this is me..

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer this is me..

• Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 201 tot 225 (van in totaal 351)
  • Auteur
    opel-motorsport
    Deelnemer

voor mij aan de juiste kant van belgie :)
      heb een astra g (coupe!!?!!) :)
      diep zilver :)
      1.8 :)
      komt dan miss ook wel goed :) :) :)

Fct_blondi

@robert_corsa wrote:

zoveel jongens die haar proberen te versieren. kijk, met mij matcht ze veel beter.

-heb een 3 deurs astra g, mooi diep blauw, zij een astra g 3 deurs diep groen. beide een 1.6

daar kan al niemand tegenn op. daarnaast toevallig ook allebei blond :jerry

alleen helaas blijf ik liever single, en woont ze aan de verkeerde kant van NL.

maare, dit topic duurt lang genoeg, tijd om andere dames uit te nodigen foto’s te plaatsen lijkt mij :jerry

hahaha geniaal! :p daarbij komt wel dat je een beetje te oud bent? Haha.. En dat ik sinds kort een vriend heb..

@icequeen; idd, maar mc flurry is je te duur ofzo? :king :p

Fct_blondi

@robert_corsa wrote:

zoveel jongens die haar proberen te versieren. kijk, met mij matcht ze veel beter.

-heb een 3 deurs astra g, mooi diep blauw, zij een astra g 3 deurs diep groen. beide een 1.6

daar kan al niemand tegenn op. daarnaast toevallig ook allebei blond :jerry

alleen helaas blijf ik liever single, en woont ze aan de verkeerde kant van NL.

maare, dit topic duurt lang genoeg, tijd om andere dames uit te nodigen foto’s te plaatsen lijkt mij :jerry

hahaha geniaal! :p daarbij komt wel dat je een beetje te oud bent? Haha.. En dat ik sinds kort een vriend heb..

@icequeen; idd, maar mc flurry is je te duur ofzo? :king :p

Fct_blondi

oeps 2 x..lastig op zo’n touch screen grr..
            Haha aan de goede kant van belgie nog wel.. :jerry
            stelletje gekken ook he :wtf :king

Fct_blondi

oeps 2 x..lastig op zo’n touch screen grr..
              Haha aan de goede kant van belgie nog wel.. :jerry
              stelletje gekken ook he :wtf :king

turbootje
              Deelnemer

wat een slap geouwehoerrrrrrrrrrrrrrrrrrr :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

robert_corsa

haha, heeft belgie een goeie kant dan:P een jaar zonder regering :jerry

en ja, ben heel oud hoor, bijna 22 :hmmz en bedankt.
                  en tja, ben al een tijdje bezig met een meisie hoor, alleen ze begrijpt de hints niet ofzo :angel

sjonge jonge, ben je 22 en dan al te oud…… koop ik maar alvast een agila dan maar….

Astraman
                  Deelnemer

Hey ander aanbod, ook een Opel Astra deze keer wel een 16 klepper :vertag , en bereid een stukje te rijden en okee, nog ouder, maar ook meer ervaring…. king: Whahaha

RISL
                    Moderator

Als robert_corsa al te oud is met bijna 22, ben ik helemaal te oud, met net 22.
                      Ben overigens al een paar jaar samen met m’n meisje, maar als iedereen hier z’n auto gaat aanprijzen: een gouden Astra Coupé, zwart leer en…mocht het koud zijn….dan gebruik je gewoon de stoelverwarming! ;)

opel-motorsport
                      Deelnemer

haha daar overtref ik je in risl wel zetelverwarming maar stoffen interieur in mijn coupe is niet zo koud als je er de eerste keer op gaat zitten :)
                        en ben ook maar 22 :) hahaha zijn hier precies allemaal evenoud:)
                        alsk me niet vergis marjolein ook :)
                        en belgie heeft wel degelijk een goede kant :) LIMBURG TOP :) hahaha

Fct_blondi

haha ohw is robert pas bijna 22..dan heb ik helemaal de verkeerde persoon voor me!! Stupid!! :jerry nee dat is niet te oud haha, ben zelf bijna 22 en mijn vriend is 29..ehhm diegene die ik voor me had is in de 40 ofzo?…sorry voor het misverstand! :p 22 is piepjong ja!
                          Enne, ach wat maakt het uit, geen regering of een slechte regering ?? :jerry
                          ohja auto maakt me nie zoveel uit hoor, zolang een kerel mijn hobby maar begrijpt, ik heb tenslotte zelf een astra, die nog heel dik en snel gaat worden..
                          Die van mij moet tenslotte wel de mooiste in de straat zijn, niet die van mn vriend hahaha :wors king:

RISL
                          Moderator

Tja, die stoelverwarming is best snel warm ;) Ik gebruik ‘m iedere ochtend ‘s winters. En mocht het dan ergens tot leiden, al die warmte, (je gaat bijv. ijs halen om af te koelen en je morst wat) dan is leer wat gemakkelijker schoon te maken hè… ;)

En België….hoe dichter bij NL, hoe beter toch?

