Tigra aankopen?

Forumindex Forums Modellen Tigra Tigra aankopen?

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Mc___Joel

Beste leden,
      Zondag ga ik kijke naar deze tigra, iemand een idee op wat ik best kan letten voor ik deze koop? ;)

http://nl.kapaza.be/antwerpen/opel-opel-tigra-1-6-16v-124000km-62145186.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;

Alvast bedankt :)

1985
      Deelnemer

Als je de zoekfunctie van het forum gebruikt zal je een hele waslijst tegen komen ;)

Korte samenvatting: Roest, roest, en oh ja. Eeem: Roest ;) (bodem/dorpels/wielkasten/slot in de kont/draagbalken voor etc)

Verder goed kijken of alles goed functioneert, of er geen rare geluiden uit draaiende onderdelen komen en kijk natuurlijk goed of alles degelijk bevestigd is (geen hobby bob auto kopen wat voor deze prijs veel voor komt)

En natuurlijk het algemene: kijk naar recent onderhoud en bepaal zo wat nu kan gaan komen, als er nog nooit een nieuwe koppaking tussen is gekomen zou dat rond deze kilometerstand er ook aan kunnen komen (als je hem dan koopt en er zit nog een orginele tussen: Hou hier rekening mee en doe er wat aan voordat die kapot gaat, want dat scheeld heel veel geld)

De rest moet je maar even via de zoek functie vinden ;)

Mc___Joel

Bedankt ;)
          hier ga ik zeker op letten, en zal ook even verder kijken op het forum :jerry

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.