Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Time Attack Kadett Turbo
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 november 2011 om 19:45 #17613046
:wors :wors wat een mooi project :wub
3 december 2011 om 19:39 #17613047Met een auto met midden motor kan je problemen krijgen met de koeling zeker bij een motor met een turbo hier komt meer hitte vrij
En misschien zijn luchthappers een goede oplossing en ook de radiator achterin9 december 2011 om 19:49 #17613048:thumb Goed bezig André! Ga je er weer mee rijden met Timeattack?
10 december 2011 om 12:33 #17613049:wtf goed bezig andre!! blijf hij ook op kenteken?? of waag je je daar maar niet aan
10 december 2011 om 12:35 #17613050Zijn er nog ergens nieuwe foto ‘s van dit project.
11 december 2011 om 19:55 #17613051Ik heb de kabelboom voor de startmotor oliedruk dynamo enz 340cm verlengt.
Het nieuwe koppelingspedaal voor de hydraulische koppeling is geplaatst.
De schokbrekers worden nu gemaakt.
Ik ben nu de tank aan het ontwerpen die komt onder het stuurhuis en de vulopening komt in de paravaan.
Binnen kort komen hier weer :kewlpics
Foto’s http://www.mijnalbum.nl/Album=NMKN3ERK” onclick=”window.open(this.href);return false;13 december 2011 om 10:59 #17613052Foto’s gezien, indrukwekend.
13 december 2011 om 11:20 #17613053Vind het altijd wel kunstig zon motor achterin. Vooral het schakelsysteem lijkt me een lastig ding om te maken.
13 december 2011 om 11:59 #17613054Kun je ook electrisch doen toch?
http://www.geartronics.co.uk/paddleshift.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ziet er allemaal goed uit Andre! Mooi onafhankelijke ophanging ook gelijk.
13 december 2011 om 21:10 #17613055schakelmacheniek op een F16/18/20 etc is er bijna op voorbereid om de motor achterin te hebben. :vertag
F28 is een moeilijkere klus vanwege de schakel ingang, makkelijkst is met kabels te werken. schakel mechaniek voor of achter op de bak zal afhangen wat voor kabels je gebruikt. snel schakelen/ rammen met een kabel schakelen vind ik niks vanwege de rek en beweging in de kabels.
vermoed dat andré wel een deugdelijk systeem er van maakt en niet zoals die engelsen het altijd doen met allemaal stangetjes en troep…. :thumbdown
13 december 2011 om 21:55 #17613056@sw16v wrote:
schakelmacheniek op een F16/18/20 etc is er bijna op voorbereid om de motor achterin te hebben. :vertag
F28 is een moeilijkere klus vanwege de schakel ingang, makkelijkst is met kabels te werken. schakel mechaniek voor of achter op de bak zal afhangen wat voor kabels je gebruikt. snel schakelen/ rammen met een kabel schakelen vind ik niks vanwege de rek en beweging in de kabels.
vermoed dat andré wel een deugdelijk systeem er van maakt en niet zoals die engelsen het altijd doen met allemaal stangetjes en troep…. :thumbdown
Inprincipe is het schakelen vrij makkelijk te construeren even goed over nadenken en even voor gaan zitten want moet natuurlijk wel degelijk.
Met kabels is denk ik niet te werken bij een normale schakelbak ivm de zijwaartse bewegingen.
Er zijn wel speciale kabels voor te krijgen, zo geheten duw en trek kabels..Veel succes ermee! :D
Greetz Luuk
13 december 2011 om 22:53 #17613057Het is draaien en duwen/trekken, kan makkelijk met kabels gemaakt worden hoor…
14 december 2011 om 20:00 #17613058waneer is de volgen de time attack en is je kadett e daan klaar
zit nog een op werk aan maar respect top man nice ;)14 december 2011 om 20:25 #17613059Ik hoop dat Andre 1 april gaat rijden op Assen met streetpower!! Denk dat ie em dan wel af heeft hehehe, als die alles op tijd binnen heeft dan natuurlijk..
Welk blok ga je nou gebruiken eiglks Andre? Je eige oude motor of een leh of iets??
Groetjes Ram
18 december 2011 om 00:47 #17613060ik hoop hem eind maart klaar te hebben wordt wel moeilijk ik moet ook nog andere auto’s ombouwen.
En heb ook nog een zafira OPC met motorschade gekocht :hmmz
Hier de zuiger na dat de zooi bij vianen in elkaar liep :D
De tank voor de kadett is ook bijna klaar.
Ik ga de zelfde motor gebruiken alleen even nieuwe zuigers en turbo garrett GTX30 en dan 600pk :D
18 december 2011 om 08:36 #17613061600pk :shock: :shock: :shock: :shock:
gaat weer lekker daar in lekkerkerk.groeten.
18 december 2011 om 09:43 #17613062Tering hey.. 600PK!!! Dik man, egt respect! Wil je egt zien rijden op streetpower, beter is ie dan af :thumb Watvoor turbo gaat t worde dan Andre? Weer een Turbonetics of Garrett??
Groetjes Ram
18 december 2011 om 12:13 #17613063@16vcalibra staat vermeld garret gtx30
de gtx30 is toch de grotere broer van de gt30?18 december 2011 om 19:44 #17613064ohh sorry! grote broer weet ik niet, maar weet wel dat die sneller als de gewone gelagerde garretts opspoelen!!
groetjes ram
18 december 2011 om 20:43 #17613065gtx is als ik me niet vergis, de nieuwe serie turbo`s van garrett, en is efficenter mbt het vermogen dan de oude gt serie
18 december 2011 om 21:06 #17613066Wat is de oorzaak geweest van de gebroken zuiger ?
19 december 2011 om 06:28 #17613067Zo de donders Andre!
Kan niet wachten tot je de chicane weer in komt blazen! Kan ik weer mooie :kewlpics maken!
en met de 600+pk gaan ze je zeker weten niet meer lastig vallen op het circuit!
Succes!
Gr.
Pastra19 december 2011 om 13:39 #17613068600pk! laat de time attack maar komen! wordt weer genieten met jou kadett op de baan ;)
19 december 2011 om 22:31 #17613069@Vannos wrote:
Wat is de oorzaak geweest van de gebroken zuiger ?
Motor had lagerschade en ik dacht nog wel even uit Geldermalsen naar huis te rijden :jerry :jerry
Bij Vianen dacht ik nog het gaat lekker bijna thuis en toen was het klap boem vfvnbsdklibnlfd bvfglbvnkvbnni hakke puf puf zelfs de downpijp lag er af hahahaahaahaa
Alleen toen was het slepen.
De Z20LET zuigers zijn wel echt een stuk slapper ik gooi er nu C20LET zuigers in en ARP bouten.23-12-2011 Zafira rijd al weer.
19 december 2011 om 22:35 #17613070dat was dan een goeie opdonder :D
We gaan de :kewlpics weer zien :)
suc6
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.