Tigra kopen met een c20ne kopen en uitvoeren naar Belgie.

Forumindex Forums Modellen Tigra Tigra kopen met een c20ne kopen en uitvoeren naar Belgie.

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    BlackSapphire

hallo,

Ik zag op mp een mooie Tigra a tekoop staan alleen zit er een c20ne in denk ik.
      Als je deze uitvoert naar Belgie word hij dan daar op afgekeurd omdat het niet de originele motor is?

alvast bedankt

DeMeistah
      Deelnemer

geloof dat je in belgie al geluk heb als er een powerfilter op mag is het niet?

astrastation28

als ie op kenteken staat bij de RDW in nederland als c20ne motorblok,is het officieel.dan moeten ze in belgie er niet moeilijk over doen lijkt mij ?

icecold
          Deelnemer

wordt afgekeurd dacht ik
            anders moet die een homoligatiekeuring ondergaan voor als gelijkvormigheids geldend bewijs maar weetniet of dit lukt
            ik zou is naar de keuring hiervoor bellen

dubvivier

Krijg je in ons apenland niet gekeurd.
              Ik heb heb me al eens bevraagd om een corsa c20let op Nederlandse papieren te kopen.
              Ze kijken in hun computer naar de modellen die geleverd zijn in Belgie, staat die motor er niet tussen kan je het vergeten.
              Een mooi voorbeeld van hoe dom onze keuringen zijn;
              Brembo big max klauwen en schijven op een calibra turbo en niet erdoor krijgen.
              Veiliger is het wel, maar niet origineel–> ombouwen naar standaard dus.
              17″ BBS velgen die standaard geleverd zijn mochten zelfs niet voor de homologatie.

Greetz.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.