tigra ingeroolen!

Forumindex Forums Modellen Tigra tigra ingeroolen!

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17234796
    DennisOprins
      Lid sinds:
      10 December 2010

      Heey iedereen bij deze wil ik vertellen dat ik me tigra ingeroolen heb.
      Morgen is de laatste dag dat ik in me tigratje rij:( heb hem maar 4 maanden gehad maar tog een dikke 10000 km op de teller gezet.
      Kwamen helaas te veel onkosten aan:( heb er iig met veel plezier in gereden en ik zal hem wel missen ik blijf wel lid van het opel forum om een beetje op de hoogte te blijven en mee te praten af en toe ;) iedereen nog veel plezier met zn tigra en iedereen hartstikke bedankt voor de hulp die ik heb gehad groetjes en nog veel veilige km dennis

      #17845015
      Dominic
        Lid sinds:
        17 December 2009

        Jammer joh.. Wat ga je nu rijden dan?

        #17845016
        DennisOprins
          Lid sinds:
          10 December 2010

          Een renault laguna 1.8 uit september 1998 met maar 110000 km gelopen

          #17845017
          bjorn1988
            Lid sinds:
            23 January 2011

            graag gedaan Dennis, hoop dat je veel plezier zult hebben van jou renault en vele veilige kilometers. Als er iets met renault kan ik je wel helpen, mijn pa rijd dezelfde, best fijne wagen maar doe mij maar liever opel :P

            #17845018
            DennisOprins
              Lid sinds:
              10 December 2010

              Haha bedankt man ja het is idd een fijne auto maar dat vond ik ook van me tigratje ik denk alleen dat ik aan een renault mee kan als aan een tigra hoop iig dat tie me niet in de steek laat gr dennis

              #17845019
              Dominic
                Lid sinds:
                17 December 2009

                Renault heb ik alleen maar slechte verhalen over haha.. maar je heb een oudere versie
                dus denk niet dat je last gaat hebben van een zeurende boordcomputer en dat je
                auto ineens zomaar stilvalt of je remmen een eigen leven gaan leiden ;) haha

                nee zijn gekheid.. veel plezier met je nieuwe bakkie en hoop dat je minder onkosten
                eraan heb als je tigra..!

                :D

                #17845020
                DennisOprins
                  Lid sinds:
                  10 December 2010

                  Heey heb hem vandaag opgehaald rijd als een trein al mis ik dat stuge van me tigra wel een beetje haha:p hij rijd echt perfect 1.8 dus dat wil wel dominic tog keertje meeten voor wat autopraat?!:p gr dennis

                  #17845021
                  Kimmes B.
                    Lid sinds:
                    14 March 2011

                    Jammer, veel plezier met je nieuwe auto!

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.