Forumindex › Forums › Modellen › Tigra › Tigra Update Nieuwe Velgen, en motorkap 30-04-2010
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 december 2009 om 21:55 #17499691
Felici man,, geen rekeningen dus :P?
3 december 2009 om 20:06 #17499692Nee inprinciepe niet,
heb alleen de remcylinder hoeven te vervangen, dat heb ik zelf gedaan..
27 december 2009 om 18:10 #17499693een tijd terug kon je je opel gratis laten testen op een aantal punten, toen heb ik nog naast je auto gestaan in groningen bij de dealer.
die brock velgen (de voorste) had je in de kofferbak liggen:P
knappe auto!!! ik stond 4 auto’s achter die van jou ofzo:P
27 december 2009 om 19:19 #17499694He dank je wel..
was jij met nog iemand dan??
want dan had ik jhe miss wel gezien..
Welke auto rij je zelf dan? want had er zelf niet opgelet, wat er nog meer stond.
27 december 2009 om 22:45 #17499695origineel gepost door Gsifreak
He dank je wel..was jij met nog iemand dan??
want dan had ik jhe miss wel gezien..
Welke auto rij je zelf dan? want had er zelf niet opgelet, wat er nog meer stond.
ik rijd zelf in een astra g sport. ik stond daar buiten met een kamaraad tot mijn auto aan de beurt was. 1 van die monteurs zou jou auto ophalen en het eerste wat die begon te roepen was ONEE ONEEE:P hij was volgens mij bang dat jou auto niet de brug op wou ofzo:cool:
ik had nog wel paar mensen zien staan bij de roldeur, ik weet niet of jij dat was?
hier nog wat foto’s:P
mijn auto is op nagenoeg alle punten in topstaat kreeg ik te horen, op de uitlaat na die zou met een half jaar vervangen moeten worden. (nog geen 3 week later viel die eronder uit)
zit nu een mooie remus onder:P
28 december 2009 om 20:24 #17499696he
haha ja ik was de eigenaar zelf die er buiten stond..
die ouwe man ging er in, die vondt het maar niet fijn in die tigra,
omdat hij zo laag was. ze kregen hem er idd niet op nee..daarom kreeg ik dus geen certificaat mee omdat ze hem verder niet konden onder zoeken haha
leuk astra, kom je uit groningen?
28 december 2009 om 21:11 #17499697haha dat was ik samen met gsifreak king:
wij stonden bij de roldeur toe te kijken of die man hem wel netjes naar binnen reed haha..
jammer voor alain was de tigra even te laag voor de brug :angelnette astra trouwens! :kewlpics
groetjes
29 december 2009 om 09:55 #17499698@gsifreak
dank je
toen ik naast je auto stond stonden jullie nog bij die roldeur:P dus dan heb je ons wel gezien.
dat hele onderzoek stelde maar weinig voor. veel dingen die op het certificaat staan zijn niet eens gecontroleerd:Phoe kun je nou met warme motor zien dat er genoeg olie in het blok zit. ze hebben die hele pijlstok er nooit uitgehad:P
ik kom zelf uit Leek. maar kamaraad van mij woont in groningen dus daarom ging ik naar de dealer in groningen.
is jou tigra overgespoten? dat ding is zo fel van kleur!!! heb ik nog nooit gezien:O
@c-furious
dank je
waar was jou astra dan? heb geen blauwe in de rij gezien:P30 december 2009 om 07:34 #17499699Mijn tigra is inderdaad overgespoten, want dat zacht geel was maar niks..
nee het onderzoek stelt ook niks voor inprinciepe, want ze kijken er een beetje snel klaar en daar is het ook al mee gedaan.
zijn astra stond ergens kilometer verder op geparkeerd.. haha
31 december 2009 om 21:19 #17499700ik had mijn astra voor op parkeerplaats staan, had hem de dag daarvoor al laten checken bij smits in aduard.
dus vond het onzinnig om het een 2e keer te doen.. alhoewel gsifreak er wel op aandrong om het verschil te kunnen zien van keuring :Palain begint een beetje verziend te worden haha, die paar meters worden al een kilometer haha
das niet best :jerrymisschien wel es leuk om es met z’n allen een keer te meeten?
wat voor einddemper heb jij trouwens onder je astra hangen?1 januari 2010 om 19:45 #17499701origineel gepost door C-Furious
@OscaR-16vik had mijn astra voor op parkeerplaats staan, had hem de dag daarvoor al laten checken bij smits in aduard.
dus vond het onzinnig om het een 2e keer te doen.. alhoewel gsifreak er wel op aandrong om het verschil te kunnen zien van keuring :Palain begint een beetje verziend te worden haha, die paar meters worden al een kilometer haha
das niet best :jerrymisschien wel es leuk om es met z’n allen een keer te meeten?
