Tja…..

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Tja…..

• Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    nova….
    Deelnemer

Als je eens echt iets wil meemaken , wees dan klaar voor avonturen zoals je het jezelf nooit voorgesteld had:

1.. Ga illegaal naar Pakistan, Afghanistan of Irak, Marokko & Turkije .

2..Trek je niets aan van immigratieregels, visa, internationale wetten of andere belachelijke voorschriften.

3.. Als je daar bent eis je van de lokale overheid kosteloze medische bijstand voor jou en je hele familie.

4.. Eis dat alle gezondheidswerkers vloeiend Nederlands spreken en dat in hospitalen en verzorgingshuizen al de voeding klaargemaakt wordt volgens jouw westerse eetgewoontes.

5.. Eis dat alle wettelijke formulieren, aanvragen en inschrijvingsdocumenten in jouw taal vertaald worden.

6.. Zorg dat je je zonder beperking voortplant.

7.. Wijs elke kritiek op dit onverantwoord kweekgedrag af met de woorden: “Dit heeft te maken met onze cultuur en godsdienst, daar verstaan jullie niets van.”

8.. Behoud je oorspronkelijke identiteit. Hijs een grote vlag van je westers land boven op je huis, hang ze voor je raam of aan je wagen.

9.. Spreek thuis en in het publiek alleen Nederlands en zorg ervoor dat je talrijke kinderen hetzelfde doen.

10.. Eis lessen over westerse cultuur in de moslimscholen.

11.. Vraag een plaatselijk rijbewijs en het equivalent van een SIS-kaart.

12.. Aan de hand van deze documenten eis je al de andere legale voordelen op en beschouw je het bezit van deze documenten als een rechtvaardiging voor je onwettige aanwezigheid in Pakistan, Afghanistan of Irak.

13.. Rijd met de wagen rond zonder verzekering of keuring en beschouw de plaatselijke verkeersregels als uitsluitend geldig voor de inboorlingen.

14.. Dring erop aan dat alle lokale ambtenaren, gerechtsdienaars, agenten en iedereen die met je in contact komt Nederlands leert.

15.. Organiseer protestmarsen tegen uw gastland en haar inwoners, zet je soortgenoten aan tot geweld tegen niet-blanken, niet-christenen en tegen de regering die je binnenliet.

16.. Verlang dat je vrouwelijke familieleden zich niet moeten bedekken in het openbaar en dat ze geen burka moeten dragen.

HIERBIJ WENS IK JULLIE VÉÉL GELUK!
      IN NEDERLAND EN BELGIE KAN DIT ALLES WEL
      Dat is omdat we geregeerd worden door politiek correcte idioten en een aantal doordraaiende actiegroepen die geleidelijk aan, ons en onze kinderen naar de ondergang drijven.

ALS JE MET ONDERSTAANDE TEKST AKKOORD BENT STUUR HEM DAN DOOR!

Indien niet, vertrek en probeer bovenstaande punten toe te passen in Pakistan, Afghanistan of Irak, Marokko & Turkije.

Veel succes zou ik zeggen!

Mijncorsa.nl

Draai het eens om… waar woon jij liever?

In Nederland of in een van de bovengenoemde landen?
        Natuurlijk gebeuren er oneigenlijke dingen, en ook op grote schaal.
        Maar hebben we het nou zo slecht hier?

The_Undertaker
        Deelnemer

origineel gepost door Mijncorsa.nl
          Draai het eens om… waar woon jij liever?

In Nederland of in een van de bovengenoemde landen?
          Natuurlijk gebeuren er oneigenlijke dingen, en ook op grote schaal.
          Maar hebben we het nou zo slecht hier?

Daar gaat het in deze niet om, het gaat erom dat we als land met ons laten lopen…

Maar aan de andere kant, als we het hier echt zo slecht zouden hebben, waarom zijn er dan vrijwel nooit massale protestacties? Die zijn er niet, omdat we het gewoon nog te goed hebben met z’n allen…

vincent23
          Deelnemer

Nova:

een heel mooi stukje proza :thumbup:thumbup:thumbup

legt de vinger wel op de gevoelige plek, maar goed we zullen dit niet meer kunnen veranderen zeker niet met die softies in Den Haag.

