Tips Corsa C 2001

Forumindex Forums Modellen Corsa Tips Corsa C 2001

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    antonov314
    Deelnemer

Even een Update, tot zo ver.

Auto rijd lekker deze week een aantal keren heen en weer gereden richting Almere en Huizen.

Het is deels offtopic, maar heeft er iemand ervaring met het volgende product ?
      http://www.conrad.nl/ce/nl/product/851329/” onclick=”window.open(this.href);return false;
      Ik kwam het tegen in de nieuwsbrief van Conrad.

Of moet ik hier voor een nieuwe topic voor open ?

O ja is er een goedkope manier om een auto stiller (isolatie) te krijgen als ik BV 130 rij op 4000/4500 Rpm dan hoor ik me radio niet meer door de herrie van de motor.
      me vorige bakkie was een opel corsa B 1.4 swing en die was een stuk stiller bij 130 :hmmz

ivartje
      Deelnemer

@antonov314 wrote:

Even een Update, tot zo ver.

Auto rijd lekker deze week een aantal keren heen en weer gereden richting Almere en Huizen.

Het is deels offtopic, maar heeft er iemand ervaring met het volgende product ?
        http://www.conrad.nl/ce/nl/product/851329/” onclick=”window.open(this.href);return false;
        Ik kwam het tegen in de nieuwsbrief van Conrad.

Of moet ik hier voor een nieuwe topic voor open ?

O ja is er een goedkope manier om een auto stiller (isolatie) te krijgen als ik BV 130 rij op 4000/4500 Rpm dan hoor ik me radio niet meer door de herrie van de motor.
        me vorige bakkie was een opel corsa B 1.4 swing en die was een stuk stiller bij 130 :hmmz

kan je beter 1 orginele zoeken uit een corsa c,ben je vaak veel goedkoper uit,inbouwhandleidingen staan hier ergens wel op het forum,voor mijn auto: een Btje was ik 80 euro kwijt en toen werkte het ! :thumbup en orgineel opel! :vertag

antonov314
        Deelnemer

oke dat is waar.

antonov314
          Deelnemer

zo daar waren we weer.

ff een snelle update, hij heeft een jaar stil gestaan.
            Hij is zo juist gekeurd en er was niks aan het handje.

Alleen de accu begaaf het net toen ik thuis kwam van de garage :(
            hij laad niet meer op :(

nou had ik deze op het oog iemand die kan vetellen of dit gaat passen ?
            http://www.accumegastore.nl/zoek-op-voertuig/varta-b18.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

of iemand die een andere knappe accu weet die niet al te duur is?

Bedankt.

corsa14slow
            Deelnemer

volgens mij past dien wel (mits deze niet hoger is dan origineel)
              anders rij je ff langs een automaterialenzaak, die hebben accu’s op voorraad (bijna dan.)

Maurice89
              Deelnemer

Een normale accu kost de wereld niet koop je een 2de handse hoe oud is die en hoelang gaat die mee 1 week 1 maand 1 jaar of? Voor een c corsa kun je globaal voor 55 euro al een fatsoenlijke accu kopen nieuw.
                Maar je dynamo laait gewoon bij ook gemeten met draaiende motor en als die uitstaat?

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.