Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Time Attack Kadett Turbo
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 september 2010 om 09:59 #17612669
origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door paganiproductions
origineel gepost door Andre Botter
insignia is toch de vervanger van de vectra, geloof ik.
als dat zo is, dan zit je goed.
de mijne heeft een vectra onderstel:D:D:D.
ennuh andre, alles is te maken en/of aan te passen.
word die dan met deze motor, of met de 325pk OPC motor.groeten.
Zeker niet de 2.8 v6 veel te zwaar dan nog eerder de 2L Insignia turbo motor die heeft na een beetje aanpassen ook al 320pk.
Maar dat zijn veel te weinig PKtjes:D:D:DIs een 2 liter turbomotor uit een opel speedster niks voor je kadett?
ken ie beter deze LET houden dacht ik zo :P [/quote]
Dat blok uit de speedster is nieuwer misschien is het sterker etc.4 september 2010 om 10:20 #17612670maakt weinig uit hoor, het basis idee van een c20let en z20let is hetzelfde.
4 september 2010 om 18:49 #17612671z20leh:thumbup
4 september 2010 om 19:07 #17612672redtop :agent
is er meer nieuws,?
kan me niet voorstellen dat je z,n pracht van een (zelf gebouwde) auto weg doet.
4 september 2010 om 19:27 #17612673Trouwens in de vs heeft gm ook een leuk ecotec turbo blok
Dat zou ook wat kunnen zijn in de vs wordt dat ook blok ook gebruikt voor dragracen,
5 september 2010 om 07:41 #17612674ik dacht dat andre een sterk verbouwde c20xe had, of heb ik ergens iets gemist van de motor wissel.
het is alleen de vraag of meneer botter het zelf even uitlegt, heb namelijk al meer motor verhalen gehoord.
ik zou hem zo over willen nemen van je andre, maar door de huidige recessie, heeft mijn geldboom het niet overleeft:cry:cry.
heb al een nieuwe geplant, maar dat duurt weer jaren voor hij uitschiet:P:P:P:P
kom je dit jaar weer naar oss??groeten.
5 september 2010 om 08:02 #17612675origineel gepost door kadett4x4
ik dacht dat andre een sterk verbouwde c20xe had, of heb ik ergens iets gemist van de motor wissel.
het is alleen de vraag of meneer botter het zelf even uitlegt, heb namelijk al meer motor verhalen gehoord.
ik zou hem zo over willen nemen van je andre, maar door de huidige recessie, heeft mijn geldboom het niet overleeft:cry:cry.
heb al een nieuwe geplant, maar dat duurt weer jaren voor hij uitschiet:P:P:P:P
kom je dit jaar weer naar oss??groeten.
we zitten al lang niet meer in de recessie ;) wel in laagconjunctuur :(
5 september 2010 om 11:57 #17612676origineel gepost door kadett4x4
ik dacht dat andre een sterk verbouwde c20xe had, of heb ik ergens iets gemist van de motor wissel.
het is alleen de vraag of meneer botter het zelf even uitlegt, heb namelijk al meer motor verhalen gehoord.
ik zou hem zo over willen nemen van je andre, maar door de huidige recessie, heeft mijn geldboom het niet overleeft:cry:cry.
heb al een nieuwe geplant, maar dat duurt weer jaren voor hij uitschiet:P:P:P:P
kom je dit jaar weer naar oss??groeten.
Het is idd een C20XE die in de kadett legt
5 september 2010 om 22:11 #17612677Het is een CZ20LETXE:D onderblok C20XE, krukas en kop C20LET, carter Z20LET, Omega zuigers aero drijfstangen, Botter zuigerbodem koeling, Turbonetics GT-k450 turbo en Botter spruitstuk, down pijp, uitlaat :D
Ja verkopen is wel weer wat na 11jaar maar als ik met deze auto ga doen wat ik van plan ben dan blijft er toch niet veel meer het zelfde.
Dus kan ik dan beter een nieuwe bouwen.
Maar aan gezien er geen mensen zijn die er het geld voor hebben zal de slijptol er hier in moeten.
Of denken dat ze er zelf één kunnen bouwen voor 30000euro:jerry7 september 2010 om 00:45 #17612678:D:agent:D:wors
7 september 2010 om 15:11 #17612679origineel gepost door Andre Botter
Het is een CZ20LETXE:D onderblok C20XE, krukas en kop C20LET, carter Z20LET, Omega zuigers aero drijfstangen, Botter zuigerbodem koeling, Turbonetics GT-k450 turbo en Botter spruitstuk, down pijp, uitlaat :DJa verkopen is wel weer wat na 11jaar maar als ik met deze auto ga doen wat ik van plan ben dan blijft er toch niet veel meer het zelfde.