Kom met mijn werk zeer veel in aanraking met de bevolkingsgroepen (85%), zoals hierboven beschreven, en ja helaas gaan de regels idd vaak wel op.
            spreken geen NL, vinden dat ik hun taal moet leren spreken en dat indien ik hun ergens voor snaai dat ik dan discrimineer :swear:swear.

maar goed aan de andere kant vermaak ik me prima, want dit volk is erg hardleers (om het netjes te zeggen) dus ik kom makkelijk aan mijn aantallen hahaha.

schiet me net te binnen, dit zou wel een mooi stukej voor Wilders zijn trouwens hahaha. :thumbup

gr Vinc

Barrythefirst

Hahaha erg grappig

Ik woon al mijn hele leven in Amsterdam dus begrijp de stelling

Het is niet alleen Nederland en Belgie maar ook Duitsland en Franrijk hebben
              problemen met dit soort kwesties

Stemmen is de oplossing
              (Jammer dat Wilders soms rare uitspraken heeft zoals ‘kopvoddentax’ want
              dat heeft hem zijn zege gekost)

nova….
              Deelnemer

Wil zeker met NADRUK zeggen dat we het hier niet slecht hebben… laat ik da ff voorop stellen ;)

@vincent23
                bedankt….

PS: en ik krijg dit per mail binnen van een bekende uit de tuningwereld:vertag

schuitje

geweldig stukje :thumbup
                  de regering moet gewoon met ME busjes overal langs gaan en iedereen die de taal niet spreekt en het papierwerk niet voor elkaar heeft rechtstreeks trugtrappen. maar dat is weer mijn mening natuurlijk.

groetjes

mayhem

of in een boerengehucht wonen, waar de lokale pizza turk zijn zoon gewoon het flakkeese dialect kan lullen, en waar de rest van zijn fam het ook gewoon verstaat.

GlennGSI
                    Deelnemer

origineel gepost door mayhem
                      of in een boerengehucht wonen, waar de lokale pizza turk zijn zoon gewoon het flakkeese dialect kan lullen, en waar de rest van zijn fam het ook gewoon verstaat.

Dat zijn de goeie ! is wssnlijk ook de 4561254 generatie ?

brobbel1

heeft helaas ook winig zin.
                        hier in haulerwijk zijn ze ook al.
                        al is het wel wat minder als in de randstat.

er is maar 1 voordeel van het hele geval.
                        je hoeft niet meer ver te rijden of te vliegen.
                        om het gevoel te krijgen of je in het buitenland zit.

ik heb dit stukje ff verder door gestuurd ik vind hem goed.
                        en het is de waarheid.

Edvries
                        Deelnemer

Alles over 1 kam scheren, simpelheid ten top dit topic…..wat een bull shit zeg….wat een onzin. Dom..Hoe simpel kan je zijn… En dan zeg ik het nog netjes…:puke

Meer zeg ik er niet over..

(Het staat overigens wel keurig op zijn plek op dit forum….SLAP GEOUWEHOER)

RonaldH

origineel gepost door Edvries
                            Alles over 1 kam scheren, simpelheid ten top dit topic…..wat een bull shit zeg….wat een onzin. Dom..Hoe simpel kan je zijn… En dan zeg ik het nog netjes…:puke

Meer zeg ik er niet over..

(Het staat overigens wel keurig op zijn plek op dit forum….SLAP GEOUWEHOER)

als jij nou eens een dagje Kruiskade doet in Rotterdam???

dan begrijp je er al een beetje meer van ;)

mayhem

origineel gepost door brobbel1

heeft helaas ook winig zin.
                              hier in haulerwijk zijn ze ook al.
                              al is het wel wat minder als in de randstat.

er is maar 1 voordeel van het hele geval.
                              je hoeft niet meer ver te rijden of te vliegen.
                              om het gevoel te krijgen of je in het buitenland zit.

ik heb dit stukje ff verder door gestuurd ik vind hem goed.
                              en het is de waarheid.

werkt perfect hoor, ik woon op 25 minuten onder rotterdam.

@glenn
                              : 2de generatie, hij is hierheen gekomen met zijn ouders toen ie een jaar of 12 was.

RonaldH

die is gewoon ingeburgerd omdat hij ergens terecht gekomen is waar veel autochtone nederlanders wonen.

door die omgang daarmee,pas je je aan,je moet wel anders heb je niets.

kom je nou terecht in een wijk waar 90% allochtonen wonen,waar je op school zit met landgenoten,en je gewoon je eigen taal spreekt,dan burger jij echt niet in.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.