Marjolein, that’s the way to go! Dikste auto van de straat van een dame zie je niet vaak!
                            Vind het altijd wel superstoer als er een dikke wagen aan komt rijden en er stapt een vrouw achter een stuur vandaan.

turbootje
                            Deelnemer

@opel-motorsport wrote:

haha daar overtref ik je in risl wel zetelverwarming maar stoffen interieur in mijn coupe is niet zo koud als je er de eerste keer op gaat zitten :)
                              en ben ook maar 22 :) hahaha zijn hier precies allemaal evenoud:)
                              alsk me niet vergis marjolein ook :)
                              en belgie heeft wel degelijk een goede kant :) LIMBURG TOP :) hahaha

mag je eerst je velgen wel is opknappen meiss. die hebben flinke schades zonde zonde !!

robert_corsa

haha, meisje wat ik op het oog heb rijd een groene corsa b, als nieuw, plastic delen zelfs nog zwart met een 1.4 8v :wors 8v power.

trouwens, ik heb ook stoelverwarming, met zwart lederen bekleding, en verlaging, winter en zomervelgen, airco, elek ramen en spiegels, cuisecontroll, volgend jaar mooier interieur :jerry en heb nog een corsa a1 tr waar een c20ne in komt :angel en een citroen jumpy 2.0hdi.
                                nu nog een goeie baan….. en het meisie…. en whats next.

trashmetal
                                Deelnemer

sjees eens, broekkies ben onderhand oldtimer als ik het zo lees (31)
                                  denk dat ik mn astra maar ga ruilen voor een opel admiral of kaptain :jerry

RISL
                                  Moderator

Mario, als ik het met “ons” vergelijk, zit jij al een heel eind verder op de ladder des levens ;)
                                    Misschien is een mooie Senator of Diplomat ook wat? ;)

trashmetal
                                    Deelnemer

Oeff, het laatste type senator cd met 3.0 24v full options hebben ouders van oude schoolvriend gehad
                                      wat een beest was dat zeg :D :wub

robert_corsa

tja, de nieuwe generatie moet het toch overnemen van de oude he :vertag

al vraag ik mij af hoelang clubs enzo nog leven.

als je nu aan een een gemiddelde 18jarige vraagt of hij of zij een auto wilt is het antwoord: geen geld, studie
                                        aan tuning denken ze al helemaal niet.
                                        ik denk dat het tunen met 10 jaar helemaal over is onder jeugd.
                                        eigenlijk is het allemaal niet op te hoesten. ik mocht kiesen: of huis kopen en auto’s weg doen, of auto’s houden en geen huis…..
                                        zover is het al, belachelijk hoe de banken de starters uitmelken.

trashmetal
                                        Deelnemer

ik denk gewoon dat je een luxeprobleem hebt, of lastige vriendin/vrouw
                                          wrom willen mensen vandaag de dag alleen maar meer meer en MEER
                                          geen huis, een huis huren niet goed genoeg?
                                          never ever nooit dat ik mn auto weg doe om een huis te kunnen kopen, onzin
                                          als je moet kromliggen om iets te kunnen betalen ben je fout bezig
                                          en ik weet zeker dat het tunen NOOIT zal overgaan
                                          want opel minded speed freaks zullen altijd bestaan Amen :D

RISL
                                          Moderator

Laten we het hopen. Maar ik weet wel dat ik als klein jochie een hoop meer “tuning” en “tjoening” zag dan nu ik zelf ook een auto heb.
                                            En tja, ik ben op zoek naar een huis/appartement, maar we moeten huren omdat ik op mijn vast contract niet genoeg hypotheek krijg voor een starterswoning. M’n vriendin heeft nog geen vast contract. Ik zou echter veel liever kopen dan huren, omdat je per maand gewoon een stuk minder kwijt bent aan woonkosten bij een koophuis.

