19:48 #17890447hmm weet dan niet als het slim was om hem leeg te halen als je er toch een andere onder wil zetten, volle kat’s leveren hier 40 euro op bij de oud ijzer boer.
29 augustus 2011 om 20:21 #17890448Hij kon geen andere kat vinden.
29 augustus 2011 om 20:31 #17890449Ik had je laatst gezegt dat ik nog iets heb.
Een astra kat, deze had ik pasgemaakt onder mijn auto.
Zal je dus 2 pijpen moeten lassen…30 augustus 2011 om 15:21 #17890450nee w8 eigelijk op berry liever doe ik niet lassen beter plug en play klaar gr baboe
27 september 2011 om 21:47 #17890427nog geen kat gevonden? :thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.