toeren probleem

Forumindex Forums Techniek C20xe (2.0 16v) toeren probleem

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17251719
    ary
      Lid sinds:
      18 August 2006

      sinds enige tijd schommeld mijn toerental van mijn assie als ik de rail uit elkaar haal schoon maak en weer monteer doet ie het prima maar als ie een tijdje loopt dan begint de toeren teller heel erg te schommelen injectoren zijn verleden jaar ultrasoon gereinigd toeren maken is geen probleem maar netjes 50 rijden kan dan niet hihi volgas rijdt ie prima maar dat vind oom agent niet echt leuk ik wel maar mijn portomonee weer niet wat een dillema`s haha iemand een idee? groeten uit lelystad

      #18060863
      Vinci
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 August 2009

        Stationair ook? Of alleen tijdens rustig rijden?

        Motor helemaal origineel? Of is er aan de druk en injectoren gerommeld (blauwe op een M2.5 bijv…)

        #18060864
        ary
          Lid sinds:
          18 August 2006

          nee alleen als je rustig rijd haha en als ie warm is en alles is nog orgineel en niet gerommeld met druk heb laatst ook filter vervangen en weer rail schoon gemaakt deze keer reed ie wat langer zonder te stotteren

          #18060865
          2000
          Moderator
            Lid sinds:
            30 June 2004

            ik zou het eerder in de ontsteking zoeken.

            #18060866
            ary
              Lid sinds:
              18 August 2006

              heb inmiddels ook de ontseking vervangen maar het probleem blijft echter. heb ook de luchtmassa vervangen
              iemand nog ideeen ik hoor ze graag groeten ary

              #18060867
              kever461
                Lid sinds:
                25 September 2009

                @ary wrote:

                heb inmiddels ook de ontseking vervangen maar het probleem blijft echter. heb ook de luchtmassa vervangen
                iemand nog ideeen ik hoor ze graag groeten ary

                zou eens kijken naar temperateur zender voor in het thermostaathuis heb dat ook gehad en toen zat het in die zender

                #18060868
                ary
                  Lid sinds:
                  18 August 2006

                  heb inmiddels het probleem gevonden gewoon ff hele gasklephuis schoon maken en dan met name dat olie kanaaltje
                  er is iemand op het forum die mij daar een paar jaar geleden al eens op had gewezen hihi maarja das alweer een paar jaar terug he
                  hahaha nu spint ie weer,als ie stationair loopt en gromt weer als je gas geeft wat een lekker gevoel is dat iedereen bedankt voor het meedenken groetjes uit lelystad

                  #18060869
                  ary
                    Lid sinds:
                    18 August 2006

                    kan dicht

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.