Tigra"MASTER"gezocht!!R’dam[spoed]acculampje kpprt,0 toeren?

Forumindex Forums Modellen Tigra Tigra"MASTER"gezocht!!R’dam[spoed]acculampje kpprt,0 toeren?

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Tam_eL Tigra_

Allereerst zal ik mij even voorstellen, sinds kort nieuw -member…
      ik ben ThaMar, een hollandse jonge dame, woonochtend sinds kort [nieuw] in HILLEGERSBERG-ZUID | ROTTERDAM ,
      en tevens eigenaar [sinds 4mnd] van opel tigra 1.4 16v [30/11/1999] 121.895 km.

bij deze mijn 1e vraag: ‘ik ben naar iemand in de omgeving opzoek,locatie rotterdam en omgeving,naar iemand
      die mij heel graag een handje wil helpen,
      enof, advies wil geven betreft mijn tigra, cq reparaties die [moeten] gedaan moeten worden, of eraan komen.

[u]graag advies ook waar ik ook naar een vertrouwde /vakman/garage toe kan gaan, omgeving rotterdam-noord.[/u]

met mijn tigra, ik ben verder niet echt bekend in de buurt hier, en al div.x zeer slechte ervaringen gehad met de [lokale bandencenter]-garages, en echt grote vraagtekens gezet bij de functie: garage-vakman, met vakkennis ..??? dus niet,

gtrs- ThaMar [ -Tam_eL’Tigra_] :thumb :thumb :thumb :thumb

wim-v6
      Deelnemer

Egr vervuild Vast of kapot

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

Tam_eL Tigra_

re:@wim-v6

vervuild dat is ook de reactie van de anwb service die ik heb laten komen,
          er is een klepje, dat dmv vervuiling open blijft/niet goed sluit,in het motorhuis[als ik ik het juist heb],
          dat moet schoongemaakt worden was het advies.

[inmiddels toch maar even naar een ?kwikfit gaan, dichtstbijzijnde voor mij in de buurt,
          ik wordt er ook niet gelukkig van maar, op de parking maar zo laten staan, schiet ook niet echt op….

mvg tHaMar

Tam_eL Tigra_

iemand een tip, voor Rotterdam noord, en omgeving, betreft reinigen enof schoonmaken van aantal vervuilingen in de motor,
            graag uw reactie,,

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.