Sinds een paar dagen zit ik met een klein ‘probleempje’: het TID geeft steeds een waarde aan van rond de 38 graden, nouja, wat er nog van het TID over is… Duidelijk is een 3 te herkennen gevolgd door wat ooit een 8 had moeten zijn. Bij een warme start kan ik me voorstellen dat de warmte van de radiator de boel ernstig verstoord maar bij koude start vanmorgen om half 8 gaf ie ook al 38 graden aan. Heb de temperatuursensor voorin vervangen en even de accu 5 minuten los gehad. Nog steeds een ‘soort van’ 38 graden op het display. Typerend was wel dat ik eergisteravond na een ritje van een kwartier bij het uitzetten van de auto nog even het ECC display zag oplichten. Ik heb die toen verder die rit niet gebruikt. Op het linkerscherm even twee – – streepjes te zien. ECC werkt verder nog prima, airco koelt ook lekker en ik heb ook geen problemen met ventilatiestanden.
Waar ik wel last van had is dat ie met name bij een warme start soms lang nodig had om aan te springen. Daarnaast trok ie nogal slecht door, met name in de 1 en 2 was dat merkbaar. Sinds het vervangen van de sensor lijken die problemen verholpen. Wat zou dat kunnen zijn? :???: :hmmz