tig wordt erg warm en zakt niet meer naar 90 maar 95

Forumindex Forums Modellen Tigra tig wordt erg warm en zakt niet meer naar 90 maar 95

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Marcel1987

hallo

ik had een vraag over me tig hij wordt erg warm
      ik weet dat tigra’s erg warm worden maar mijn tig loopt erg snel naar de 98 graden en dan slaat de fan aan maar hij wort niet cooler dan 95. tijdje terug stond ie keurig op 90 graden werdt ook wel regelmatig warm maar na dat de fan aanging stond ie weer netjes op 90 graden weet iemand wat dit kan zijn alles ff goed schoonmaken? of is er meer aan de hand

vrg marcel

Marcelll

Ik heb hetzelfde. Je mag al lang blij zijn als hij 95 blijft. Die van mij wordt altijd over de 100 en de fan slaat pas aan bij het derde rode streepje. Niets aan de hand dus.

Kaneda
        Deelnemer

de eco tec motoren worden vrij warm zodra de vent maar rond de honderd aanslaat valt het wel wat me

ikzelf heb een vent schakelaar in de rad gezet en een thermostaat die eerder de koelvloestof door de radiateur gooit de temp van mijn wakkie ligt dan ook rond de 95 graden , als ik door rij is hij 92 93 graden

mtech verkopen deze spullen (ik heb het er ook vandaan)
          en het is kwa installeren is goed te doen zelf!!

Speedy007
          Deelnemer

Je kan ook de fan doorverbinden met een schakelaartje dat je hem binnen in de auto zelf aan of uit kunt zetten;-)

tomj

Goede middag,

Ik heb het zelfde probleem gehad.
              Na het vervangen van mijn thermostaat voor een die open gaat bij een lagere temp. was het probleem verholpen.

Echter een vriend van mij had het zelfde probleem.
              Bij hem kwam het door zijn andere voorbumper.
              Door deze bumper kwam er niet genoeg “rijwind” bij de radiator. Bij hem hebben we, zoals hierboven al genoemd, zijn Ventilator aangesloten op een klein schakelaartje in de auto. Bij veel rijden binnen de bebouwde kom, zet hij de ventilator handmatig aan.
              Ben maar niet bang dat je hem vergeet uit te zetten, wat ze maken wel erg veel herrie.

gr Tomj

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.