tips voor het verlagings set……….

Forumindex Forums Modellen Corsa tips voor het verlagings set……….

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    my ride
    Deelnemer

beste opel toppers

ik rij zelf met een corsa b gsi.
      nu zit daar zo’n geweldig schroefset onder :( de auto is nu iets van 55mm verlaagd.maar 1 nadeel.
      je kunt elke klinker in de straat tellen.verschrikkelijk.aan het begin vond ik dat wel leuk,lekker stug lekker racen.
      maar nu 3 jaar verder ben ik er toch wel beetje klaar mee :puke nu was mijn vraag….
      is hier nu geen goede oplossing voor om het toch leuk te verlagen maar absoluut niet stug te maken….. :hmmz

PeterNoFear
      Deelnemer

Nou is de helft het niet met mij eens maar ik zou zeggen: een verlagings set van TA technix, veren incl dempers.
        Wat een comfort vergeleken met een schroefset.

my ride
        Deelnemer

en waarom zou de helft het niet met je eens zijn? te stug?

BlackDevil

Schroefsets zijn over het algemeen stugger, ook afhankelijk van de ingestelde rijhoogte. Probeer eerst eens het resultaat als je hem wat omhoog zet. Als het dan nog tegenvalt, kun je overstappen op een vaste verlagingsset. Hierin heb je ook varianten met iets meer comfort.

PeterNoFear
            Deelnemer

Ta Technix is een goedkoop setje, rond de 160 nieuw met schokdempers en veren.
              Een deel zal zeggen: investeer dan meer voor kwaliteit, maar ik ben er zeer tevreden mee.

Corsa_GSi
              Deelnemer

Als je zo lag wil blijven rijden neem dan in hardheid instalbere schroefset (Weitec, KW, Bilstein, Koni, Intrax).

Of je neemt een setje met vaste verlaging, maar zoek er dan wel 1 die voor de GSi gemaakt is.

Ik rijdt met een Bilstein B16 op me Corsa, maar daar is gewoon normaal mee te rijden met 16 inch wielen.
                Heb er ook een vaste verlaging op gehad met gele Koni dempers, maar dat was ook prima te doen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.