Forumindex › Forums › Techniek › Elektrische problemen › Tid wel zichtbaar maar niet verlicht
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
12 september 2009 om 07:57 #17212070
Halo mensen, nogmaals ff voorstellen….TetSuo
Bedankt vooral eerst dat ik problemen heb kunnen oplossen via dit forum, dus met jullie medewerking:D
Het laatste probleem wat mijn 1996 Opel Corsa X1.6XE GSI type2 (model 1997) heeft, is dat de tid niet verlicht is, hij doet ‘t wel, als je goed kijkt zie je tijd, temp en datum.
Heeft iemand van jullie het zelfde probleem gehad?
Is het te verhelpen met andere tid?
Is tid gelijk aan Astra tid?Alvast bedankt op jullie reactie(s) …….Greetzz TetSuo :afro
12 september 2009 om 08:16 #17522239AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door AkUzA_TetSuo
Halo mensen, nogmaals ff voorstellen….TetSuoBedankt vooral eerst dat ik problemen heb kunnen oplossen via dit forum, dus met jullie medewerking:D
Het laatste probleem wat mijn 1996 Opel Corsa X1.6XE GSI type2 (model 1997) heeft, is dat de tid niet verlicht is, hij doet ‘t wel, als je goed kijkt zie je tijd, temp en datum.
Heeft iemand van jullie het zelfde probleem gehad?
Is het te verhelpen met andere tid?
Is tid gelijk aan Astra tid?Alvast bedankt op jullie reactie(s) …….Greetzz TetSuo :afro
Ditzelfde heb ik met mijn vectra maar dan bij de km stand en heb mij laten vertellen dat dat een kwestie was van nieuwe lampjes erin zetten, of dat het is weet ik niet want wacht nog op een goeie TID voor mijn vectra en zodra ik die heb vervang ik ook gelijk de lampjes.
Maar dat is dus wat mij verteld is
Groet VectraB16V
12 september 2009 om 08:35 #17522240Ohw, okay valt uiteraard te proberen.
Wil van de winter plasma tellers en andere kleur led-lampjes monteren.
Word dus dadelijk al nieuwe led-lampjes halen en uitproberen.Ik laat ‘t later weten of ik ‘t met deze tip kan verhelpen….Thnx VectaB16V
12 september 2009 om 09:58 #17522241AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door AkUzA_TetSuo
Ohw, okay valt uiteraard te proberen.
Wil van de winter plasma tellers en andere kleur led-lampjes monteren.
Word dus dadelijk al nieuwe led-lampjes halen en uitproberen.Ik laat ‘t later weten of ik ‘t met deze tip kan verhelpen….Thnx VectaB16V
Is hier ook de bedoeling om er andere kleur lampjes er in te zetten , maar heb nu ook al een site gevonden waar plasma tellers worden aangeboden die je kan verstellen in kleur
blauw groen rood
zal de link eens posten hier mss ook iets voor jouEDIT :
Hier de link waar ze te koop staan http://www.blauertacho4u.de/de/Plasma-Tachoscheiben
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.