tips bij aanschaf Insignia 2,8 uit 5-09, hulp alsjeblieft…

Forumindex Forums Modellen Insignia tips bij aanschaf Insignia 2,8 uit 5-09, hulp alsjeblieft…

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    ikkedeboer

Beste mensen, vrienden, experts en dergelijke

ik overweeg een Insignia V6 2,8 uit mei 2009 aan te schaffen. Zouden jullie mij alsjeblieft willen vertellen waar ik op zou moeten letten bij deze eventuele aanschaf?

ik weet al dat de plaatselijke man elk jaar 20.000 km heeft gereden (totaal nu dus 60.000). Ik denk zelf dat dat vooral korte ritjes zijn omdat hij in het dorp woont en daar ook zijn zaak heeft. Heeft dat nog consequenties of moet dat geen probleem zijn.

Daarnaast vind ik geluid heel erg belangrijk. Ik heb nu een omega met Bose systeem en die is echt geweldig. In deze Insignia zit een gewoon systeen, is er een manier om de kwaliteit naar Bose kwaliteit te krijgen?

jullie zouden me enorm helpen met alle advies en tips.

hpp
      Deelnemer

Zet die radio uit en luister naarhet geluid de V6, is al mooi genoeg, en wat betreft de auto 60.000 is niks, kan die makkelijk hebben. Wat kan daar nou mis mee zijn. Je kan toch ook een garantieperiode afspreken, of is het particulier?
        Succes ermee, ik zou het wel weten !!!!!

ikkedeboer

ha ja, dat is vast waar. maar ehh slijten de remmen soms extra snel, doet de toeter het niet altijd, roest het op bepaalde plaatsen, ehhh waar zou ik op moeten letten?
          :-)

pieterrademakers
          Deelnemer

Je zou een aankoopkeuring kunnen overwegen. Iedere opeldealert biedt deze aan tegen een 75 a 100 euro. Kan je een hele boel info opleveren of zelfs een goede onderhamdelingspositie over de prijs. Bij deze bedragen kun je beter geen risico nemen, alleen al om je eigen gevoel!
            succes, ik zou het wel weten een 2.8 v6, geluid is zeker niet slecht standaard!

ikkedeboer

deze staat te koop bij de dealer. maar eigenlijk hoor ik zeggen dat zoiets gewoon helemaal goed is, geen gekke dingen te verwachten? ook niet als zo een auto alleen maar korte ritten heeft gereden?

Anoniem

Bij goed onderhoud niet.

hpp
                Deelnemer

Hoezo goed onderhoud, 60.000 km dus 2 x in de garage geweest, auto geeft zelf aan wanneer olie moet worden vervangen. Wat moet je nog meer doen dan?

Esox Lucius
                  Deelnemer

Let goed op het slijtagebeeld van de banden, kunnen nog wel eens cuppen en dus herrie maken.
                    En trilling in de auto, mbt de velgen zijn zo hier en daar al complete set voor vervangen.
                    Stoelverwarming contr. l en r, gaan soms wel eens kapot (echt allemaal dus)

Gaat niet speciaal over dit type motor, slechts 1x binnen gehad.

Wel super zo’n auto en dan ook nog met zo’n motor :thumbup :thumbup

Succes Esox

ikkedeboer

dank jullie wel, ben erg blij met alle opmerkingen!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.