tips gevraagd om mijn schade te herstellen

Forumindex Forums Modellen Astra tips gevraagd om mijn schade te herstellen

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 58)
  • Auteur
    Berichten
  • #17810724
    Famempeters
      Lid sinds:
      8 March 2008

      ja ik denk met een scherm opkleur en 2 uurtjes sleutelen ben je echt een heel eind .

      ik zou niet weten warom het langer zou duren en moet de hele bumper wel los ik denk voor bij de bumper ff kijken hoever je er bij kan ???????

      verder los nemen kan altijd maar ik zou gaan voor wiel er af binnen scherm los nemen die plastick meuk en dan alle boutjes losnemen je hebt het nieuwe scherm ??of die op kleur als voorbeeld waar de boutjes zitten .bij monteren netjes kit of kit band gebruiken kap los tussen de schermen leggen en scherm op z,n plaats trekken en vast zetten ,,kind kan de was doen hoor .

      ik ga morgen zelf een nissan kop recht trekken met sjorbanden (mag niks kosten ) dus auto tegen de stoep rand op de rem en sjorband aan de boom en trekken maar ,,gaat helemaal goed komen stond beton paaltje in de weg en nu een bult naar binnen ,,radiateur en airco blad is heel ondanks dat er knik in zit “”

      #17810725
      Hans van Dijk
        Lid sinds:
        4 February 2011

        [rquote=1862373&tid=141946&author=Pastra]http://www.broekhuis-autos.nl/onderdelen

        Die hebben vaak veel nieuwere(lees 2000 en jonger) staan!
        Zelfs voor de calibra ben ik vaak geslaagd, maar ook de nieuwere meriva’s en zafira’s worden vaak zat daar gebracht.
        Astra G’s hebben ze daar ook genoeg…

        En vanaf Enschede een half uurtje sturen:angel-> voor mij 1,5 maar de service daar is super!
        Ik ga er over 2 weken pas weer heen om opels leeg te halen en goodies te verzamelen, dus helaas kan ik niet voor je kijken mits je geduld hebt:angel[/rquote]

        Ik heb ze een mailtje gestuurd, dus ik wacht het wel even af ;)
        Ik ben wel blij met de tips die ik hier tot dusver heb gekregen, dat is helemaal top :thumbup
        Mocht je over 2 weken toevallig wat tegen komen daar,
        dan geef maar een gil, het is inderdaad niet zo ver weg voor mij.

        #17810726
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          denk dat schermpje spuiten met deurtje uitspuiten erbij ongeveer 400 gaat kosten.
          eerst scherm weg brengen naar de spuiter,
          vragen of die in de grondverf gezet kan worden,
          en van binnen uit laten spuiten,
          daarna aan de wagen sleutelen, portiertje ‘kaal’ maken,
          wagen terug naar de spuiter, af laten werken/spuiten :thumbup

          #17810727
          nexus6
            Lid sinds:
            7 September 2010

            zoeken op kleur heb ik ook last van,zoek al een half jaar naar een motor kap voor een corsa c toevallig ook kl nr Z157 starsilver II,
            en met het los halen van het spatbord zou je even in TIS2000 kunnen kijken waar de schroeven zitten,zorg ook dat je een Torx setje
            bijdehand hebt,binnen scherm kan veel hebben en is vrij flexibel ,als er geen scheuren in zitten kan je hem misschien nog gebruiken.


            @Famempeters
            dat richten van een voorkop doe je dat eventueel ook voor een forum-lid :)

            #17810728
            bjornspiering
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 August 2009

              in de binnenhaven zit er eentje de kent mijn buurvrouw heel goed hier heb ik tijdje geleden een voorbumper laten spuiten en ik was 160 euro kwijt.
              misschien een aanrader voor jou hans?

              #17810729
              bjornspiering
              Deelnemer
                Lid sinds:
                18 August 2009

                heb het even voor je opgezocht, dit is zijn adres


                > Scheuten Autoschade- en Spuitbedrijf 053) 4320036 Binnenhaven 26, Enschede. Schadetaxaties – herstel van alle autoschades Partner in excellence Repanet

                #17810730
                bjornspiering
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  18 August 2009

                  http://www.hansvanderhorst.com ben je daar al geweest? in gronau? deze hebben ook veel astra g de staan en ik zag wel een grijze station staan met nog een goed spatbord

                  #17810731
                  Hans van Dijk
                    Lid sinds:
                    4 February 2011

