Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Time Attack Kadett Turbo
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 maart 2012 om 23:40 #17613118
23 maart 2012 om 11:25 #17613119Hebbie de turbo al binnen dan Andre, of moet je het deel van de turbo kant nog afmaken??
23 maart 2012 om 11:29 #17613120Verdomd mooi andre! :kewlpics king:
23 maart 2012 om 11:48 #17613121Ziet er dik uit :)
23 maart 2012 om 16:58 #17613122Wat ongelooflijk vet zeg! :thumb :wors
23 maart 2012 om 17:20 #17613123echt uiterst mooi zeg :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup
gaat de uitlaat niet te veel geluid probuceren of valt dat mee
lijkt mij zo
verder bewonder ik je werk echt heel erg
24 maart 2012 om 16:29 #17613124vakwerk :thumb
25 maart 2012 om 22:53 #17613125Turbo heb ik de 28ste.
En de uitlaat wordt stiller dan eerst door de grote demper.
Voor heen had ik 3 kleine dempers.Als ik de turbo heb kan ik de down pijp maken dan is de uitlaat klaar.
Dan de lucht in laat naar turbo maken.
En dan de chargecooler en waterleidingen (185euro voor 6 meter aluminium pijp rond 35mm en 5 las bochten :wtf ) maken.
En nog 3 sensoren monteren en dan moet hij lopen. :D :D king:26 maart 2012 om 08:15 #17613126Als je die turbo hebt heb je 3 dagen de tijd. Moet lukken tog :p, vragen of klasen nog een plekkie heeft zaterdag om em ff te mappen hahaha king:
26 maart 2012 om 18:45 #17613127Mooi project, komt deze ombouw ook op kenteken?
26 maart 2012 om 21:53 #17613128@Maarten wrote:
Mooi project, komt deze ombouw ook op kenteken?
:angel :angel :angel :angel :angel :angel
26 maart 2012 om 22:26 #17613129apk toch haha :P top auto ! zag er super uit ! waar zit de vind ik leuk knop ??
26 maart 2012 om 23:41 #17613130Lijkt net of die zo de fabriek uit is komen rollen, zo netjes…!!!
30 maart 2012 om 21:32 #17613131doe je de automaxx streetpower ook is die dan wel af :thumbup :thumbup :thumbup
1 april 2012 om 20:09 #17613132Kenteken hoef je je geen zorgen over te maken Andre.
ben toen bij de rdw geweest en gevraagd hoe en wat het zat met ombouw zoals jij het nu ook hebt gedaan.
was allemaal geen probleem waar die motor zit, gezien dat niet geregistreerd staat bij de RDW.enige waar je aan moet denken zijn de aslasten, deze staan op je adrema plaatje. hou je je daar aan en c20let staat op kenteken is het geen probleem. :thumbup :thumbup
3 april 2012 om 09:20 #17613133ik heb je auto erg gemist met streetpower in assen.
Het is echt een stuk minder leuk om naar te kijken als je kadett niet mee scheurt :(hopen dat je met duitse auto dag wel meedoet :wub
11 april 2012 om 18:51 #17613134ben je er wel 28 mei bij hahahaha
12 april 2012 om 03:04 #17613135Petje af,hoor!Ziet er heel erg mooi uit allemaal.Strakke wagen!!!!!!!!!!!!
Wou dat ik zoveel mogelijkheden had omdat allemal te bewerkstelligen!
Ga zo door,met plezier kijk ik er naar.
gr Marcel.12 april 2012 om 16:21 #17613136Weet ik nog niet heb het verschrikkelijk druk en ik denk dat ik alleen nog op zandvoort Time Attack ga rijden.
Op Assen is zo weinig publiek en het weer is ook vaak bagger.
En het kost een hoop en heb wel even genoeg aan de kadett gesleuteld. :???:
Als het mooi weer is hoop ik er wel te zijn.
Maar moet ook nog naar een meeting in Frankrijk in mei.13 april 2012 om 13:27 #17613137Maarreh, loopt dat ding al?
15 april 2012 om 18:51 #17613138Nee hij loopt nog niet.
Ik heb het koelnet voor de chargecooler en de turbo binnen en de gaskabel met een lengte van 340cm :D .
Alleen de flenzen voor de V band aansluiting zijn er nog niet dus kan ik even niet verder.
Wel het nieuwe spruitstuk gemaakt.
De as tappen voor de voor kant.
15 april 2012 om 20:11 #17613139Sexy spruitstuk zeg! :thumb
15 april 2012 om 21:22 #17613140Wat een prachtig symmetrisch spruitstuk inderdaad, en dan dat laswerk, Andre, het is alsof je die buisjes effe zo aan mekaar plakt!
15 april 2012 om 22:11 #17613141geweldige update! vind alles echt super netjes/professioneel gedaan.
alleen vraag ik me af waarom een ander spruitstuk? kwam je niet uit met hoe de turbo er aan zou hangen? of is dit een twinscroll turbo? en was dat de vorige turbo niet?
16 april 2012 om 15:44 #17613142V-band heeft geen twinscroll. Dat is een 0.82a/r tial v-band turbine huis. En de vorige turbo had 0.63a/r turbinehuis met t3 aansluiting. Twinscroll is niet zo gunstig met hoge toeren, lever je te veel in. Maar het spoelt stuk sneller.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.