toch nog maar ff officieel voorstellen

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik toch nog maar ff officieel voorstellen

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17217509
    fanskar
      Lid sinds:
      24 January 2010

      Hoi opel fanaten , Mijn naam is Oscar,woonachtig in Friesland , 46 jaar en de bezitter van een astra station 1.6 16 valve van 96 en een Omega A station van 88 . Altijd al Opels gehad , ook andere merken maar altijd weer teruggekomen bij Opel . Waarom Opel ? Niet om spectaculaire redenen hoor . Ben niet de man van de dikke velgen en verlaging enzo . Een auto moet voor mij functioneel , betrouwbaar zijn met zo weinig mogelijk kosten . Opel dus . Goed zelf te onderhouden en onderdelen volop vooradig bij de plaatselijke autohandel en eventueel op de sloop . Mijn Omega heeft inmiddels 3 ton op de teller en heeft me 10 jaar zonder noemenswaardige problemen door heel europa gebracht . Inmiddels de Astra gekocht om de Omega mettertijd te vervangen . Hoop nog veel plezier van de astra en dit geweldige forum te hebben .
      :thumbup

      groet Fanskar :D

      #17616367
      RonaldH
        Lid sinds:
        30 June 2004

        welkom :thumbup

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Het onderwerp ‘toch nog maar ff officieel voorstellen’ is gesloten voor nieuwe reacties.