sinds enige tijd schommeld mijn toerental van mijn assie als ik de rail uit elkaar haal schoon maak en weer monteer doet ie het prima maar als ie een tijdje loopt dan begint de toeren teller heel erg te schommelen injectoren zijn verleden jaar ultrasoon gereinigd toeren maken is geen probleem maar netjes 50 rijden kan dan niet hihi volgas rijdt ie prima maar dat vind oom agent niet echt leuk ik wel maar mijn portomonee weer niet wat een dillema`s haha iemand een idee? groeten uit lelystad
nee alleen als je rustig rijd haha en als ie warm is en alles is nog orgineel en niet gerommeld met druk heb laatst ook filter vervangen en weer rail schoon gemaakt deze keer reed ie wat langer zonder te stotteren
heb inmiddels ook de ontseking vervangen maar het probleem blijft echter. heb ook de luchtmassa vervangen
iemand nog ideeen ik hoor ze graag groeten ary
heb inmiddels ook de ontseking vervangen maar het probleem blijft echter. heb ook de luchtmassa vervangen
iemand nog ideeen ik hoor ze graag groeten ary
zou eens kijken naar temperateur zender voor in het thermostaathuis heb dat ook gehad en toen zat het in die zender
heb inmiddels het probleem gevonden gewoon ff hele gasklephuis schoon maken en dan met name dat olie kanaaltje
er is iemand op het forum die mij daar een paar jaar geleden al eens op had gewezen hihi maarja das alweer een paar jaar terug he
hahaha nu spint ie weer,als ie stationair loopt en gromt weer als je gas geeft wat een lekker gevoel is dat iedereen bedankt voor het meedenken groetjes uit lelystad