                    Hey Bjorn,

                    Dat zijn nuttige tips, daar ga ik zeker even langs In Gronau om te vragen of ze een Kotflügel (zo heten die dingen daar) hebben staan. :thumbup
                    En met het adres van die spuiter ben ik ook blij, want dan kan ik mooi prijs vergelijken, met de spuiter hier op het Euregio bedrijven terrein, altijd goed voor de knip. ;)

                    Als ik succes heb, dan laat ik het zeker even weten, aanstaande donderdag heb ik een dagje vrij, dus dan zal ik mijn naamgenoot eens met een Hollands bezoekje vereren :D

                    #17810732
                    Hans van Dijk
                      Lid sinds:
                      4 February 2011

                      [rquote=1862375&tid=141946&author=Pastra]Heb even gekeken voor je, in voorraad hebben ze 1 scherm van een Astra H, maar die halen ze dus van de auto af.
                      Misschien kun je een belletje wagen of ze op het wagenpark niet een Z147 astra G hebben staan.[/rquote]

                      Helaas hadden ze bij Broekhuis momenteel geen onderdelen voor mijn Astra beschikbaar lieten ze via mail weten, maar ze hebben in ieder geval keurig gereageerd :thumbup
                      Zoals je hebt kunnen lezen heb ik al meerdere suggesties en tips van de mannen hier gekregen, dus ik kan weer even verder zoeken. :)

                      #17810733
                      bjornspiering
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        18 August 2009

                        Geen dank hans!

                        ik hoop dat ze je kunnen helpen en dat je daar voor een mooi prijsje je spatbord kan laten spuiten :D
                        laat het maar weten als het geluk is.

                        #17810734
                        bjornspiering
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          18 August 2009

                          ojah het zijn trouwens ook nederlanders daar dus dat geluk heb je ook weer of in ieder geval de eigenaar :P

                          #17810735
                          Hans van Dijk
                            Lid sinds:
                            4 February 2011

                            [rquote=1863985&tid=141946&author=bjornspiering]ojah het zijn trouwens ook nederlanders daar dus dat geluk heb je ook weer of in ieder geval de eigenaar :P[/rquote]

                            Hey Bjorn

                            Nadat je mij die tip gaf heb ik ze direct gemaild, en vandaag kreeg ik keurig een mailtje terug, in het Nederlands inderdaad.
                            Ze hebben een spatbord in de juiste kleur voor me staan, en het kost me maar € 75.

                            Dus je tip was echt top, ik ben een blij man, nogmaals mijn welgemeende dank :thumbup
                            Ook dank aan alle anderen hier die met tips en suggesties kwamen…een top forum dit:wors

                            #17810736
                            Hans van Dijk
                              Lid sinds:
                              4 February 2011

                              Oh ja, ik zou het haast vergeten, ik heb dus nu een nieuw linker voorscherm over welke in zwarte grondverf gespoten is.
                              koste mij € 44,- en mag weg voor € 25,-

                              #17810737
                              nexus6
                                Lid sinds:
                                7 September 2010

                                nou dat is inderdaad heel netjes,opgelost dan :)

                                #17810738
                                skip
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  3 May 2009

                                  [rquote=1864151&tid=141946&author=Hans van Dijk][rquote=1863985&tid=141946&author=bjornspiering]ojah het zijn trouwens ook nederlanders daar dus dat geluk heb je ook weer of in ieder geval de eigenaar :P[/rquote]

                                  Hey Bjorn

                                  Nadat je mij die tip gaf heb ik ze direct gemaild, en vandaag kreeg ik keurig een mailtje terug, in het Nederlands inderdaad.
                                  Ze hebben een spatbord in de juiste kleur voor me staan, en het kost me maar € 75.

                                  Dus je tip was echt top, ik ben een blij man, nogmaals mijn welgemeende dank :thumbup
                                  Ook dank aan alle anderen hier die met tips en suggesties kwamen…een top forum dit:wors[/rquote]

                                  Dat zijn mooie berichten Hans. Zo houd je een boel knaken in de tuk om echt wat leuks van te doen.:thumbup

                                  #17810739
                                  nexus6
                                    Lid sinds:
                                    7 September 2010

                                    laat ons even weten als het gelukt is met het spatbord erop zetten ?

                                    #17810740
                                    Hans van Dijk
                                      Lid sinds:
                                      4 February 2011

                                      [rquote=1864187&tid=141946&author=nexus6]laat ons even weten als het gelukt is met het spatbord erop zetten ?[/rquote]

                                      Dat ga ik zeker doen, met foto reportage en al ;)
                                      Het wachten is op een redelijk weekend, want anders wil mijn broertje niet helpen, is slecht voor z’n reuma klachten.
                                      Het hoeft niet zo heel warm te zijn hoor, met 34 graden klagen we al niet meer :D

                                      #17810741
                                      bjornspiering
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        18 August 2009

                                        een ritje naar spanje dus haha, ojah en vermeld even op de foto’s tipps made by bjorn haha nee geintjuh!
                                        succes ermee!

