throttle bodies, mogelijkheden, merken, etc.

Forumindex Forums Techniek C20xe (2.0 16v) throttle bodies, mogelijkheden, merken, etc.

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #17515415
    Piele
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 August 2006

      Ik zou in ieder geval niet voor schuif gaan, daar valt echt niet fantsoenlijk mee te rijden!
      Die zijn bedoeld voor circuit gebruik, dus meer het vol gas of helemaal niks principe ;)

      Ga dan voor direct to heads, korter inlaat traject en ze staan mooi omhoog!

      #17515416
      OrangeArrow
        Lid sinds:
        18 February 2007

        origineel gepost door Piele
        Ik zou in ieder geval niet voor schuif gaan, daar valt echt niet fantsoenlijk mee te rijden!
        Die zijn bedoeld voor circuit gebruik, dus meer het vol gas of helemaal niks principe ;)

        Ga dan voor direct to heads, korter inlaat traject en ze staan mooi omhoog!

        Had ook al zo mijn bedenkingen bij de schuif optie…

        #17515417
        modfreak
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          FF misschien off topic vraagje..

          sbdev verkoopt zo’n multie pulley met 60-2 of 58 tanden krans eraan.

          weet iemand misschien of hun/iemand of een andere tuner zo’n pulley heeft voor een v-riem met stuurbekrachtiging ?

          Ik wilde een nieuw onderblok opbouwen met een kruk-as dat ik nog had liggen (13kg)

          Ben ondertussen een beetje aan het knutselen met 45mm tb’s van een Yamaha R1 en zelf een airbox te maken,
          in de toekomst meer hierover..:)

          #17515418
          OrangeArrow
            Lid sinds:
            18 February 2007

            origineel gepost door modfreak
            FF misschien off topic vraagje..

            sbdev verkoopt zo’n multie pulley met 60-2 of 58 tanden krans eraan.

            weet iemand misschien of hun/iemand of een andere tuner zo’n pulley heeft voor een v-riem met stuurbekrachtiging ?

            Ik wilde een nieuw onderblok opbouwen met een kruk-as dat ik nog had liggen (13kg)

            Ben ondertussen een beetje aan het knutselen met 45mm tb’s van een Yamaha R1 en zelf een airbox te maken,
            in de toekomst meer hierover..:)

            de foto doet het niet:o Bedoel je een krukaspoelie voor multiriem met de tandkrans erop? Wat voor een blok ben je aan het gebruiken dan, je kan bij c20xe bijv toch gewoon de krukas sensor gebruiken voor de dta?!

            #17515419
            corsaboy
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004
              #17515420
              modfreak
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                Kijk zo’n pulley zoek ik eigenlijk maar dan gelijk al met een tand krans erop.

                Ik heb nog een krukas liggen die ik nog steeds in mijn blok wilde bouwen. maar in het verleden is daar wel eens een probleem mee geweest dat de krans scheurde. (2 punten bevestiging ipv ik geloof 6)

                Volgens een metaal allurg zou dit niets moeten uitmaken mits de krans niet in ballans zou zijn of reeds een beschadiging zou moeten hebben gehad.

                Maar uitvoorzorgs maatregelen wilde ik de krans dus buitboord hebben.

                Maar ja eens kijken wat ik hiermee ga doen.
                Die TB set en airbox moet ik ook maar eens passend zien te maken.

                zoiets als dit zou het moeten worden maar dan met de originele alu flens

                #17515421
                Fearless
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  9 January 2005

                  Je pakt trotthle bodys van het nieuwere type r1?

                  Dat wordt een klein drama met pasmaken van het spruitstuk. De carbjes staan verder naar binnen dan je poorten. En zal dan ook wel onder een hoek moeten zoals bij motorcarbjes?

                  Bij Boggbrothers.co.uk hebben ze mooie inlaatjes, kost alleen 240 euro. Inlaat ziet er keurig uit ook met ophanhpunt voor je dynamo. Ze zijn gemaakt voor motorcarburateurs maar moet ook passen met de injectievariant.

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.