volgens mij staat er elders op dit forum wel menig foto omtrend dit verhaal gepost.
hierbij wat tekst, en mogelijk red je het hiermee :
vanaf de radiateur gaat de bovenste slang naar het thermostaathuis, bovenste aansluiting.
vanaf het thermostaathuis gaat deze met een korte bocht naar de waterpomp, dat is dan de onderste schuin naar voren staande aansluiting.
vanaf de waterpomp gaat er en slang naar je kachelradiateur.
vanaf je kachelradiateur gaat er een slang naar achterzijde motorblok t.h.v je oliedruk sensor
(carb. auto`s hebben deze aansluit ook, maar deze zijn afgedopt met een inbusbout )
tevens gaat er ter hoogte van je waterpomp, een dunnere slang naar je gasklephuis,
en vanaf je gasklephuis terug naar het thermostaathuis.
(al kun je deze laaste rustig laten vervallen)
de laaste aansluiting op je thermostaathuis, staat wat naar opzij, en deze dient
aangesloten te worden op de onderste slang van je radiateur.
volgens mij heb ik ze zo allemaal gehad..
suck-6 !