                                        #17810742
                                        Hans van Dijk
                                          Lid sinds:
                                          4 February 2011

                                          [rquote=1864531&tid=141946&author=bjornspiering]een ritje naar spanje dus haha, ojah en vermeld even op de foto’s tipps made by bjorn haha nee geintjuh!
                                          succes ermee![/rquote]

                                          Geen probleem Bjorn, als je de eer toekomt, dan krijg je hem ook van mij.:D
                                          Rob van der Horst, vond het ook een grappig verhaal, dat hij via het Opel forum een klant kreeg…zijn dank daarvoor. :thumbup

                                          vandaag gescoord :

                                          #17810743
                                          nexus6
                                            Lid sinds:
                                            7 September 2010

                                            ziet er zeer netjes uit hans ,zij-pinker al meteen ook over gezet :)

                                            #17810744
                                            bjornspiering
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              18 August 2009

                                              hahaha wat een mooie kerel he, haha misschien zie ik je in de toekomst ooit wel rijden dan zou ik wel even toeteren en me duim opsteken haha

                                              #17810745
                                              Hans van Dijk
                                                Lid sinds:
                                                4 February 2011

                                                Nexus6, nee dat knipperlicht hebben ze er bij van der Horst gewoon op laten zitten,
                                                Ik heb zelf de witte exemplaren.

                                                Enneuh Bjorn, jij gaat nog druk worden dan, want er rijden nog wel 30 trein ladingen zilvergrijze Astra G’s rond,
                                                als die allemaal een opgestoken duim van je krijgen,
                                                dan zit je binnen de korste keren op de eerste hulp met een pees onsteking :D

                                                De eerlijkheid gebied wel te zeggen dat niet al die Astra G bestuurders zo lelijk zijn als ik :afro

                                                hahahahahaha gr Hans

                                                p.s vandaag is het weer de tiende van de maand, en gaat de staatsloterij weer een paar mensen blij maken,
                                                mocht ik er daar één van zijn, dan schenk ik de Astra aan de opel forum wetenschappers :P
                                                Ik moet dan nog wel even goed nadenken over de opvolger…..iemand suggesties :hmmz

                                                #17810746
                                                arjontje
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  31 March 2006

                                                  [rquote=1865066&tid=141946&author=Hans van Dijk]Nexus6, nee dat knipperlicht hebben ze er bij van der Horst gewoon op laten zitten,
                                                  Ik heb zelf de witte exemplaren.

                                                  Enneuh Bjorn, jij gaat nog druk worden dan, want er rijden nog wel 30 trein ladingen zilvergrijze Astra G’s rond,
                                                  als die allemaal een opgestoken duim van je krijgen,
                                                  dan zit je binnen de korste keren op de eerste hulp met een pees onsteking :D

                                                  De eerlijkheid gebied wel te zeggen dat niet al die Astra G bestuurders zo lelijk zijn als ik :afro

                                                  hahahahahaha gr Hans

                                                  p.s vandaag is het weer de tiende van de maand, en gaat de staatsloterij weer een paar mensen blij maken,
                                                  mocht ik er daar één van zijn, dan schenk ik de Astra aan de opel forum wetenschappers :P
                                                  Ik moet dan nog wel even goed nadenken over de opvolger…..iemand suggesties :hmmz[/rquote]

                                                  Gewoon een Astra J sports tourer. :jerry

                                                  #17810747
                                                  Hans van Dijk
                                                    Lid sinds:
                                                    4 February 2011

                                                    Dat is een hele mooie auto inderdaad :thumbup
                                                    Een mens moet iets te wensen houden hé.

                                                    Moet er een papiertje om……nee hoor, hij gaat zo wel mee :D

                                                    #17810748
                                                    Hans van Dijk
                                                      Lid sinds:
                                                      4 February 2011

                                                      Geen Opel, maar ook een hele mooie auto is de C5,
                                                      althans dat is mijn mening.

                                                      (krijg ik nu een emmer kritiek over me heen :P)

                                                      Alleen de Citroën techniek / betrouwbaarheid schijnt nogal eens wat te wensen over te laten hoor ik links en rechts.
                                                      Daarom zou ik er waarschijnlijk niet aan beginnen, maar wel respect voor het disign :thumbup

                                                    25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 58)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.