TMC via knop te openen? (Navi900)

Forumindex Forums Modellen Insignia TMC via knop te openen? (Navi900)

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    steffiem

Weet iemand of de TMC berichten te openen zijn d.m.v. het indrukken van een knop? Ik heb het tot dusver alleen kunnen vinden wanneer ik ‘Navi’ selecteer en vervolgens d.m.v. het indrukken van de spraakbesturing knop op het stuur en dan vraag om TMC berichten. In m’n vorige auto (Zafira met CD70) kon je TMC berichten met 1 druk op de knop in het scherm krijgen, tot dusver nog geen snellere mogelijkheid gevonden dan, knop navi, knop voice, TMC berichten (voice).

Melgi
      Deelnemer

Je kunt de TMC-berichten oproepen in het navigatiemenu. Als er in het navigatiescherm een routebegeleiding actief is, druk dan op de menu/selectieknop op de middenconsole. Nu zie je een aantal opties. Ik geloof dat de eerste optie is Navigatie stoppen/starten en de tweede optie is TMC-Berichten. Als je TMC-berichten kiest, kun je vervolgens selecteren of je alle tmc-berichten wilt zien of alleen die relevant zijn voor jouw actieve route. Werkt erg goed moet ik zeggen.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

steffiem

Bedankt Melgi, dat was inderdaad hetgeen waar ik naar op zoek was! Kon me al niet voorstellen dat TMC alleen via een voice commando te openen was. :thumb

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.