tips gevraagd om mijn schade te herstellen

Forumindex Forums Modellen Astra tips gevraagd om mijn schade te herstellen

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 51 tot 58 (van in totaal 58)
  • Auteur
    Berichten
  • #17810749
    arjontje
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 March 2006

      [rquote=1865237&tid=141946&author=Hans van Dijk]Geen Opel, maar ook een hele mooie auto is de C5,
      althans dat is mijn mening.

      (krijg ik nu een emmer kritiek over me heen :P)

      Alleen de Citroën techniek / betrouwbaarheid schijnt nogal eens wat te wensen over te laten hoor ik links en rechts.
      Daarom zou ik er waarschijnlijk niet aan beginnen, maar wel respect voor het disign :thumbup

      [/rquote]

      Idd mooie auto om te zien.

      Vooral als ze hem voor de foto een cm of 6 verlaagd hebben. :P

      #17810750
      skip
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 May 2009

        Nou Hans, heb je dat hok van je nu al klaar of nog steeds niet.
        :D
        Het weer was iig goed om lekker te sleutelen:P

        #17810751
        DarkNL08
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 March 2010

          Leuk om te lezen :D

          #17810752
          Hans van Dijk
            Lid sinds:
            4 February 2011

            Ja het hok is klaar inderdaad, ondertussen zit er een nieuw scherm op, en een nieuwe radiateur (bleek zo lek als een mandje), en dinsdag gaat hij nog naar de garage voor nieuwe gloeibougies/ staven, of hoe die apparaten ook precies heten.
            Ik heb wat foto’s van de reparatie in een ander topic staan (terug roep actie Opel astra).

            http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=141901&page=3

            Deze heb ik ff snel met de mobiel heb gemaakt, toen hij bij de garage op de brug stond.
            De bumper moest er toen toch voor weg, dus heb ik ze gelijk het scherm er maar op laten monteren.

            De centen die ik me door niet te hoeven spuiten had uitbespaard, ben ik met de vervanging van de radiateur dus inmiddels weer kwijt.

            You win some, You lose some, zeggen de Engelsen dan :P

            #17810753
            Astra_DLS
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 March 2008

              Het zijn gloeibougies inderdaad. Kreeg je melding van het lampje met voorgloeien? Helpt vaak wel met beter starten, heb vorige winter de mijne ook moeten vervangen

              #17810754
              skip
              Deelnemer
                Lid sinds:
                3 May 2009

                [rquote=1878639&tid=141946&author=Hans van Dijk]Ja het hok is klaar inderdaad, ondertussen zit er een nieuw scherm op, en een nieuwe radiateur (bleek zo lek als een mandje), en dinsdag gaat hij nog naar de garage voor nieuwe gloeibougies/ staven, of hoe die apparaten ook precies heten.
                Ik heb wat foto’s van de reparatie in een ander topic staan (terug roep actie Opel astra).

                http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=141901&page=3

                Deze heb ik ff snel met de mobiel heb gemaakt, toen hij bij de garage op de brug stond.
                De bumper moest er toen toch voor weg, dus heb ik ze gelijk het scherm er maar op laten monteren.

                De centen die ik me door niet te hoeven spuiten had uitbespaard, ben ik met de vervanging van de radiateur dus inmiddels weer kwijt.

                You win some, You lose some, zeggen de Engelsen dan :P[/rquote]

                Dat zijn goede berichten Hans. Nu nog ff een paar pica’s van het eindresultaat en klaar is clara:D :jerry:jerry

                #17810755
                Hans van Dijk
                  Lid sinds:
                  4 February 2011

                  Voor de pic’s van het eindresultaat moet je ff geduld hebben, hij is nu behoorlijk smerig door dat pokke weer, als het zonnetje weer schijnt maak ik wel een paar plaatjes.
                  zie je tenminste een schone gepoetste Astra :P

                  #17810756
                  Hans van Dijk
                    Lid sinds:
                    4 February 2011

                    [rquote=1878937&tid=141946&author=Astra_DLS]Het zijn gloeibougies inderdaad. Kreeg je melding van het lampje met voorgloeien? Helpt vaak wel met beter starten, heb vorige winter de mijne ook moeten vervangen[/rquote]

                    Yep, het uitlezen van de boordcomputer/motor management gaaf het ook aan.
                    En dan hoop ik voorlopig ook even van de uitgaven af te zijn, want ik heb me inmiddels toch een gapend gat in de portemonnee, de grand canyon is er niets bij. :cry

                  8 berichten aan het bekijken - 51 tot 58 (van in totaal 58)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.