Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Toerenteller en achterklep
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 juni 2011 om 13:22 #17236439
Hallo,
Ik heb binnen kort vakantie en ga van alles aanpassen in mijn Open Corsa B, alleen zit met 2 dingetjes die me nu niet lukken ik heb een toerenteller ik weet alleen niet hoe ik deze moet aansluiten ik heb hier 3 foto’s wie weet iemand hoe aan te sluiten?
Verder heb ik al een centrale deurvergrendeling ingebouwd met alarm, alleen mijn achterklep slot kan ik niet aansluiten omdat het slot systeem alleen werkt met een sleutel, haal ik sleutel er uit kan het systeem van binnen uit niet gedraaid worden dus een centrale deurvergrendeling werkt dan niet, hoe kan ik er voor zorgen dat het slot systeem werkt met zo’n zwarte centrale deurvergrendeling?
29 juni 2011 om 18:21 #17866106je moet je kofferbak in de stand open zetten en zo laten en dan zorgen dat dat dat motortje van je dat metalen staafje voor dat halve maantje drukt zo kun je de knop niet indrukken van de kofferklep , en als je op het open knopje van je AB drukt schiet dat metalen stokje weer terug en kan je hem open doen.
zo heb ik het ook gedaan en doet het altijd nog perfect.
en als je er echt niet uit komt zal ik een foto kunnen maken hoe ik het heb gedaan29 juni 2011 om 18:31 #17866107voor je toerenteller:
rood is voeding 12+
zwart/paars is massa
groen is je signaal (die kun je dacht ik van achter de tellerunit op de stekker pakken, daar zou ook een groene draad moeten ziiten :hmmz :hmmz )29 juni 2011 om 22:15 #17866108@ johanhummer9 thanks das een goed idee, ik ga dat proberen :)
@ corsaracer bedoel je achter dit ding? http://i427.photobucket.com/albums/pp356/combolfw16v/uitleg%20fotos/KWgetalzondertoerenteller.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
die heb ik los gehad voor andere kleur lampjes kan me alleen even niet herinneren of daar een groene draad zit, ik moet binnen kort toch nog open halen want 1 lampje werkt niet meer :)thanks jullie horen nog van me :)
30 juni 2011 om 08:04 #17866109ja daarachter en dan de stekker die je in je dashbord duwd
19 juli 2011 om 17:00 #17866105beste johanhummer9 zal je nog een foto van het slot op dit forum zetten.
ik wil ook graag mijn cv op de achterklep laten werken
19 juli 2011 om 21:38 #17866110vrijdag is mijn laatste werk dag en dan ga ik in mijn vakantie van alles aan verbouwen, als mij gelukt is zal ik ook wel foto plaatsen :)
plaat een foto voor dat ik begin en foto na als klaar ben :D
25 juli 2011 om 21:55 #17866111plz toch een foto als kan :afro
ben lekker bezig en zo, maar krijg de achterklep nog even niet in orde :wtf
26 juli 2011 om 19:55 #17866112heb vandaag nog even gekeken naar de achterklep ben er achtergekomen dat de corsa van me broer uit 96 een ander slot heeft als mijn corsa b uit 98.
heb de zooi ff losgetrokken bij beide auto’s en kwam erachter dat ik voor mijn cv op achterklep dus een comlete behuizing nodig heb van een bestaande corsa met cv omdat op mijn corsa een zwarte ronde behuizing zit en hij niet ver genoeg kan draaien voor het ontgrendelen.
bij mijn broer kan het echter wel hier heb ik dan ook wat foto’s voor gemaakt. waar je dus voor zorgt is dat het slot open staat maar dat je hem niet kan indrukken.
28 juli 2011 om 09:48 #17866113heb je het al voor elkaar ? met die achterklep?
28 juli 2011 om 18:55 #17866114Ik al wel je ma ben bang dat het pinnetje vandaag of morgen er toch een keer uitschiet.
heb het motortje en dat staafje ernaast gelegd. en dan gewoon de plus en min omgedraaid.
doe je de auto op slot springt dat pinnetje ervoor langs
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.