Dus kan ik dan beter een nieuwe bouwen.
Maar aan gezien er geen mensen zijn die er het geld voor hebben zal de slijptol er hier in moeten.
Of denken dat ze er zelf één kunnen bouwen voor 30000euro:jerrySommige vinden het leuker om zelf te knutselen als alleen kopen en rijden. Je wou em ook al aan mij aansmeren afgelopen weekend, mja ik ben ook liever zelf bezig :P
7 september 2010 om 15:59 #17612680deze houden en een er bij man
na 11 jaar moet je die wagen echt niet weg doen
t is niet zomaar een auto meer
7 september 2010 om 16:21 #17612681origineel gepost door jblfreak
deze houden en een er bij manna 11 jaar moet je die wagen echt niet weg doen
t is niet zomaar een auto meer
100% mee eens
7 september 2010 om 19:44 #17612682origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
origineel gepost door jblfreak
deze houden en een er bij manna 11 jaar moet je die wagen echt niet weg doen
t is niet zomaar een auto meer
100% mee eens
Juist ! koop anders die van Berry Berkhout.. die harde kadett.. hoef je alleen nog de schermen uit te bouwen en het 4×4 systeem erin.. nou is dat wel een hoop werk maja of in deze of in je huidige.. die 1250 die Berry vraagt is denk ik ook een vlekje op het totale kostenplaatje wat dit project uit eindelijk kost.
+ dat je in de tussentijd kunt blijven racen.. misschien op een tandje lager met het oog op de kosten..
8 september 2010 om 17:46 #17612683glenn, je neemt me de woorden uit de mond.
overweeg dit eens andre, als het geldboompje het aan kan.groeten.
11 september 2010 om 11:03 #17612684ik denk het een topauto gaat worden
Wat Andre ook met zijn kadett doet of met een andere.11 september 2010 om 20:45 #17612685Er staan al genoeg auto’s voor de deur waaronder een RS4 en dat kost ook zat.
En ik rij nu al bijna nooit meer met dat ding.
Rij ik vanavond weer een keer met de kadett rij ik de hele zooi voor naar de klote (Splitter, Riegerlip en Bumper) op een stalen rijplaat die iets te hoog ligt.
Leuk zo’n dijk verzwaring voor de deur:fy111 september 2010 om 20:56 #17612686vag auto deruit, de huidige E kadett praktischer maken, die van Berry voor het circuit klaarmaken :thumbup of gaat dat te ver ? :P
12 september 2010 om 00:06 #17612687damn, zonde man gaat weer een hoop tijd kosten om hem weer netjes te maken.
ben benieuwd wat je met het monster gaat doen blijf het eeuwig zonde vinden als deze word af geracht wordt door een guppekop……..
rs4:wub is ook niet verkeerd:D
12 september 2010 om 00:13 #17612688als je toch je huidige schermen er uit gaat flexen, is er hier wel belang bij :D
je hebt btw wel exact de zelfde smaak auto`s :D
zodra ik klaar ben met studeren wil ik ook gaan voor een RS4 :D
12 september 2010 om 10:43 #17612689RS4 is zeker leuk, maar eigenlijk iets te zwaar voor op het circuit. Is een 996 GT3 niets?
12 september 2010 om 12:45 #17612690kan ik me iets bij voorstellen :D ik vergeet die weg bij je ook niet zo 1,2,3 meer weet nog hoe langzaam ik moest rijden met de manta er. pffff suc6 iedere geval met je plannen
origineel gepost door Andre Botter
Er staan al genoeg auto’s voor de deur waaronder een RS4 en dat kost ook zat.
En ik rij nu al bijna nooit meer met dat ding.
Rij ik vanavond weer een keer met de kadett rij ik de hele zooi voor naar de klote (Splitter, Riegerlip en Bumper) op een stalen rijplaat die iets te hoog ligt.
Leuk zo’n dijk verzwaring voor de deur:fy113 september 2010 om 16:49 #17612691
Hartstikke dood :swear
13 september 2010 om 17:37 #17612692Gewoon Handig zoon dijkverzwaring andre !!!
Nou moet ie toch naar de spuiter ken je net zo goed ook een beetje flexen king:13 september 2010 om 18:00 #17612693andre heb je toegevoegt anders kan ik je album niet bekijken
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.