Tigraparavaan met Insigniasproeiers

Forumindex Forums Modellen Corsa Tigraparavaan met Insigniasproeiers

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17242471
    Corsake61
      Lid sinds:
      11 October 2010

      Hierbij de foto’s van de paravaan

      http://i1036.photobucket.com/albums/a449/Corsake61/Foto0063.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;

      http://i1036.photobucket.com/albums/a449/Corsake61/Foto0062.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;

      en het totaalbeeld

      http://i1036.photobucket.com/albums/a449/Corsake61/Foto0061.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;

      wat zijn jullie meningen?

      #17930360
      DeMeistah
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 December 2010

        mening? wassen die motorkap.
        netjes gedaan maar zie er zelf het nut niet van in, ze sproeien wel wat beter maar heb nou zelf ook geen klachten.
        misschien wel leuk om er een how-to van te maken ;)

        #17930361
        joop1970
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 September 2010

          Het ziet er wel heel anders uit! Ik wist niet dat een tigra paravaan ook paste. Je zit nu alleen wel met overbodige gaten in je motorkap, of word die ook opnieuw gespoten?

          Als je mist sproeiers wil hebben moet je die van een xsara pakken, even aanpassen en het past
          http://www.ebay.co.uk/itm/CITROEN-XSARA-MIST-WASHER-JETS-106-205-306-SAXO-ROVER-/320381377004?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4a9837d9ec” onclick=”window.open(this.href);return false;

          bedankt voor de foto’s iig!

          #17930362
          Corsake61
            Lid sinds:
            11 October 2010

            oude sproeiers zitten nog in de motorkap,maar ik zoek een kap met boze blik of ander word deze
            helemaal opgelast alsook de gaten.
            Tigra paravaan had ik gezien op een engels forum en wou dit ook,komt hoger dan de originele.
            De motorkap word ofwel terug gespoten of in carbon gezet,ben ik nog niet uit.

            #17930363
            Corsarati
              Lid sinds:
              25 November 2009

              respect! ben benieuwd naar het eindresultaat!
              ga zo door

              Corsarati

              #17930364
              johanhummer9
              Deelnemer
                Lid sinds:
                21 May 2011

                die insignia sproeiers dat zijn toch van die vernevel dingen?

                #17930365
                Dr.Ed
                  Lid sinds:
                  9 October 2011

                  Tja, wat een werk voor iets wat m.i. weinig tot geen meerwaarde heeft. Maar wel respect voor het uitdenken en uitvoeren van dit idee!

                  #17930366
                  Corsake61
                    Lid sinds:
                    11 October 2010

                    Bedoeling is om de motorkap geheel clean te maken met boze blik en ingewerkte grille.

                    #17930367
                    crossagek
                      Lid sinds:
                      13 January 2005

                      ik heb gereden met de insignia en ook dus ervaring met de sproeiers ;)

                      je merkt wel duidelijk verschil hoor , maar wat men vergeet is dat de insignia sproeiers worden gevoed door een zwaarder pompje dan de corsa , waardoor de sproeiervloeistof onder hogere druk verneveld wordt over het raam , dus een groter sproei bereik .

                      zonder dat zwaardere pompje is het vernevelen er wel , maar niet die hoge druk , dus kleiner sproeibereik dan gewenst .

                      #17930368
                      richardschaeks
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        14 October 2008

                        ik heb ook van die verneveldingen in me parafaan zitten en geen meer op de motor kap! deze is mooi dichtegelast! ziet stukken strakker uit!

                        #17930369
                        RISL
                        Moderator
                          Lid sinds:
                          24 January 2011

                          Ik vind dat dit soort details een auto mooi maken!
                          Ben blij dat het de sproeiers van m’n Astra Coupé standaard al op de parafaan zitten.

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.