Heey allemaal,
Sinds deze week ben ik trotse eigenaar van een Astra J uit 01/2010.
Voorheen een VW polo gereden, maar was het sleutelen moe dus tijd voor geen VW meer..
Ik heb al veel topic’s gelezen op dit forum maar kom nog niet uit 2 probleempjes:
1) Vergrendelen met de afstandsbediening:
Ik moet 2 maal op ontgrendelen drukken om de voordeuren te ontgrendelen. Bij de 1e maal drukken ontgrendeld alleen de achterdeuren en kofferbak.
Ik moet 2 maal op vergrendelen drukken om de voordeuren te vergrendelen. Bij de 1e maal drukken vergrendeld alleen de achterdeuren en kofferbak.
Graag wil ik dat wijzigen naar gewoon 1 maal drukken is alles open en 1 maal drukken is alles dicht.
Ik kan dit niet vinden in het config menu.. hier staat alles op 4 deuren openen e.d. dus ik weet niet meer wat te doen, iemand de oplossing?
2) De beruchte CD500:
Ik heb nog de originele navi uit 2010/2011 DVD Benelux en hoofdwegen EU. Tijd om deze te vervangen dus.
Ik heb veel gelezen dat het wellicht mogelijk zou zijn om de EU kaarten erop te krijgen maar is dat nu alleen mogelijk als je een B in het chassisnummer hebt? Ik heb namelijk een A.
Is de enige mogelijkheid dan om de kaarten apart te downloaden of is het toch mogelijk om de software update naar DVD800 uit te voeren en dan middels de DVD EU in de reader te laten zitten de kaarten EU te draaien?
Alvast bedankt als iemand een antwoord weet op een van de 2 bovenstaande vragen! :thumb