tikkend geluid injectoren opel insignia 1.4 turbo

Forumindex Forums Modellen Insignia tikkend geluid injectoren opel insignia 1.4 turbo

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    auke-insignia
    Deelnemer

ruim 1 maand geleden een nieuwe opel insignia aangeschaft
      benzine uitvoering 1.4 turbo
      na slechts ca. 1200 km. een tikken geluid vanuit motorcompartiment waarneembaar met name bij stationair toertal en warme motor
      dealer geeft aan dat het de injectoren betreft
      dealer heeft contact gezocht met Opel Nederland; Opel Nederland gaat voorlopig hier niets aan doen tenzij meerdere vergelijkbare klachten

iemand vergelijkbare ervaringen?

Opel_Bjorn
      Deelnemer

Typisch van de Opel klantenservice. De klantenservice lijkt echt nergens op. “Ooooh je bent de enige, dus trek je plan maar” Laat je niet doen door die mannen en blijf volharden dat je het probleem opgelost wil zien!

GM-Tuningparts
        Deelnemer

@auke-insignia wrote:

ruim 1 maand geleden een nieuwe opel insignia aangeschaft
          benzine uitvoering 1.4 turbo
          na slechts ca. 1200 km. een tikken geluid vanuit motorcompartiment waarneembaar met name bij stationair toertal en warme motor
          dealer geeft aan dat het de injectoren betreft
          dealer heeft contact gezocht met Opel Nederland; Opel Nederland gaat voorlopig hier niets aan doen tenzij meerdere vergelijkbare klachten

iemand vergelijkbare ervaringen?

had ik bij mijn 1.6 turbo ook het tikken van de injectoren.
          de ene keer meer als de andere keer.
          af en toe leek het of het een diesel was ( beetje overdreven maar het kwam in de buurt )
          was volgens de dealer normaal en dat hoorde zo.

dacht dat dat iets van vroeger was had ik vroeger bij mijn kadett gsi ook last van maar je mag 20 jaar later toch wel hopen / verwachten dat dit ondertussen opgelost is.

kiyamizio

Bij zon benzine toevoeging van forte stopt het tikken bij mijn gsi tot dat spul weer weg is uit me tank.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Nick-GSI
            Deelnemer

klepdeksel wil ook vaak dat soort geluiden geven bij allen nieuwe 1.4 motoren

DCAT

@Goossens Bjorn wrote:

Typisch van de Opel klantenservice. De klantenservice lijkt echt nergens op. “Ooooh je bent de enige, dus trek je plan maar” Laat je niet doen door die mannen en blijf volharden dat je het probleem opgelost wil zien!

awel ik heb mijn gelijk toch gekregen bij opel (was laatst mijn 2 afdekkapjes verloren van de koplampsproeiers ik heb persoonlijk gemaild naar opel )en heb me niet op mijn kop laten schijten dus aanhouder wint :vertag

Martin85

Hallo Auke,
                  Ja, dit heb ik ook gemerkt bij mijn 1.4T. Het leek een beetje op een naaimachine motertje ;) echter ik denk na ongeveer 8 a 10 duizend kilometer niet meer gehoord.
                  Flink doorrijden dus :D

Driekus
                  Deelnemer

Astra J 1.4 T van mijn ouders heeft het ook, de ene keer wel en dan weer niet.

Reneh

Heb inmiddels hetzelfde probleem met mijn insignia 1.4 T. In het begin hoorde je de motor nauwelijks bij stationair draaien. Nu na 3000 km ook een tikkend geluid. :( Hopelijk gaat het nog een keer over zoals gemeld door Martin85.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.