wat voor einddemper heb jij trouwens onder je astra hangen?hij werd zeker verblind door zijn knal gele tigra:jerry
er zit nu een remus einddemper onder, komt onder mijn broer auto vandaan die totall loss is:( niet mijn smaak uitlaat maar het went wel:P
kunnen we wel eens ff doen idd. je mag me anders wel toevoegen op msn. kunnen we ff keer wat afspreken. ik stuur je wel ff prive bericht:P
1 januari 2010 om 20:17 #17499702zonder van zijn astra’tje :wtf
ik ga straks denk ik ook voor een remus einddemper..
uitlaat die eronder zit is inprincipe nog zo goed als nieuw dus had maar een sierstukje gekocht haha..
maar goed die roest ook alweer, rommel :P kan beter een einddemper met rvs eindstuk kopen ben je ook van dat gedonder af, en je hebt er nog een leuk geluidje bij :P31 januari 2010 om 08:44 #1749970331 januari 2010 om 15:20 #17499704:fy1
mensen kunnen tegenwoordig geen briefje meer achterlaten van ik heb het gedaan..
die mentaliteit is helaas weg!maar ehh.. die foto van je velg doet het niet bij mij :P
31 januari 2010 om 15:33 #17499705tja.. no-claim he..
respect en eerlijkheid is ver te zoeken voortaan bij de mensen.. (gelukkig zijn er ook nog goeie mensen)
31 januari 2010 om 21:25 #17499706ja tegenwoordig ontloopt iedereen het..
Vindt het zo absurt..
ben echt zuinig op me leuke tigra’tje verpest een ander het wel.
en idd je hebt er ook wel goeie tussen zitten die het wel doen..Maar ja moet maar kijken…eerst verzekering er maar over inlichten..
Foto doet het wel bij mij gewoon
31 januari 2010 om 21:33 #17499707dat is weer balen dat er weer zo,n eikel is die weer eens doorrijd na de schade.
1 februari 2010 om 09:43 #17499708Pff zonde wordt je Tigra waar je zelf zo blij en zuinig op bent door iemand anders vernield! ik ken het heb zelf me tigra in moeten leveren (toterlos) maar deze kon niet aan mij ontkomen! :P
maar lullig voor je!
Wat ook beetje jammer is is dat alle Tigra’s niet meer all risk verzekerd kunnen worden.. tis meestal gewoon WA of WA + en dan zit je dus met iets dat je nu zelf kan gaan betalen denk ik?..
1 februari 2010 om 16:37 #17499709ja dat klopt
Heb bij JK auto schade in groningen eens gevraagd wat het kost een achter bumper spuiten,
nou ik schrok me de pleures, 416 euro incl: btw
1 februari 2010 om 16:58 #17499710ik heb ook schade gereden, met mijn tigra.
en heb nagevraagd wat hetkost voor mij om allrisk te verzekeren en ze kwamen uit op 64 euro per maand.
ik vond dit zelf nog wel meevallen.1 februari 2010 om 17:31 #17499711origineel gepost door Gsifreak
ja dat kloptHeb bij JK auto schade in groningen eens gevraagd wat het kost een achter bumper spuiten,
nou ik schrok me de pleures, 416 euro incl: btw
zo dat is niet niks alleen spuiten of ook voorbewerken.
1 februari 2010 om 22:35 #17499712voorbewerken en spuiten
maar nog vindt dat aso duur man
2 februari 2010 om 15:50 #17499713Een Tigra All-Risk dat kan toch helemaal niet meer naar mijn weten :O volgens mij omdat de auto ouder is dan een x aantal jaar… :O ben benieuwd?
2 februari 2010 om 18:47 #17499714origineel gepost door michaeltjeh1
Een Tigra All-Risk dat kan toch helemaal niet meer naar mijn weten :O volgens mij omdat de auto ouder is dan een x aantal jaar… :O ben benieuwd?dat klopt, ik had nogwel massel met mijn vorige astra een f uit 97. deze kreeg ik een jaar geleden nogwel allrisk!
(was ik ook wel blij mee na de inbraak in nov. in 08)
maar over al gemeen gaan ze daar denk ik wel moeilijk mee doen.30 april 2010 om 18:05 #17499715Zo zolang de tigra niet verkocht is, ben ik er nog wel gewoon mee bezig..
Miss dat de tigra dus wel gewoon blijft, want binnenkort komt de c20xe ter beschikking en kan ik hem over planten in me tigra:wub
Heb nieuwe 17inch velgen waar ik LANG naar gezocht heb, en toch eindelijk heb nu.
en even voor de look een zwarte motorkap, maar daar worden nog de brute ogen aangelast:D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.