Tomtom ??

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berline

Hey mensen,

sedert verleden week heb ik als bedrijfswagen een vivaro dubbele cabine, daarin zit een Tomtom gps.
      Vandaag een beetje aan het spelen geweest en bij wijze van “eerste route” heb ik het adres van mijn ouders er ingeplaatst, resultaat, in die straat vind hij een 20-tal huisnummers niet.
      In deze straat zijn in de laatste 35 jaar geen huizen, straten, kruispunten en dergelijke bijgekomen, helaas hij vind dat adres niet.
      Ik heb de laatste updates een paar dagen terug op de kaart (SD) geplaatst via Tomtom Home, dus ik veronderstel dat deze laatste update toch wel een huis moet vinden die er al meer dan dertig jaar staat.
      Ik moet ook zeggen dat ik voorheen met 2 Antara’s heb gereden en die hadden ook een ingeboude navigatie (DVD100), daar heb ik nooit dergelijk probleem mee gehad, die tom tom in de vivaro heeft heel wat toeters en bellen maar ik denk dat het de essentie van een echte gps volledig misloopt…
      Iemand dergelijke ervaring?

Maatie
      Deelnemer

Die huisnummers zijn voor het bepalen van de route niet zo belangrijk. Ik vul meestal een willekeurig huisnummer in, daar was ook een knop voor.

Als je eenmaal in de goede straat zit kom je er toch zelf verder wel uit?

Berline

Ja misschien wel, maar toch lijkt het alsof het niet volledig werkt naar behoren, de huisnummers bijvoorbeeld wat verder in de straat, en de overkant vind hij dan wel terug…?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.