Ik heb even rond gekeken en zelfs met de zoekmachine gezoekt, maar niet gevonden. :o
Mij lijkt TIS een ideaal naslagwerk, maar omdat er nergens wat over staat lijkt het wel of er een taboe op rust (sssst). is er wat voor of tegen TIS? :puke
Ik heb inmiddels een DVD’tje besteld… dat betekent dan waarschijnlijk mijn laatste dag op dit forum :argue
TIS is leuk maar niet alles staat erin, in ieder geval niet voor mijn Astra F :hmmz
Heb je TIS, EPC, Autodata en de Kluwer handboeken dan kom je al een heel stuk verder. :vertag
De rest van de vragen probeer je via het Opel-forum te vinden, lukt dat niet dan ga je met Google aan de gang. Bij geen resultaat val je terug op het oude vertrouwde Opel-Forum en vraag je het :P
Ik heb de TIS,EPC en Haynes en nog wat documenten.
Is allemaal heel leuk om te zien wat je te wachten staat en hoe je reparatie’s moet uitvoeren maar advies vragen is raadzaam omdat niet alles precies volgens het boekje hoeft.
Er zijn zat dingen die veel makkelijker gaan na het vragen van advies dan als je het volgens de TIS oid doet…
Nou, een bakkie of koppie lukt me zowiezo zonder boek enzo wel, maar een electrisch schema is makkelijk al je daarop terug kunt vallen, een aanhaalmomentje, waar zat dat shimmetje….
Naar mijn weten is TIS nog steeds een pakket alleen beschikbaar voor de Opel garagehouders.
Ik zet hem op slot totdat iemand mij kan aangeven dat het tegenwoordig legaal is voor de consumentenmarkt en zelfs dan lijkt het mij dat je die origineel moet kopen en niet origineel mag kopieren.
Auteur
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Het onderwerp ‘TIS’ is gesloten voor nieuwe reacties.