TMC berichten worden niet meer ververst

Forumindex Forums Modellen Insignia TMC berichten worden niet meer ververst

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17268400
    GilbertvH
      Lid sinds:
      5 April 2013

      Zoals de titel al aangeeft worden mijn TMC berichten op mijn CD500 navi niet meer vernieuwd.
      Hij staat inmiddels al enkele dagen op een tweetal files (A1 en A2). TMC berichten komen vanuit Radio 1 verwacht ik (R1 BASIC).

      Hoe kan ik dit oplossen?

      #18255560
      Maarten
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 July 2004

        De dealer kan een update op een cd draaien die dit probleem oplost. Welke updat je precies moet hebben is afhankelijk van het bouwjaar van de auto.

        #18255561
        GilbertvH
          Lid sinds:
          5 April 2013

          Bj 2010.

          Is dit niet zelf te doen op een of andere manier? Zitten waarschijnlijk ook kosten aan verbonden…

          #18255562
          Maarten
          Deelnemer
            Lid sinds:
            15 July 2004

            Naar ik weet niet. De cd kun je ook via het magazijn bestellen. Kost maar een paar euro. Update dvd800/cd500. Er zijn er als het goed is twee. Welke je moet hebben is afhankelijk van, volgens mij, het 10e nummer/cijfer in het chassisnummer. Maar dat kan de magazijnmeester je wel vertellen

            #18255563
            GilbertvH
              Lid sinds:
              5 April 2013

              Ineens is het probleem uit zichzelf opgelost en krijg ik weer ‘verse’ TMC meldingen binnen.
              Zou het aan de radiozender kunnen liggen dat daar dan een storing was…?

              #18255559
              Maarten
              Deelnemer
                Lid sinds:
                15 July 2004

                Bij mij bleven de meldingen ook hangen. En dan ook nog eens met de spraakmeldingen dat er file was. Dat verdween pas na die update.
                Wellicht heb je mazzel!

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.