Forumindex › Forums › Techniek › C20xe (2.0 16v) › throttle bodies, mogelijkheden, merken, etc.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 september 2009 om 17:15 #17515415
Ik zou in ieder geval niet voor schuif gaan, daar valt echt niet fantsoenlijk mee te rijden!
Die zijn bedoeld voor circuit gebruik, dus meer het vol gas of helemaal niks principe ;)Ga dan voor direct to heads, korter inlaat traject en ze staan mooi omhoog!
21 september 2009 om 17:37 #17515416origineel gepost door Piele
Ik zou in ieder geval niet voor schuif gaan, daar valt echt niet fantsoenlijk mee te rijden!
Die zijn bedoeld voor circuit gebruik, dus meer het vol gas of helemaal niks principe ;)Ga dan voor direct to heads, korter inlaat traject en ze staan mooi omhoog!
Had ook al zo mijn bedenkingen bij de schuif optie…
30 september 2009 om 09:48 #17515417FF misschien off topic vraagje..
sbdev verkoopt zo’n multie pulley met 60-2 of 58 tanden krans eraan.
weet iemand misschien of hun/iemand of een andere tuner zo’n pulley heeft voor een v-riem met stuurbekrachtiging ?
Ik wilde een nieuw onderblok opbouwen met een kruk-as dat ik nog had liggen (13kg)
Ben ondertussen een beetje aan het knutselen met 45mm tb’s van een Yamaha R1 en zelf een airbox te maken,
in de toekomst meer hierover..:)3 oktober 2009 om 19:50 #17515418origineel gepost door modfreak
FF misschien off topic vraagje..sbdev verkoopt zo’n multie pulley met 60-2 of 58 tanden krans eraan.
weet iemand misschien of hun/iemand of een andere tuner zo’n pulley heeft voor een v-riem met stuurbekrachtiging ?
Ik wilde een nieuw onderblok opbouwen met een kruk-as dat ik nog had liggen (13kg)
Ben ondertussen een beetje aan het knutselen met 45mm tb’s van een Yamaha R1 en zelf een airbox te maken,
in de toekomst meer hierover..:)de foto doet het niet:o Bedoel je een krukaspoelie voor multiriem met de tandkrans erop? Wat voor een blok ben je aan het gebruiken dan, je kan bij c20xe bijv toch gewoon de krukas sensor gebruiken voor de dta?!
3 oktober 2009 om 20:24 #175154194 oktober 2009 om 15:40 #17515420Kijk zo’n pulley zoek ik eigenlijk maar dan gelijk al met een tand krans erop.
Ik heb nog een krukas liggen die ik nog steeds in mijn blok wilde bouwen. maar in het verleden is daar wel eens een probleem mee geweest dat de krans scheurde. (2 punten bevestiging ipv ik geloof 6)
Volgens een metaal allurg zou dit niets moeten uitmaken mits de krans niet in ballans zou zijn of reeds een beschadiging zou moeten hebben gehad.
Maar uitvoorzorgs maatregelen wilde ik de krans dus buitboord hebben.
Maar ja eens kijken wat ik hiermee ga doen.
Die TB set en airbox moet ik ook maar eens passend zien te maken.zoiets als dit zou het moeten worden maar dan met de originele alu flens
4 oktober 2009 om 16:02 #17515421Je pakt trotthle bodys van het nieuwere type r1?
Dat wordt een klein drama met pasmaken van het spruitstuk. De carbjes staan verder naar binnen dan je poorten. En zal dan ook wel onder een hoek moeten zoals bij motorcarbjes?
Bij Boggbrothers.co.uk hebben ze mooie inlaatjes, kost alleen 240 euro. Inlaat ziet er keurig uit ook met ophanhpunt voor je dynamo. Ze zijn gemaakt voor motorcarburateurs maar moet ook passen met de injectievariant.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.