TID verlichting kapot

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum TID verlichting kapot

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17259909
    Woudje
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 June 2013

      Ik had vanmiddag een lampje van m’n TID kapot. Nou heb ik het dashboard vanmiddag uit mekaar gehaald om het lampje te verwisselen. Na het verwisselen had ik het dashboard weer in mekaar zitten. Maar na 10 minuten waren beide lampjes kapot. Weer uitmekaar gehaald en beide lampjes verwisseld maar de TID deed helemaal niks meer. Heb verschillende lampjes geprobeerd maar ik krijg het idee dat er iets op de printplaat kapot is. De TID doet het wel. Met de juiste belichting erop kun je zien dat alles werkt. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Of is er iemand in de buurt die me hier mee kan helpen? Ben zelf wel handig, maar niet met printplaten en dat soort verregaande elektronica.

      Alvast bedankt. Woudje

      #18166260
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Stekkerpennetjes nakijken..

        Soldering op de print los gelaten..

        Willem

        #18166261
        Woudje
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 June 2013

          Zoiets dacht ik al Willem. Daarbij komt direct mijn grootste probleem. Ik ben echt helemaal niet thuis in printplaten en solderen etc.
          Mocht er niemand in de buurt zijn die dit wel kan. Dan maar een bezoekje aan de sloop brengen en hopen daar nog een goeie te vinden.
          Maar alvast bedankt voor je medewerking Willem. Ik weet nu wel waar het dus waarschijnlijk aan ligt

          #18166262
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            Ik ook niet..

            Willem

            #18166263
            Lemmens
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 October 2005

              Ebay.co.uk. Vind je ze zo voor pakweg € 60 heb je ‘m in huis. ;)

              #18166264
              Woudje
              Deelnemer
                Lid sinds:
                24 June 2013

                Zo na een zoektocht op sloperijen er gisteren 1 gevonden die nog helemaal goed is. Blauwe lampjes erin. Ingebouwd en weer helemaal blij.
                De oude heb ik nog heeft iemand er belang bij?
                Alles doet het. Alleen de lampjes niet. Denk dat het probleem ergens op de printplaat zit. Iets voor de handige DIY.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.