Achter de schermen zijn wij druk bezig met het vernieuwen van het forum. We bouwen aan een modern, sneller en toekomstbestendig platform, zodat we ook de komende jaren samen kunnen blijven sleutelen, delen en discussiëren.
Het nieuwe forum zal binnen enkele dagen online gaan.
⚠️ Belangrijk om te weten: Reacties en topics die vanaf nu nog op dit oude forum worden geplaatst, kunnen niet meer worden meegenomen naar het nieuwe forum. Om verlies van informatie te voorkomen, raden we aan om nieuwe berichten nog even uit te stellen totdat het vernieuwde forum live is.
Bedankt voor jullie begrip, geduld en trouw aan het forum. We kijken ernaar uit om jullie binnenkort te verwelkomen op het nieuwe forum!
Misschien een stomme vraag maar ik twijfel of mijn thermostaat defect is of niet dus hoop dat jullie duidelijkheid kunnen geven. Als ik de motor start (koude motor) begint er direct koelvloeistof te lopen uit het bovenste slangetje van het expansievat is dit normaal of is mijn thermostaat alweer defect. :hmmz :hmmz
Bij mijn 1.7 cdti gaat de temp naar 86/88 graden bij normaal rijden.
Bij een keer lekker een stukje stampen op het gas gaat hij wel naar de 91/92 graden, daarna weer met wat “normalere” snelheden zakt hij weer terug naar 86/88 graden.