trashmetal
                                            Deelnemer

tja liever, ik had mezelf ook onderhand liever in een leuke koopwoning gezien met dubbele garage 3 meter hoog met brug haha
                                              had liever een manta b gsi gehad in ‘t zwart met 3.0 24v senator blok
                                              maar ben net zo trots op mn f-je king:
                                              soms moet je jezelf er bij neerleggen dat iets niet kan en tevreden zijn met wat wel kan
                                              als ik door de supermarkt loop kan ik in mn kar pleuren wat ik wil hoef nergens naar te kijken
                                              dat is mij meer waard dan een groot huis :D

RISL
                                              Moderator

Het hoeft ook niet groot te zijn. Maar het is wel lekker besparen met een koophuis. Ik heb eens even zitten rekenen en voor het huurhuis waar we waarschijnlijk zo’n 750 euro per maand voor gaan betalen, zouden we met een hypotheek kunnen kopen voor zo’n 400 euro per maand. Dus goedkoper en het wordt ook langzaam je eigen eigendom.
                                                Maar goed, m’n eerste eis is net als bij Mario gewoon lekker te kunnen leven zonder iedere cent om te moeten draaien en te rekenen wat ik in de supermarkt kan uitgeven.

trashmetal
                                                Deelnemer

@marjolein, sorrie dat we in je topic -offtopic zijn :D
                                                  leuk voor je dat je weer aan de vent bent :thumb
                                                  Opel rijder???
                                                  wrom kom ik zulke dames niet hier tegen
                                                  altijd handig een vriendin die helpt met sleutelen :D

@risl
                                                  ,
                                                  het (optisch) tjoening tijdperk is zo’n beetje begonnen in mn jeugd
                                                  motortuning bestaat al zolang als de verbrandingsmotor zelf in principe
                                                  en was in de ’70s ook al vrij populair
                                                  midden en eind jaren tachtig zag je al zo nu en dan een aangepakte manta of kadett voorbij komen
                                                  wel had je toen nog niet zo veel aanbieders van bodykits en ander opleuk spul
                                                  veel meer dingen werden zelf gemaakt en gelast
                                                  het meerendeel van de spoilers en de bodykits werden (wat er dan was)via de opel dealer geleverd, hoofdzakelijk irmscher
                                                  in de jaren 90 werd opel tuning steeds bekender en geliefd onder de jeugd
                                                  opel clubs schoten als paddenstoelen uit de grond, nooit echt lid van geweest
                                                  to fast to furious heeft de gekte alleen een boost gegeven en meer mainstream gemaakt
                                                  en je weet hoe het gaat uiteindelijk met mainstream dingen, die vergaan weer
                                                  dat is wat je nu merkt 2f2f en co zijn niet meer populair :puke
                                                  en gelukkig maar vind het niks al die tupperware rond me heen

en wat huizen betreft, ook hier heb ik mn brein op gebroken
                                                  doet nog pijn
                                                  ben process operator, instructeur en troubleshooter
                                                  heb geen verkeerd salaris extra ploegentoeslag omdat ik vaak inval voor zieke
                                                  maar omdat ik geen wederhelft heb kan ik misschien een hondenhok kopen :swear
                                                  dat vind ik pas belachelijk
                                                  ook huren via woningbouw kom ik alleen in hogere klasse
                                                  als alleenstaande kun je een huis vergeten hier :swear
                                                  maar ben blij met mn bovenwoning met royaal dakterras in het centrum
                                                  alleen sleutelen voor de deur is er niet bij haha

@marjolein

nogmaals spijt me voor -offtopic , bloemetje? :D

Gr Mario

robert_corsa

laatste -offtopic
                                                    mario, daar heb je gelijk in. alleen vroeger konden mensen hun huis gewoon kopen. tegenwoordig kan dat nog steeds wel, alleen krijg je geen toestemming van de bank. of ze rekenen net zo lang door dat je hypotheek nog zo duur wordt als een huurhuis.
                                                    zelf 5.5 jaar vaste baan. en een hoop eigen geld, maar dat maakt niets uit.

RISL
                                                    Moderator

Voor mij ook de laatste -offtopic :P
                                                      Helaas is het inderdaad bijna onmogelijk om in je eentje een hypotheek te krijgen waar je wat mee kunt.
                                                      Dat het “tjoening” over is, vind ik niet erg, maar de tijd dat in iedere straat een auto stond met een klein spoilertje of iets, is ook over helaas….nu zitten overal bloemetjesstickers, striping en meer van die onzin.
                                                      En een vriendin die mee sleutelt is heel handig, weet ik uit ervaring :D die van mij helpt me regelmatig met kleine klusjes.

Marjolein, sorry voor het vele offtopic. We gaan het goedmaken met foto’s!

25 berichten aan het bekijken - 201 tot 225 (van in totaal 351)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.