toerentalsensor??

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum toerentalsensor??

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17251391
    luger
      Lid sinds:
      4 September 2010

      Hello everybody,

      Nou zit ik met een probleempje, af en toe als ik op weg ben en ik sta vervolgens bijvoorbeeld stil bij het stoplicht en wil dan weer wegrijden gaat mn auto amper vooruit. Hoor de motor wel toeren maken maar de auto zelf trekt echt heeeel langzaam tot soms bijna niet op.. Wat vaak dan resulteerd in het schokken van de auto en hij dan in ene weg schiet (afhankelijk van hoeveel gas in dan geef). Nou is hij uitgelezen bij een gewone garage en bleek dat de toerentalsensor kapot is en mijn abs sensor. Nou lijkt het mij niet dat de abs sensor hier iets mee te maken heeft aangezien die al een tijd “kapot” was, maar zal het dan wel werkelijk liggen aan mijn toerentalsensor of heeft iemand anders hier ook ervaring mee??? please heeeeeelp meeeeeeeee.. :cry

      Vast bedankt,

      #18056314
      gertjuh1968
        Lid sinds:
        20 February 2011

        je geeft het in jou verhaal zelf al aan de toerentalsensor is.
        vervang die maar eens, en dan kijken wat de auto dan doet…

        #18056315
        itsthedch
          Lid sinds:
          6 July 2009

          volgens de garage is dus je toerentalsensor kapot, dat zal dan de oorzaak zijn van je problemen,
          Abs sensor lijkt me hier niks mee te maken te hebben wat niet wil zeggen dat die niet kapot kan zijn.

          #18056316
          luger
            Lid sinds:
            4 September 2010

            Nou de toerentalsensor is vervangen en heb er tot op heden geen problemen meer mee
            gehad hopelijk blijft het zo.. iig bedankt voor de reacties

            Gr. Lu

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.